Το lock down με την πανδημία του κορωνοϊού, ανέστειλε την τελική δοκιμή για την παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο έως το Αίγιο.
Τελικά, σήμερα πραγματοποιήθηκε η δοκιμή αυτή, με την Πυροσβεστική, προκειμένου να δώσει το «πράσινο φως» στην ΕΡΓΟΣΕ ότι όλα έχουν καλώς.
Στη συνέχεια, η ΕΡΓΟΣΕ θα παραδώσει το έργο στον ΟΣΕ, που θα πρέπει να εκπαιδεύσει τους μηχανοδηγούς σε σύντομο χρονικό διάστημα, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να είναι έτοιμη να ξεκινήσει τα δρομολόγια.Ήδη έχουν δημιουργηθεί τα πρώτα γκρουπ μηχανοδηγών για την εκπαίδευση στη νέα γραμμή .
Διαψεύστηκαν απολύτως οι ιντερνετικοί παπαγάλοι που αναρωτιούνταν δεικτικά «Τι γίνεται με το Αίγιο ; » ενώ όλο αυτό το διάστημα εντελώς προκλητικά λιβάνιζαν την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου μεταφορών.Μια πολιτική ηγεσία που θα μείνει στην ιστορία για το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου ,την προχειρότητα με την οποία αντιμετώπισε τα σιδηροδρομικά έργα ,τις μισοτελειωμένες δουλειές,τις ασκήσεις επί χάρτου και τις κορδέλες εγκαινίων ακόμα και σε διαβάσεις πεζών.!!
Τι να πρωτοθυμηθούμε ; Την παραλαβή του Καλλίδρομου με ελλείψεις ;Το κλείσιμο της μίας από τις δύο σήραγγες αμέσως μετά από τα εγκαίνια του υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ για να συνεχιστούν διάφορες εργασίες;Την παράλαβή του σσ Αθηνών με τα τόσα προβλήματα;Tα εγκαίνια με catering!! στο σταθμό του προαστιακού στο Ζεφύρι ο οποίος σταθμός παραδόθηκε στο κοινό μετά από 9 μήνες !!!
Το παρατημένο περιφερειακό δίκτυο;,Το Άδενδρο των 3 νεκρών;Τα τόσα προβλήματα που άφησαν πίσω τους;
Ελπίζουμε στο μέλλον να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη και τα έργα να παραδίδονται προς χρήση ολοκληρωμένα και όχι μισοτελειωμένα.Ήδη η κληρονομιά Σπίρτζη και της παρέας του είναι τέτοια που ανάγκασε την παραλαβή της γραμμής προς το Αίγιο χωρίς ηλεκτροκίνηση..