Καταλαβαίνουμε ότι «ενοχλήσαμε» με την ανάρτηση μας για την ένοχη σιωπή συνδικαλιστών.
Ανάρτηση που κυριολεκτικά ξεβράκωσε την πουλημένη συνδικαλιστική πλειοψηφία.
Αντί να βγούν μπροστά και να προστατέψουν την μνήμη των συναδέλφων μας «κάνουν την πάπια».
Γραφικούς μας ανεβάζει,γραφικούς μας κατεβάζει ο «αόρατος».Έλα ρε μεγάλε σοβαρά;
Το να σε βρίζουν αυτοί που μια ζωή κυκλοφόρούσαν με την ετικέτα με την αναγραφόμενη τιμή κολλημένη στο κούτελο ,επειδή έψαχναν τον «αγοραστή» για τις υπηρεσίες τους είναι παράσημο για εμάς
Έτσι λοπόν στα υβριστικά κείμενα των πουλημένων συνδικαλιστών διαβάζουμε ότι τα περί μαύρων βαγονιών και παράνομων φορτίων της εμπορικής αμαξοστοιχιας τα ονομάζουμε θεωρίες συνομωσίας εμείς («οι κακοί») αλλά όχι αυτοί (που είναι «οι καλοί» ρε παιδί μου)
Θα θέλαμε όμως να μάθουμε τι ακριβώς αποτελούν για τους ίδιους αυτά τα αίσχη που κατά καιρούς δημοσιεύονται και τα οποία θίγουν την μνήμη των συναδέλφων μας;Δεν αποτελούν θεωρίες συνομωσίας; Τι ακριβώς είναι; Πραγματικότητα; (Τι λέει το κόμμα ή να περιμένουμε να ρωτήσετε πρώτα;)
Αποκαλυπτική η στάση τους και εξόχως θλιβερή για όλους τους σιδηροδομικούς που μάλλον αδυνατούσαν να πιστέψουν αυτά που διάβασαν!!
Τι μας λέει η πουλημένη πλειοψηφία της ΠΕΠΕ;
Από που και ως πού το βίντεο φόρτωσης της αμαξοστοιχίας αποτελεί το μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο ώστε να φανεί ότι δεν έγινε καμία παράνομη μεταφορά;
Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει μόνο το βίντεο ως αποδεικτικό στοιχείο ;(Επειδή το λέτε εσείς;)
Εμείς ως κλάδος δεν γνωρίζουμε ότι ποτέ δεν συνέβη κάτι τέτοιο;(Ή μήπως δεν θέλουν κάποιοι να το πουν;)
Για ποιό λόγο ο προκλητικά απαράδεκτος διαχειριστής του ιστότοπου-βούρκου αφήνει με τέτοιον τρόπο υπόνοιες για κάτι που ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν συνέβη ποτέ;
Χρειαζόμαστε να αποδείξουμε με βίντεο ότι δεν έγινε τέτοια μεταφορά;
Μήπως κάποιοι είναι τόσο αδίστακτοι ,δεν έχουν κανένα ηθικό φραγμό και λόγω κομματικής σκοπιμότητας θέλουν να δίνουν τροφή σε τέτοιες θεωρίες ώστε να συντηρούν τοξικό κλίμα ;Απλά ρωτάμε....
Οι μηχανοδηγοί σύμφωνα με τον πουλημένο συνδικαλιστή και τον αόρατο διαχειριστή του συγκεκριμένου ιστοτόπου από την μία ναι μεν δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα αναπαράγονται για τα περί παράνομης μεταφοράς αλλά από την άλλη δεν αναφέρεται κανείς μηχανοδηγός σε αυτά γιατί δεν έχουν σχέση (Που τα λέτε αυτά;)
Πόσες φορές στο παρελθόν για άλλα ζητήματα που οι μηχανοδηγοί δεν είχαν καμία σχέση δήλωσαν την άποψη τους;
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε
Μια εμπορική αμαξοστοιχία έχει έντυπα φόρτωσης,έχει λογιστικά των προιόντων που μεταφέρει ,έχει δελτία φόρτωσης,έχει καταγεγραμμένα τον αριθμό και τον τύπο των βαγονιών,το είδος της πέδης τους ,την ικανότητα της πέδης τους,το συνολικό βάρος τους,το μέγιστο μήκος της,τον αριθμό αξόνων του τρένου.
