Κυριακή 31 Μαΐου 2020
Σάββατο 30 Μαΐου 2020
Δικατική απόφαση ανοίγει τον δρόμο για τη συνταξιοδότηση ανδρών δημοσίων υπαλλήλων με ανήλικο παιδί
Ανοίγει ο δρόμος σε χιλιάδες άνδρες, δημόσιους υπαλλήλους με 25ετια το 2010 και ανήλικο τέκνο, για ταχύτερη συνταξιοδότηση είτε άμεσα, είτε πάντως πριν τα 62 έτη. Ο λόγος για την υπ’ αριθ. 317/2020 απόφαση της Ολομελείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την απερρίφθη η αίτηση αναίρεσης του Ελληνικού Δημοσίου κατά της 790/2016 απόφασης το ΙΙ τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία είχε δικαιώσει άνδρα δημόσιο υπάλληλο με 25 ασφάλισης (συμπεριλαμβανομένης της στρατιωτικής θητείας) το 2010 και ανήλικο τέκνο, ο οποίος ζητούσε να συνταξιοδοτηθεί από τα 50 έτη, όπως προέβλεπε ο νόμος για τις γυναίκες.
Ανακοίνωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Επανέναρξη επιπλέον δρομολογίων και προσφορές από τη Δευτέρα 01/06/2020
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε συνέχεια της σταδιακής επαναφοράς των δρομολογίων, μετά την χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις, ανακοινώνει την επανακυκλοφορία επιπλέον
αμαξοστοιχιών στο δίκτυό της.
Στο πλαίσιο της επαναφοράς των δρομολογίων της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. επιβραβεύει τους επιβάτες που επιλέγουν το τραίνο για τις μετακινήσεις τους με μοναδικές προσφορές σε επιλεγμένα δρομολόγια. Περισσότερες πληροφορίες στο:
Παρασκευή 29 Μαΐου 2020
Δελτίο τύπου της Επιτροπής Αγώνα Απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δυναμική ήταν η χθεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας που κάλεσαν η Επιτροπή αγώνα των απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με τα Σωματεία και την Ομοσπονδία. Παρευρέθηκαν επίσης, εκπρόσωποι της Επιτροπής Αγώνα εργαζομένων στο αεροδρόμιο, ο Πρόεδρος του Σωματείου των Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών "Η ΕΝΟΤΗΤΑ", όπως και των Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών μελών του σωματείου πρώην ΔΕΚΟ – τραπεζών, της Γραμματείας Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ, οι οποίοι απηύθυναν αγωνιστικό χαιρετισμό.
Παραμύθια «άνευ όρων»
Τα πανηγύρια για την πρόταση της Κομισιόν, σχετικά με το λεγόμενο «Ταμείο Ανάκαμψης», διαστρεβλώνουν προκλητικά την πραγματικότητα και επιχειρούν να αναβαθμίσουν στα μάτια του λαού την - σε έναν βαθμό - απαξιωμένη Ευρωπαϊκή Ενωση.Το βασικό τους επιχείρημα ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει «επιδοτήσεις, άρα λεφτά χωρίς μνημονιακούς όρους» είναι ένα μεγάλο ψέμα.
Περιφερειάρχης Πελοποννήσου :Τι αποφασίστηκε για το τρένο στην Πελοπόννησο
Συνέντευξη του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου στο Βest-TV
Πέμπτη 28 Μαΐου 2020
Αντιλαϊκή «κούρσα» ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ
Σε «αγώνα δρόμου» για το ποιος θα δώσει πιο πολλά στο κεφάλαιο και σε διαγκωνισμό για το ποιανού το πρόγραμμα είναι πιο «ρεαλιστικό» και «κοστολογημένο», φορτώνει δηλαδή πιο αποτελεσματικά την κρίση στο λαό, έχουν επιδοθεί τις τελευταίες μέρες η κυβέρνηση της ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ.
