Ο αγαπητός συνάδελφος Νικόλαος Ντάνος συνταξιοδοτείται μετά από 40 χρόνια υπηρεσίας .
Με ανάμεικτα συναισθήματα λύπης και χαράς τον αποχαιρετούμε και εμείς
Ο αγαπητός συνάδελφος Νικόλαος Ντάνος συνταξιοδοτείται μετά από 40 χρόνια υπηρεσίας .
Με ανάμεικτα συναισθήματα λύπης και χαράς τον αποχαιρετούμε και εμείς
Αφού «καθάρισαν στεγνά» τους τεχνίτες στο σύνολο τους με την υπογραφή της απαράδεκτης σσε από τις εργοδοτικές ηγεσίες της ΠΕΠΕ και της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλέον έχουν αρχίσει να διαφαίνονται και άλλες «παρενέργειες» συνέπεια των υπογραφων τους .
Οι πληροφορίες λένε ότι δεν παρακρατούνται εισφορές για εφάπαξ στους νέους τεχνίτες.
Στην περίπτωση που κάτι τέτοιο ισχύει τότε από ότι φαίνεται η μισθολογική ένταξη των νέων τεχνιτών δεν συνοδεύτηκε από έλεγχο και κατόπιν ένταξη στις απαιτούμενες εισφορές για το εφάπαξ με αποκλειστική ευθύνη αυτών που διαχειρίστηκαν την σσε.
Και την σ.σ.ε την διαχειρίστηκαν μόνο οι ΠΕΠΕ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αθήνα 23.2.21
Αντί να πάρουν μέτρα για την προστασία της υγείας των εργαζομένων και των επιβατών απειλούν με διώξεις
Απύθμενο το θράσος της διοίκησης ΣΤΑΣΥ που ζητά από τον πρόεδρο των εργαζομένων να «ανασκευάσει» τις καταγγελίες που εδώ και μήνες έρχονται σωρηδόν για τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση «χρωστά» την ουσιαστική ενίσχυση του στόλου ώστε να μη συνωστίζονται οι επιβάτες, ενώ παραμένουν με ευθύνη της οι μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό, οχήματα και ανταλλακτικά, θέλουν να «πάρουν και το βόδι».
Συνεχίζουν να προκαλούν όσοι νομίζουν ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου σχετικά με τα «έργα και ημέρες» του ΣΥΡΙΖΑ για τον σιδηρόδρομο .
Προσπαθούν εναγωνίως να παρουσιάσουν τον Σπίρτζη ως μέλος κυβέρνησης για την οποία ο σιδηρόδρομος είχε μεγάλη σημασία!!! ;;;;;;;;
Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!!!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕ 2 ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΟΣΕ;
Από την πολύ μεγάλη σημασία που είχε ο σιδηρόδρομος για την «πρώτη φορά αριστερά»; Δηλαδή αν δεν είχε σημασία ο σιδηρόδρομος για την κυβέρνηση των γιαλατζί αριστερών τι άλλο θα έκαναν ; Θα μας έδιναν για ομήρους στις Βρυξέλλες;
Μια οφειλόμενη απάντηση στο στέκι του φαιδρού καθώς μας ενέπλεξε στην προσωπική του κόντρα με την ΔΑΚΕ αλλά και γιατί συστηματικά παραπληροφορεί τους σιδηροδρομικούς
Για άλλη μια φορά θα απαντήσουμε με τα ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ καθώς όπως όλοι γνωρίζουν «οτι γράφει δεν ξεγράφει»
Για να θυμηθούν οι παλιότεροι αλλά και να μάθουν οι νεώτεροι και αφού άρχισαν οι συγκρίσεις του χιονιά του 2017 με αυτόν των προηγούμενων ημερών ας δούμε τι έγινε το 2017 και πως εμμέσως οι συνδικαλιστικοί απατεώνες κατηγορούσαν τους μηχανοδηγούς για τα όσα διαδραματίστηκαν.
Α.Μ. 32883
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 6, ΑΘΗΝΑ ΤΚ: 10677
Email: septrainose2020@gmail.com
ΑΘΗΝΑ, 19/2/2021
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. : 568
ΠΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
κ. ΤΣΑΛΙΔΗ ΦΙΛΙΠΠΟ
ΚΟΙΝ.: ΔΑΔ
Κα ΠΡΩΤΟΓΕΡΑ ΖΩΗ
Κύριε Σύμβουλε ,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου, από την πρώτη στιγμή εκδήλωσης της πανδημίας, ιεράρχησε ως πρώτη προτεραιότητα, την απαίτηση από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για τη λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας της υγείας των εργαζομένων μέσα στους χώρους δουλειάς..
Αναδείξαμε κατ΄ επανάληψη, την τεράστια σημασία για τον περιορισμό της διασποράς της νόσου, σε συνθήκες πανδημίας, που έχουν τα συχνά και επαναλαμβανόμενα προληπτικά τεστ, όπως και την τεράστια σημασία της χορήγησης των απαιτούμενων μέσων ατομικής προστασίας.
ΑΘΗΝΑ 11/2/2021
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Σήμερα το Προεδρείο του Σωματείου μας συναντήθηκε με την Διεύθυνση Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να τεθούν και να αντιμετωπιστούν αρκετά σοβαρά θέματα .
