ΑΘΗΝΑ, 22 / 6 / 2021
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η ΔΕΣΚ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ εκφράζει την αντίθεσή της με την κατάργηση του σιδηροδρομικού δρομολογίου Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συμπαραστέκεται με τα Σωματεία και τους μαζικούς φορείς της Θεσσαλίας στον αγώνα τους για την επαναφορά των δρομολογίων.
ΚΑΛΟΥΜΕ τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών να κάνουν το ίδιο.
Αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ότι το κυνήγι του κέρδους των επιχειρήσεων είτε ανήκουν στο καπιταλιστικό κράτος, είτε σε ιδιώτες, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την κάλυψη των αναγκών του λαού.
Οι ευθύνες των αστικών Κυβερνήσεων (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) είναι τεράστιες, γιατί όλες συμφωνούν με τις οδηγίες της Ε.Ε. και προωθούν τους στόχους της απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των Σιδηροδρομικών μεταφορών.
Να επισημάνουμε επίσης, ότι συνεχίζεται η κρατική επιδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ιδιοκτησίας του Ιταλικού κρατικού μονοπωλίου F.S.I.), με τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ ανά έτος, για να εκτελεί δρομολόγια σαν αυτά που καταργεί, που υποτίθεται δεν είναι κερδοφόρα, λες και η ανάγκη του λαού της Θεσσαλίας και των υπόλοιπων περιοχών της χώρας για σύγχρονη, πυκνή, ασφαλή και φθηνή συγκοινωνία πρέπει να μπαίνει στη λογική του κόστους – οφέλους.
Η πολιτική που ιδιωτικοποιεί το Σιδηρόδρομο, που καταργεί τα δρομολόγια, που ακριβαίνει τα εισιτήρια, που καταστρατηγεί τα μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων γιατί έχουν κόστος, είναι η ίδια πολιτική που ιδιωτικοποιεί το δημόσιο σύστημα υγείας και αφήνει το λαό απροστάτευτο μπροστά στην πανδημία και τις άλλες σοβαρές ασθένειες. Είναι η ίδια πολιτική που κάνει απολύσεις, που εντατικοποιεί την εργασία, που μειώνει τους μισθούς, που καταργεί το 8ωρο, που επιβάλλει την απλήρωτη εργασία, που απαγορεύει το συνδικαλισμό και την απεργία.
Αυτή η πολιτική είναι ενιαία και αντιπαλεύεται ενιαία.
Συμπαραστεκόμαστε με τα Σωματεία και τους μαζικούς φορείς της Θεσσαλίας και διεκδικούμε:
- Την άμεση ανάκληση της απόφασης για κατάργηση των ανταποκρίσεων με τραίνο Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας.
- Την άμεση επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τραίνων από Καλαμπάκα προς Αθήνα και προς Θεσσαλονίκη, την επαναφορά των κομμένων δρομολογίων από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, όπως και των δρομολογίων του Προαστιακού Λάρισας – Θεσσαλονίκης.
- Επαναλειτουργία όλου του Περιφερειακού Δικτύου της Πελοποννήσου, που όταν τελείωσαν τα έργα αναβάθμισης και ανακαίνισης της γραμμής, το κατήργησαν.
- Ανακατασκευή και αξιοποίηση του τροχαίου υλικού μετρικής γραμμής που βρίσκεται παρκαρισμένο πάνω από δεκαπέντε χρόνια και σαπίζει.
- Την ουσιαστική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.
- Καμία ιδιωτικοποίηση άμεση ή έμμεση στον ΟΣΕ.
- Άμεση ολοκλήρωση όλων των έργων υποδομής του Σιδηροδρομικού δικτύου που ο Ελληνικός Λαός χρυσοπλήρωσε και πληρώνει και δίκτυο ολοκληρωμένο δεν έχει.
- Προσλήψεις στον ΟΣΕ και επαναπρόσληψη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλων των απολυμένων (χωρίς όρους και προϋποθέσεις) με σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους, με Σ.Σ.Ε. και όχι ατομικές.
- Αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές παροχές.
- 7ωρο – 5ημερο – 35ωρο. Το αντεργατικό έκτρωμα που ψηφίστηκε στις 16 Ιούνη να μείνει στα χαρτιά. ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
- Αγωνιζόμαστε για σιδηροδρομικές μεταφορές, αποκλειστικά δημόσια λαϊκή περιουσία, κοινωνική ιδιοκτησία με κρατικό έλεγχο, ώστε να είναι κοινωνικό αγαθό (και όχι εμπόρευμα), στα πλαίσια μιας λαϊκής οικονομίας που θα υπηρετεί αποκλειστικά τις ανάγκες του λαού και όχι την κερδοφορία των μονοπωλίων.
Με ταξικούς χαιρετισμούς.
ΔΕΣΚ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