Κατά την φόρτωση η εμπορική αμαξοστοιχία ελέγχεται από το προσωπικό της σιδηροδρομικής εταιρείας , πριν την αναχώρηση γίνεται καταμέτρηση των βαγονιών,γίνεται τεχνική επιθεώρηση σε πολλά σημεία,γίνεται έλεγχος ικανότητας πέδης,καταγράφεται ο αριθμός του τελευταιίου βαγονιού εκ νέου και καταγράφεται στο φύλλο πορείας ο αριθμός του φανού ουράς της αμαξοστοιχίας .
Οι μηχανοδηγοί μαζί με τον τεχνικό επιθεωρητή υπογράφουν έντυπο στα οποία είναι όλα γραμμένα αναλυτικά.Ο σταθμάρχης επίσης ελέγχει την αμαξοστοιχία πριν την αναχώρηση και κατά την αναχώρηση.
Τα έντυπα της αμαξοστοιχίας είναι σε πολλά αντίτυπα...(Αλλά που να τα ξέρει αυτά κάποιος που έβλεπε εμπορική αμαξοστοιχία και τον «έπιανε πυρετός»;)
Επομένως δελτιοθήκη,εργαζόμενοι στην φόρτωση,επισκέπτες,κλείδούχοι, σταθμάρχες μηχανοδηγοί συμμετέχουν με διακριτούς ρόλους από την αρχή της δημιουργίας μιας εμπορικής αμαξοστοιχίας μέχρι την αναχώρηση της.Το βίντεο που χρειάζεται για να αποδείξει κάτι που έχει πάνω από 10 μαρτυρίες;
Τις επόμενες ημέρες μετά το δυστύχημα οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο όλων των ειδικοτήτων που απομάκρυναν τα βαγόνια (που μπορούσαν να κινηθούν) είδαν κανένα έξτρα βαγόνι;Καταμετρήθηκε κανένα έξτρα βαγόνι και δεν το ξέρουμε;(Και δεν ήταν λίγοι οι σιδηροδρομικοί που απασχολήθηκαν στην απελευθέρωση της γραμμής.)
Για ποιό λόγο συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο ασχολούνται με το βίντεο της φόρτωσης της εμπορικής αμαξοστοιχίας ; Μήπως γιατί είναι το μόνο σημείο που λόγω διαγραφής τους μετά από συγκεκριμένο χρόνο μπορεί να δώσει την απαραίτητη τροφή στην θεωρία της συνομωσίας;
Είναι φανερό πλέον ότι η πουλημένη πλειοψηφία της ΠΕΠΕ δεν καταδικάζει τα όσα αναπαράγονται περί μεταφοράς ξυλολίου και άλλων απαράδεκτων κατηγοριών ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ.
Δεν θέλει γιατί είναι ταγμένη στην κομματική σκοπιμότητα και όχι την προστασία της μνήμης των συναδέλφων μας .
Η στάση τους ΠΡΟΚΑΛΕΙ και ΟΡΓΙΖΕΙ
Δηλώνουν τα παρακάτω απαράδεκτα για την στάση τους:
Δεν θα δικαιολογήσουν όμως οι μηχανοδηγοί και ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, τις παραλείψεις των υπευθύνων του ΟΣΕ γύρω την διαγραφή των επίμαχων video.
Ξαφνικά η προστασία της μνήμης των συναδέλφων μας για τους συνδικαλιστικούς απατεώνες της συνεξέλιξης και τον πρόεδρο μαριονέτα του πρώην συνδικαλιστή θα είναι δικαιολόγηση των παραλείψεων του ΟΣΕ…Πολύ βολικό δεν βρίσκετε;
Το μόνο που ένοιαζε τον πρόεδρο μαριονέτα στα κανάλια που περιφερόταν και μυξόκλαιγε on camera ,ήταν να ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥ με τα όσα απαράδεκτα και αντιεπαγγελματικά έλεγε,να σκορπίζει γέλιο σε όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες ,και να προκαλεί ανησυχία στο επιβατικό κοινό με την ασχετοσύνη του.
ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ - Σε όλα τα κανάλια που περιφερόταν δεν βρήκε ούτε 10 δευτερόλεπτα χρόνο να πεί ότι οι αδικοχαμένοι συνάδελφοι μας της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα ΤΕΜΠΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.Με ή χωρίς βίντεο φόρτωσης.Τι τον εμπόδισε να υποστηρίξει την μνήμη τους;