Στην συνάντηση εκφράσαμε την δυσαρέσκεια μας για την υπογραφή της Ε.Σ.Σ.Ε με τον τρόπο που έγινε αλλά και το περιεχόμενο της .
Τα θέματα που συζητήθηκαν και οι απαντήσεις που δοθήκαν είναι :
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Από το 2018 η Ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί για “επενδύσεις “ ύψους 500εκ.€ που μέχρι και σήμερα δεν έχει πραγματοποιήσει.
Μετά την ανακοίνωση της αγοράς 5 εννιάδυμων συρμών ETR 470 από την μητρική εταιρεία, ο ένας έφτασε στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης.
Οι συρμοί αυτοί, σύμφωνα με δημοσιεύματα, κόστισαν περίπου 47,5 εκ. €. Οι συρμοί ETR 470 θα έρχονται στην Θεσσαλονίκη για δοκιμές-επισκευές-παρεμβάσεις μετά την ανακατασκευή τους.
ΑΘΗΝΑ 5/2/2021
Συναδέλφισσες - συνάδελφοι,
Ανταποκρινόμενοι στην επιθυμία όλων σας , ώστε το σωματείο μας να έχει την δική του φωνή αλλά κυρίως την δικιά σας φωνή και στο διαδίκτυο ,σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το site του ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκινάει το ταξίδι του.
Το site septrainose.gr είναι έτοιμο για να προσφέρει ΑΜΕΣΗ-ΕΓΚΥΡΗ και ΕΓΚΑΙΡΗ ενημέρωση τόσο στους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο γενικότερα, στους συναδέλφους συνταξιούχους σιδηροδρομικούς αλλά και στους φίλους του σιδηροδρόμου.
Η προσπάθεια που ξεκινάμε και πραγματοποιούμε με την δική σας στήριξη , φιλοδοξούμε να μην καταχωρηθεί ως απλά άλλη μία φωνή , αλλά να καταξιωθεί ως η ΑΛΛΗ ΦΩΝΗ ενημέρωσης στο χώρο του σιδηροδρόμου.
Μακριά από λαϊκισμούς , δημαγωγία, εργοδοτική λαγνεία και παραπληροφόρηση.
Στο μέσο αυτό θα έχει θέση και έκφραση, κάθε σοβαρή και ξεκάθαρη φωνή στήριξης των εργαζομένων.
Θέση και φωνή διαφορετική μεν ,διακριτή δε.
Είναι μια απαιτητική προσπάθεια εν μέσω δύσκολων καιρών για τους εργαζόμενους γενικά, αλλά δεν μας φοβίζουν ούτε οι δυσκολίες ούτε η προσπάθεια . Γνωρίζουμε ότι θα χρειαστεί χρόνο μέχρι να φτάσουμε στο επίπεδο που έχουμε βάλει ως στόχο.
Χωρίς ποτέ να ξεχνάμε ότι το μέσο αυτό είναι φωνή έκφρασης ενός εργατικού σωματείου, θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε εκτός από κάθε σιδηροδρομική είδηση και ένα μεγάλο εύρος θεμάτων όπως ασφαλιστικά- συνταξιοδοτικά γενικότερα, κοινωνικά ζητήματα και προβλήματα, ιστορικές αναδρομές, πολιτιστικές αναφορές και παρουσιάσεις, αλλά και αθλητικά θέματα.
Κυρίως όμως το σωματείο θέλει και επιδιώκει μέσα από το μέσο αυτό να επικοινωνεί και να ενημερώνει άμεσα όλους τους εργαζόμενους για ότι συμβαίνει .
Ο καθένας από εσάς θα μπορεί να επικοινωνεί με το site μέσα από την φόρμα επικοινωνίας αλλά και να αποστέλλει οπτικοακουστικό υλικό ή μια είδηση που κρίνει ότι πρέπει να προβληθεί.
Το mail του site για την αποστολή του υλικού είναι το text@septrainose.gr
Με την δική σας βοήθεια και στήριξη, είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
Το Δ.Σ ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «Η ΕΝΟΤΗΤΑ»
ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ 13 - 1oς όροφος, 106 77 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210-5230829 210-5238509
Fax: 210-3840154
Εmail: trenotita@gmail.com Site: www.trenotita.gr
Aθήνα, 03 / 02 / 2021
Αριθ.Πρωτ. 741
Προς: Το Διοικητή ΕΦΚΑ – κ. Χρήστο Χάλαρη
Κοιν.: Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
κ. Κωστή Χατζηδάκη.
Κύριε Διοικητά,
Στις 28 Φεβρουαρίου 2021 λήγει η ασφαλιστική ικανότητα για τα προστατευόμενα μέλη (έμμεσα: σύζυγοι, παιδιά) των συνταξιούχων σιδηροδρομικών πού ήταν ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΑΥΤΕΚΩ.
Καθημερινά, η Κυβέρνηση και ο ΕΟΔΥ μας ενημερώνουν ότι ο κίνδυνος του κορονοϊού υπάρχει ακόμα και άρα δεν μπορούμε να δεχθούμε μέλη των οικογενειών των συναδέλφων μας συνταξιούχων, να βρεθούν ανασφάλιστα.
Αναμένοντας την απάντησή σας, παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να τους ανανεωθεί η ασφαλιστική ικανότητα από 1 Μαρτίου 2021 και μετά.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