Κοινός παρονομαστής και των δύο είναι τα μέτρα για τη στήριξη των επιχειρηματικών ομίλων, είτε απαλλάσσοντάς τους από μέρος του μισθού των εργαζομένων και με εισφοροαπαλλαγές, είτε με αναδιαρθρώσεις στην αγορά εργασίας, που μεγαλώνουν την «ευελιξία» και την εκμετάλλευση, είτε με το άνοιγμα νέων κερδοφόρων πεδίων για το κεφάλαιο, διαμορφώνοντας «φιλικότερο επενδυτικό περιβάλλον».
Λαϊκή Συσπείρωση: Κυβέρνηση και δήμος Αθηναίων παίζουν με την υγεία των μαθητών
Ανακοίνωση - καταγγελία με θέμα την καθαριότητα στα σχολεία και τους χειρισμούς κυβέρνησης και δήμου για προσλήψεις
Κυβέρνηση και Δήμος Αθηναίων παίζουν με την υγεία των μαθητών» αναφέρει η Λαϊκή Συσπείρωση Αθήνας, σε ανακοίνωση – καταγγελία για το θέμα της καθαριότητας στα σχολεία.Η Λαϊκή Συσπείρωση υπογραμμίζει ότι χτες το απόγευμα, Τρίτη 26 Μάη, «τα υπουργεία Εσωτερικών και Παιδείας, δεν έκαναν δεκτό το αίτημα του Δήμου για την πρόσληψη περίπου 250 εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, για να καλυφθούν οι ανάγκες του Ιουνίου» και ότι η διοίκηση του Δήμου, «πέταξε το μπαλάκι στις Σχολικές Επιτροπές, να προχωρήσουν αυτές σε προσλήψεις προσωπικού μέχρι τις 26 Ιούνη, επιδοτώντας τους με το ποσό των 100.000 ευρώ και για τις 14 Σχολικές Επιτροπές του Δήμου Αθηναίων».
Ολόκληρη η ανακοίνωση-καταγγελία:
Πώς το σύγχρονο τρένο, φτάνοντας στο Αίγιο, θα δώσει πνοή στον ιστορικό Οδοντωτό.
Στα Καλάβρυτα ποντάρουν για το καλοκαίρι στο τρενάκι που είναι ατραξιόν για τους τουρίστες…
Στις αρχές του Ιουνίου υπολογίζεται να μπει στις ράγες και πάλι το ιστορικό τρένο του Οδοντωτού για τη μαγική διαδρομή μέσα από το φαράγγι του Βουραϊκού, ξεκινώντας από το Διακοπτό και φτάνοντας στα Καλάβρυτα.
To τρένο ήταν εκτός γραμμής εδώ και δύο μήνες από την αρχή σχεδόν της καραντίνας αφού το ενδιαφέρον από το επιβατικό κοινό κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν ελάχιστο και έτσι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να σταματήσει την λειτουργία του προσωρινά.
Ο εργατολόγος Κώστας Τσουκαλάς αναλύει τι ισχύει για την άδεια ειδικού σκοπού σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Τι ισχύει για τις άδειες ειδικού σκοπού στο Δημόσιο Τομέα μετά το άνοιγμα των σχολείων. Τι γίνεται με τους μισθωτούς και την κανονική άδεια αναψυχής.
Καθώς η οικονομία επαναλειτουργεί σταδιακά, μετά τα περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό, έρχονται αλλαγές και στον τρόπο λήψης της άδειας ειδικού σκοπού στο Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, μετά και το άνοιγμα των σχολείων.
Ο εργατολόγος Κώστας Τσουκαλάς, αναλύει στο Newpost όλα τα δεδομένα που ισχύουν για τις άδειες από δω και στο εξής.
Ειδικότερα:
Τετάρτη 27 Μαΐου 2020
Πρωτοβουλία Πράσινου Ταμείου και ΕΡΓΟΣΕ
Δήμος Περιστερίου ( συμβολή των οδών Παναγή Τσαλδάρη και Εθνάρχου Μακαρίου) .Ξεκίνησε σήμερα η εκτέλεση της πρωτοβουλίας Πράσινου Ταμείου και ΕΡΓΟΣΕ για τη διάσωση και μεταφύτευσης ελαιοδένδρων μεγάλης περιβαλλοντικής αξίας. Σε συνεργασία με τον δημοτική αρχή Περιστερίου , τους εργαζομένους του Δήμου και του Πράσινου Ταμείου, αλλά και τον Πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρόνη Ακριτίδη μεταφυτεύθηκαν έξι δέντρα . Η πρωτοβουλία συνεχίζεται και σε άλλους Δήμους της χώρας.
