«Το
θέμα των περιφερειακών αεροδρομίων θα ολοκληρωθεί άμεσα», δήλωσε ο
αξιωματούχος, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομασθεί, προσθέτοντας ότι θα
υπάρξει σχετική ανακοίνωση έως τις 15 Μαΐου.
Η ελληνική κυβέρνηση επιδιώκει επαναδιαπραγμάτευση, με στόχο τη μεγιστοποίηση των συμφερόντων του δημοσίου.
Στο σημείο αυτό ακούγονται διάφορα (μείωση χρόνου παραχώρησης και
αεροδρομιακών τελών, «σπάσιμο» των 14 αεροδρομίων, συμμετοχή Περιφερειών
και δήμων στο μετοχικό ποσοστό, είσοδος ενός μέλους του δημοσίου στο
δ.σ. της κοινοπραξίας Fraport – Koπελούζος, κ.α.).
Υπενθυμίζεται
ότι για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια η κοινοπραξία της γερμανικής
Fraport με τον όμιλο Κοπελούζου έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος για περίοδο 40
+ 10 ετών. Το τίμημα που προσφέρθηκε ήταν 1,23 δις. (εφάπαξ τίμημα) +
22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα.
Η σύμβαση, η οποία δεν έχει κυρωθεί από τη Βουλή, αλλά έχει περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο, προβλέπει
την ανακατασκευή και εκμετάλλευση των αεροδρομίων: Θεσσαλονίκης,
Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και Ρόδου, Κω,
Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
METAFORESPRESS