Δεν αναπαράγουμε την προπαγάνδα στοχοποίησης τόσο εναντίον των συναδέλφων κλειδούχων όσο και εναντίον του δημόσιου ΟΣΕ την ώρα που μάλιστα που συζητείται η εφαρμογή του συστήματος ΣΔΙΤ για τις δραστηριότητες του.(τυχαίο;)
Τα κακώς κείμενα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου όχι απλώς είναι γνωστά αλλά τα έχουμε νοιώσει στο πετσί μας ουκ ολίγες φορές με αρκετά συμβάντα.
Ο ΟΣΕ από το σύνολο των αστικών κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ λαφυραγωγήθηκε και κατόπιν στοχοποιήθηκε ώστε να τεμαχιστεί και να ιδιωτικοποιηθεί.
Σήμερα και λίγο πρίν ανατείλλουν τα ΣΔΙΤ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η ιστορία επαναλαμβάνεται πάνω στην ίδια στόχευση και με την ίδια σφοδρότητα.
Στο χορό αυτής της συντονισμένης ενέργειας συμμετέχουν ενεργά τόσο το δημοσιογραφικό κατεστημένο που συμπολιτεύεται την κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και το αντιπολιτευόμενο το οποίο θέλει να λιβανίσει την κυβέρνηση Τσίπρα ως καλή και επιτυχημένη!!! (εδώ γελάμε)
Την κυβέρνηση Τσίπρα η οποία να θυμίσουμε ότι έιναι αυτή που ιδιωτικοποίησε τον σιδηρόδρομο. Η ανικανότητα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και η προχειρότητα με την οποία αντιμετώπισε την κατάσταση στον σιδηρόδρομο τον οδήγησε σε απόλυτο τέλμα.Η μόνη εγνοια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν να κόβει κορδέλες σε μισοτελειωμένα έργα,με μουσαμάδες με ζωγραφισμένα εκδοτήρια του ανύπαρκτου μετρό Θεσ/κης ή ακόμα και σε υπόγεις διαβάσεις πεζών!!!
Το λυπηρό (για να μην πούμε τίποτε χειρότερο) είναι ότι σε αυτού τους είδους την στοχοποίηση συμμετέχουν και σιδηροδρομικά blogs . Ειδικά αυτά τα οποία στηρίζουν ενεργά τον ΣΥΡΙΖΑ και τα οποία καταβάλουν αγωνιώδη προσπάθεια με την οποία θέλουν να καταδείξουν την ανικανότητα της σημερινής διοίκησης του ΟΣΕ υπό την μορφή σύγκρισης με την προηγούμενη (η οποία όμως έχει αφήσει ιστορία με τις «μαύρες τρύπες» που άφησε πίσω της.)
Με αφορμή λοιπόν την καθυστέρηση μιας αμαξοστοιχίας λόγω προβήματος στην υποδομή ανακάλυψαν ως ένοχο τον ...κλειδούχο και ο οποίος από το σύστημα και το δημοσιογραφικό κατεστημένο παρουσιάζεται ως απων από το πόστο του,περίπου ως τεμπέλης , φευγάτος ο οποίος αργεί να έλθει να αποκαταστήσει το πρόβλημα !!! και άλλα πολλά χυδαία και προσβλητικά σχόλια.
Το σωματείο των κλειδούχων οφείλει μια απάντηση σε αυτούς που επιχειρούν να καταρακώσουν το ήθος και τον επαγγελματισμό των μελών του.
Σε όσους λοιπόν σήμερα είναι λάβροι εναντίον εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο αλλά και εναντίον των προβλημάτων στην σιδηροδρομική υποδομή θα θέλαμε «» να ακουσουμε την φωνούλα τους και όταν κόβεται το ρεύμα από την ΔΕΗ ή όταν αμαξοστοιχία καθυστερεί για άλλους λόγους που δεν έχουν σχεση με την υποδομή.Εκεί ποιον θα δείξουν με το δάχτυλο; Τον Χ εργαζόμενο πάλι ;
Οι κλειδούχοι εργάζονται κάτω από τις βαρύτερες συνθήκες στον σιδηρόδρομο,κάτω από συνθήκες μεγάλης πίεσης με πολύ λιγα ρεπό τον μήνα,χωρις καλοκαιρινή άδεια .Εργάζονται σε δύσκολα σημεία του δικτύου και σε αυτά τα σημεία έχουν πέσει ακόμα και θύματα επιθέσεων την νύχτα με αποτέλεσμα να νοσηλευθούν βαρια τραυματισμένοι.Οι κλειδουχοι υποφέρουν από βαριές επαγγελματικές ασθένειες και όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι και λίγα τα εργατικά ατυχήματα.Η πλειοψηφία δε των κλειδούχων είναι λίγο πριν την σύνταξη με πάρα πολλά χρόνια υπηρεσίας.
Για να πάει κλειδούχος σε μια αλλαγή τροχιάς που αντιμετωπίζει πρόβλημα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΣ.
Για να προλάβουμε τα γνωστα «νούμερα» :
- Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπιζόμαστε την τωρινή διοίκηση του ΟΣΕ όπως δεν υπερασπιστήκαμε και την προηγούμενη.Η σημερινή διοίκηση του ΟΣΕ εχει διοριστεί από την κυβέρνηση της ΝΔ και εφόσον εξυπηρετεί τους σχεδιασμούς της σε καμία περίπτωση δεν θα μας βρει σύμφωνους.
- Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να «δικαιολογήσουμε» τα επαγγελματικά λάθη ειδικά όταν αυτα έχουν τραγικές επιπτώσεις.Όσο θα συνεχίζεται η έλλεψη συστημάτων ασφαλείας ,η υπερεργασία με τα 9ημερα και τα 15 ημερα χωρίς ρεπό,τα 10 ωρα και τα 12ωρα τα επαγγελματικά λάθη θα συνεχίσουν να υπάρχουν.