Δελτίο τύπου της επιτροπής απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στο πλαίσιο των χτεσινών συγκεντρώσεων στους χώρους δουλειάς, δεκάδες εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζήτησαν για τις εξελίξεις.
Από την Επιτροπή τονίστηκε η ανάγκη ανάπτυξης κοινής αγωνιστικής δράσης για την ανάκληση των απολύσεων, συνολικά ενάντια στην επίθεση που δέχονται όλοι οι εργαζόμενοι.
Συνδικαλιστές που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, εκπρόσωποι της ΔΕΣΚ, σημείωσαν ότι ο αγώνας των απολυμένων είναι αγώνας όλων των εργαζομένων.Διαφωνία και έντονη κριτική από το ΠΑΜΕ υπήρξε για την στάση συνδικαλιστών της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ενώ οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ κυριολεκτικά κρύβονται αφού έλαμψαν δια της απουσίας τους από τις συγκεντρώσεις.Τυχαίο;
Από την Επιτροπή τονίστηκε η ανάγκη ανάπτυξης κοινής αγωνιστικής δράσης για την ανάκληση των απολύσεων, συνολικά ενάντια στην επίθεση που δέχονται όλοι οι εργαζόμενοι.
Συνδικαλιστές που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, εκπρόσωποι της ΔΕΣΚ, σημείωσαν ότι ο αγώνας των απολυμένων είναι αγώνας όλων των εργαζομένων.Διαφωνία και έντονη κριτική από το ΠΑΜΕ υπήρξε για την στάση συνδικαλιστών της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ενώ οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ κυριολεκτικά κρύβονται αφού έλαμψαν δια της απουσίας τους από τις συγκεντρώσεις.Τυχαίο;
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της επιτροπής αγώνα απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Μειωμένο ωράριο - ειδικού σκοπού και στον ιδιωτικό τομέα για γονείς με μαθητές
Στη διευκρίνιση πως ότι ισχύσει για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο γονείς θα ισχύσει και για όσους απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα προχώρησαν σήμερα οι Στέλιος Πέτσας και Γιάννης Βρούτσης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, οι υπουργοί εξήγησαν πως για τις ημέρες που τα παιδιά θα βρίσκονται στο σπίτι, εφόσον με απόφαση του σχολείου θα γίνονται εκ περιτροπής μαθήματα, συνεχίζεται η άδεια ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα.
Κινητοποιήσεις και συγκεντρώσεις στους χώρους εργασίας από την επιτροπή απολυμένων ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Συνεχίζουν τον αγώνα για το δικαίωμα στη δουλειά
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
Λογαριασμοί αλά ΣΥΡΙΖΑ
«Συγκεκριμένο και κοστολογημένο», με ήδη ραμμένο το «κουστούμι» για το λαό, είναι σύμφωνα με την «Αυγή» το πρόγραμμα που παρουσίασε χτες ο Αλ. Τσίπρας, με το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ «βλέπει» και επαυξάνει τα πρόσφατα κυβερνητικά μέτρα για το κεφάλαιο. Αυτό επιβεβαιώνουν οι προτάσεις του, οι οποίες, παρά τα παχιά λόγια περί «άλλου δρόμου», είναι στον ίδιο «δρόμο» της στήριξης των επιχειρηματικών ομίλων, όπως και της κυβέρνησης, με επιπλέον κρατικές ενισχύσεις, απαλλαγές από το «μισθολογικό κόστος», δάνεια με κρατικές εγγυήσεις.
Εκτροχιασμός σιδηροδρομικών επενδύσεων μέσω του ΕΣΠΑ
Πενιχρό είναι το έργο της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα των μεταφορών και ιδίως των σιδηροδρομικών.
Όπως αποκαλύπτει η 6η έκθεση ενισχυμένης εποπτείας της
χώρας, τα επενδυτικά σχέδια στους σιδηροδρόμους έχουν βαλτώσει κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020 καθώς μέχρι σήμερα οι δεσμεύσεις είναι χαμηλότερες από 200 εκατ. ευρώ του αρχικού σχεδιασμού επενδύσεων, ύψους 1,2 έως 1,4 δισ. ευρώ.
ΕΕ : Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων το 2021.
Η Επιτροπή πρότεινε να ανακηρυχθεί το 2021 Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων, προκειμένου να υποστηριχθεί η υλοποίηση των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας στον τομέα των μεταφορών.
Με σειρά εκδηλώσεων, εκστρατειών και πρωτοβουλιών το 2021, θα προωθηθούν οι σιδηρόδρομοι ως βιώσιμος, καινοτόμος και ασφαλής τρόπος μεταφοράς. Θα προβληθούν τα οφέλη των σιδηροδρομικών μεταφορών για τους πολίτες, την οικονομία και το κλίμα και θα δοθεί έμφαση στις προκλήσεις που απομένουν για τη δημιουργία ενός πραγματικού ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου χωρίς σύνορα.
Δευτέρα 25 Μαΐου 2020
Aνακοίνωση επιτροπής απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΘΗΝΑ, 25/5/2020
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Την Παρασκευή 22/5/2020, πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας των απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μέλη του Προεδρείου της Π.Ο.Σ. και του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου.
Ανακοίνωση συνδέσμου συνταξιούων σιδηροδρομικών «Η ΕΝΟΤΗΤΑ» για τις επικουρικές συντάξεος
ΠAΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ « Η ΕΝΟΤΗΤΑ »
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Με την πληρωμή των επικουρικών συντάξεων την Τρίτη 2 Ιουνίου 2020, θα γίνει και η «αποκατάσταση» των επικουρικών συντάξεων που μειώθηκαν τον Ιούνιο του 2016 με το νόμο 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου).
Τα αναδρομικά θα είναι για 8 μήνες (Οκτώβριος 2019 έως και Μάιος 2020) και θα δοθούν τον Οκτώβρη 2020, εφάπαξ σε μία δόση. Την ανακοίνωση των ανωτέρω έκανε ο Υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης και συμπλήρωσε ότι πρόκειται για αποκατάσταση της αδικίας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Κυριακή 24 Μαΐου 2020
Παρασκευή 22 Μαΐου 2020
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» Πολυεργαλείο για το τσάκισμα των μισθών και το παραπέρα χτύπημα της πλήρους απασχόλησης
Το «κλειδί», για να προχωρήσει σε μαζικό τσάκισμα των μισθών των εργαζομένων και παραπέρα χτύπημα της πλήρους απασχόλησης δίνει στην εργοδοσία η κυβέρνηση με το πρόγραμμα «Συν-Εργασία», που παρουσίασε προχτές, το οποίο έρχεται να «κουμπώσει» στα υπόλοιπα δήθεν «έκτακτα» αντιλαϊκά μέτρα της τελευταίας περιόδου και συνολικά σε όλο το προηγούμενο αντεργατικό οπλοστάσιο που έχουν διασφαλίσει στο κεφάλαιο όλες οι κυβερνήσεις ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμένα:
Μειώνεται ο ΦΠΑ στις μεταφορές. Πιο φθηνά εισιτήρια σε τρένα, πλοία, αεροπλάνα, ΜΜΜ και ΚΤΕΛ έως τις 31/10
Τη μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ανέλυσε τα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και νοικοκυρών, με
στόχο την ελαχιστοποίηση των συνεπειών της πανδημίας στην οικονομία.
Ο υπουργός Οικονομικών εξήγγειλε τη μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές από το 24% στο 13% για την περίοδο 1 Ιουνίου – 31 Οκτωβρίου 2020.
Η σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα.
Κείμενα- χάρτες- πίνακες- νούμερα και φωτογραφίες 700 περίπου σελίδων περιλαμβάνει η μελέτη που εκπόνησε για τον ΟΣΕ ιδιωτική εταιρία. Αντικείμενο της το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα. Όποιος έχει την υπομονή και διαβάσει αμέσως δημιουργεί με το μυαλό του ωραίες εικόνες. Μιας σιδηροδρομικής επικοινωνίας που ο Νομός Καβάλας κακώς στερήθηκε τόσες δεκαετίες. Μόνο που το έργο είναι στα πρώτα του στάδια. Αργεί. Αργεί πολύ. Πέραν του ότι χρειάζονται χρήματα, χρειάζεται πολύς χρόνος για μια σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες. Πάντως η προοπτική υπάρχει. Κάτι είναι κι αυτό…
Το να σε λέει γραφικό ένας πουλημένος το λες και ..παράσημο ζωής
Όταν «έχουν λερωμένη τη φωλιά τους είναι επόμενο το να μην επθυμούν κριτικη οχι μονο για αυτα που κανουν αλλα και για αυτα που δεν έκαναν . Η διαστρεβλωση όμως και το παραμυθι καλα κρατεί με ή χωρίς κριτική.
Το να θες να πεισεις για κομματικούς λόγους οτι ολο αυτο που γινεται με την εκ περιτροπής εργασία είναι μονο δουλειά της σημερινής κυβέρνησης φανερώνει
Το να θες να πεισεις για κομματικούς λόγους οτι ολο αυτο που γινεται με την εκ περιτροπής εργασία είναι μονο δουλειά της σημερινής κυβέρνησης φανερώνει
Τετάρτη 20 Μαΐου 2020
zaraleaksTV:Αυτή τη φορά «ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ»
Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος με νέο video στο κανάλι του zaraleaksTV στο you tube.
Διαδικασία δημοπράτησης νέου έργου προϋπολογισμού 1,4 εκ. ευρώ από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.
Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. δημοσιοποίησε τη διακήρυξη της ανοιχτής διαδικασίας για τη δημοπράτηση του έργου «Κατασκευή Σιδηροδρομικής Στάσης στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας (Α.Δ. 752)». Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 1.465.000 Ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) που χρηματοδοτείται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα από το Ταμείο Συνοχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».
Παράπονα επιβατών για τα δρομολόγια Λάρισα – Θεσσαλονίκη με τον προαστιακό
Για ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα σχετικά με την έλλειψη δρομολογίων Λάρισα – Θεσσαλονίκη με τον προαστιακό, κάνουν λόγο με την καταγγελία τους στο onlarissa.gr, επιβάτες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο τρένο πολλά χρόνια τώρα και πρόκειται κυρίως για καθηγητές.
Καίτοι από τις 18 Μαΐου υπήρξε χαλάρωση των μέτρων εντούτοις τα δρομολόγια στην συγκεκριμένη διαδρομή είναι ελάχιστα σύμφωνα με την καταγγελία η οποία αναφέρει τα κάτωθι:
Την «έπιασε ο πόνος» για το σιδηρόδρομο!!!
Τι λε ρε παιδί μου;
Συνάντηση με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο είχε η Βουλευτής Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη, για την επέκταση του Δυτικού Προαστιακού της Θεσσαλονίκης στην Έδεσσα μέσω των Γιαννιτσών.Ο κ. Σπηλιόπουλος αξιολογεί το έργο ως εφικτό και δελεαστικό.
Συνάντηση με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο είχε η Βουλευτής Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη, για την επέκταση του Δυτικού Προαστιακού της Θεσσαλονίκης στην Έδεσσα μέσω των Γιαννιτσών.Ο κ. Σπηλιόπουλος αξιολογεί το έργο ως εφικτό και δελεαστικό.
Τρίτη 19 Μαΐου 2020
Ο Προαστιακός στα 10 χρόνια ζωής του, έδειξε ότι είναι απαραίτητος για την Πάτρα. (Βίντεο).
Μένει να δούμε αν και πως θα συνεχίσει τη λειτουργία του
Ο Προαστιακός χαρακτηρίστηκε από πολλούς το πιο αποτελεσματικό και βολικό μέσο της Πάτρας και γι' αυτό από την πρώτη στιγμή που έκανε την εμφάνισή του στην αχαϊκή πρωτεύουσα αγκαλιάστηκε από όλους τους Πατρινούς.
Ημέρα δράσης από την επιτροπή απολυμένων συμβασιούχων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η επιτροπή των απολυμένων της Τραινοσε μας απέστειλε το παρακάτω ενημερωτικό υλικο προς δημοσίευση
Ημέρα δράσης από την επιτροπη των απολυμενων της τραινοσε στο σταθμό Λαρίσης.
Η επιτροπή ανάρτησε πανό διαμαρτυρίας κατά των απολύσεων σε σημείο του σταθμού και μοίρασε 1000 ενημερωτικές ανακοινώσεις στους επιβάτες του σταθμού.
Ημέρα δράσης από την επιτροπη των απολυμενων της τραινοσε στο σταθμό Λαρίσης.
Η επιτροπή ανάρτησε πανό διαμαρτυρίας κατά των απολύσεων σε σημείο του σταθμού και μοίρασε 1000 ενημερωτικές ανακοινώσεις στους επιβάτες του σταθμού.
Οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στην έλξη μιλάνε για την εκ περιτροπής εργασία παριστάνοντας τον ανήξερο;
Είναι τουλάχιστον προκλητικό συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ ,αναφερόμενοι στην εκ περιτροπής εργασία να παρουσιάζονται ως υπερασπιστές των δικαιωμάτων των εργαζομένων
Η υγειονομική κρίση έδωσε την ευκαιρία στο αστικό πολιτικό σύστημα και ειδικότερα στην σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ να ενισχύσει και να προστατέψει τις απώλειες των εργοδοτών εις βάρος των εργαζομένων .Όμως όλο αυτό το διάστημα μέχρι την έναρξη της υγειονομικής κρίσης αλλά και πριν την αλλαγή της κυβέρνησης και της αλλαγής από την δεξιά πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στην δεξιά πολιτική της ΝΔ είχαν έρθει τσουνάμι αντεργατικών ρυθμίσεων με μανδύα γιαλατζί αριστεράς.
Τρικλοποδιά στις συγκοινωνίες έβαλε ο καύσωνας.
Αγώνας δρόμου για να πέσουν οι χρονοαποστάσεις – Ανδρομολόγηση οχημάτων – Αναβαθμίζονται τα κλιματιστικά στα λεωφορεία της ΟΣ
Με ενίσχυση των δρομολογίων στο παραλιακό μέτωπο και «αναδρομολόγηση» 30-35 οχημάτων της ΟΣΥ προς τις διαδρομές για τις παραλίες της Αττικής, έσπευσαν να ξεπεράσουν την…τρικλοποδιά που έβαλε ο πρώιμος καύσωνας στην ομαλή εικόνα των μετακινήσεων ως το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Δευτέρα 18 Μαΐου 2020
Βίντεο . Σταθμός Λαρίσης ξεκινάνε τα δρομολόγια για Β.Ελλάδα
ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ : ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ Β ΕΛΛΑΔΑ
Πήραν μπροστά σήμερα τα τρένα στη Λάρισα- ποια δρομολόγια εκτελούνται.
Παραμένει η σιδηροδρομική απομόνωση στη Δυτ, Θεσσαλία
Ξεκίνησαν κανονικά τα περισσότερα δρομολόγια τρένων σήμερα στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα, καθώς είχαμε και την άρση των απαγορεύσεων μετακίνησης από νομό σε νομό.
Ειδικότερα οπως ανέφερε ο σταθμάρχης Λάρισας για Αθήνα από σήμερα εκτελούνται τα 6 από τα 8 δρομολόγια, με τον προαστιακό για Θεσσαλονίκη μόνο 2, ενώ σχεδόν όλα στη γραμμή Λάρισας - Βόλου.
Πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου.
Μετά από διεξοδική συζήτηση το Περιφερειακό Συμβούλιο αποφάσισε να σταλεί πρόταση στο αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, για σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης της λίστας έργων που θα υλοποιηθούν στο διάστημα 2020- 2023 και 2021-2030.Το θέμα συζητήθηκε μετά από εισήγηση της παράταξης «Κοινό Ηπειρωτών». Στην τοποθέτησή του ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, μεταξύ άλλων τόνισε ότι: «Ουδείς λέει όχι για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Θέλω να είμαι πραγματιστής και όχι μόνο οραματιστής, γιατί κάποια στιγμή τα οράματα τελειώνουν».
Ανακοίνωση της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΘΗΝΑ, 18/5/2020
"ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Για τις απολύσεις εργαζομένων στη «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»
Εμείς, οι εργαζόμενοι απόφοιτοι της Σιδηροδρομικής Σχολής καταγγέλλουμε τη Διοίκηση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»-«ΕΕΣΣΤΥ», του κρατικού ιταλικού μονοπωλίου σιδηροδρομικών μεταφορών «Ferrovie dello Stato Italiane (FSI)», η οποία αξιοποιώντας την πανδημία Covid-19, και τις αντεργατικές πολιτικές της σημερινής Κυβέρνησης αλλά και των προηγούμενων, μας απόλυσε 75 τεχνίτες στις 30/4/2020 μετά από 3 χρόνια δουλειάς.
Σάββατο 16 Μαΐου 2020
Κ. Πελετίδης: “Κύριε Υπουργέ, δώστε εντολή να επαναλειτουργήσει άμεσα ο Προαστιακός στην πόλη μας”
O Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, απέστειλε σήμερα (15/5/2020) επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλή, με θέμα την Επαναλειτουργία του Προαστιακού σιδηρόδρομου από την Πάτρα μέχρι το Ρίον.
Η επιστολή κοινοποιήθηκε στον Πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη και στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Α.Ε. κ. Κ. Σπηλιόπουλο.
Στην επιστολή του ο Δήμαρχος Πατρέων αναφέρει τα εξής:
Παρασκευή 15 Μαΐου 2020
Π.ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ : ΕΛΗΞΕ Η ΟΜΗΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
Θέλω να ευχαριστήσω τη Διοίκηση του ΟΣΕ, την ΠΟΣ και τους συναδέλφους του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου και συγκάλεσαν σήμερα το Συμβούλιο, προκειμένου να λήξει η ομηρία μου από την πολιτική και συνδικαλιστική δίωξη που μου είχαν επιβάλει ο Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σπίρτζης και η προηγούμενη Διοίκηση (Κακουλάκης – Θεοχάρης) του ΟΣΕ, σε συνεργασία με την παράταξη τους Δίκτυο Σιδηροδρομικών.
Δελτίο τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ :Επανέναρξη δρομολογίων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα από την Δευτέρα 18.05.2020
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., στο πλαίσιο της σταδιακής χαλάρωσης των περιορισμών στις μετακινήσεις και έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας των επιβατών, ανακοινώνει την επανέναρξη λειτουργίας των δρομολογίων της στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα, από την Δευτέρα 18.05.2020.
Στην πλατεία του Μπακογιάννη, κορωνοϊός δεν πιάνει…
Αν οι εικόνες αυτές έρχονταν από την πλατεία της Αγίας Παρασκευής ο κ.Χαρδαλιάς θα είχε εκραγεί και ο κ.Πέτσας θα είχε αναψοκοκκινήσει.
Αν επρόκειτο για εικόνες από την πλατεία στην Κυψέλη ο κ.Χρυσοχοίδης θα είχε στείλει την ομάδα των μηχανοκίνητων φρουρών της Τάξης, τουλάχιστον για συστάσεις, αν δε η πλατεία βρισκόταν στα όρια δήμου που ο δήμαρχος λατρεύει την θεία κοινωνία αλλά όχι την κοινωνία, μπορεί να είχαμε και κλήσεις των ΜΑΤ μαζί με τα χημικά τους σύνεργα.
«Καπιταλισμό έχουμε... »
Κυνικός εμφανίστηκε ο υπουργός Εσωτερικών, όταν ρωτήθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή αν το κράτος μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα μειωθούν οι μισθοί των εργαζομένων με την εκ περιτροπής εργασία. Η απάντησή του ήταν: «Δεν μπορώ να εγγυηθώ για τη δραστηριότητα κανενός ιδιώτη επιχειρηματία. Καπιταλισμό έχουμε στην Ελλάδα και οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες καθορίζουν με ποιο τρόπο θα κινηθούν». Σιγά τη διαπίστωση, θα πει κανείς.
Πότε μπαίνουν και πάλι στις ράγες o Προαστιακός για Κ. Αχαΐα και o Οδοντωτός.
Άμεση ανάγκη για να λειτουργήσουν και πάλι οι σιδηροδρομικές γραμμές της περιοχής, εξέφρασαν σε ανακοίνωσή τους οι φίλοι του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου, κατηγορώντας όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για αυτήν την κατάσταση που υπάρχει. Από τη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία σταμάτησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού της γραμμής της Πάτρας – Κάτω Αχαΐας τα οποία είχαν ξεκινήσει για λίγο τις μέρες του καρναβαλιού.
Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Νέα δεδομένα στα ταξίδια με τρένο έφερε ο κορονοϊός. Οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Νέες οδηγίες εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον τρόπο που πλέον οι πολίτες θα απολαμβάνουν τα ταξίδια τους λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Η Κομισιόν έδωσε στην δημοσιότητα σειρά μέτρων που θα διασφαλίσουν ότι οι άνθρωποι θα μπορούν να ταξιδέψουν με ασφάλεια, καθώς οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις λαμβάνουν μέτρα για το άνοιγμα του τουριστικού τομέα. Ανάμεσα στα ταξίδια αυτά, είναι και όσα γίνονται με τρένο.
Τι ισχύει λοιπόν πλέον για τα ταξίδια με τρένο;
Τι ισχύει γενικά
Ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη για τις απολύσεις συμβασιούχων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ «ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΤΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»
Εμπαιγμός και μαζικές απολύσεις από κυβερνήσεις και εργοδοσία
Ο «Ριζοσπάστης» συζητά με μέλος της Επιτροπής Αγώνα που δημιούργησαν οι απολυμένοι
Την άνοιξη του 2017 ξεκίνησε η «Σχολή Διττής Εκπαίδευσης», τότε της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), σήμερα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με στόχο την εκπαίδευση νέων σε τεχνικές ειδικότητες για τη στελέχωση των εργοστασίων και μηχανοστασίων.
Η προπαγάνδα των διαφόρων επιτελείων της τότε κυβέρνησης (ΣΥΡΙΖΑ), διορισμένων στελεχών της σε εταιρείες υπό κρατικό έλεγχο και επιχειρηματικών φορέων δημιουργούσε την αυταπάτη ότι ένα «σίγουρο μέλλον» περιμένει τους εργαζόμενους που θα εκπαιδευτούν στη σχολή. Μια προπαγάνδα που συνοδεύει βέβαια γενικότερα τα προγράμματα μαθητείας σε όλα τα επαγγέλματα...
Τετάρτη 13 Μαΐου 2020
Τρίτη 12 Μαΐου 2020
Λαιμητόμος..... έτσι κι αλλιώς
Να βγάλει «λάδι» τον νόμο 4670/2020, με τον οποίο η «λαιμητόμος» που ψήφισε προηγουμένως ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε «νόμος Βρούτση - Κατρούγκαλου», επιχειρεί ο υπουργός Εργασίας με δηλώσεις του ενόψει της εφαρμογής απόφασης του ΣτΕ, που έκρινε ότι οι περικοπές στις επικουρικές 250.000 δικαιούχων με εισόδημα από συντάξεις πάνω από 1.300 ευρώ ήταν αντισυνταγματικές.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ από το παράρτημα νομού Αχαίας
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση, τον ΟΣΕ και την ΤΡΕΝΟΣΕ που έσπευσαν, άρον-άρον, να αδράξουν την ευκαιρία του εγκλεισμού λόγω της πανδημίας και σταμάτησαν τα δρομολόγια του προαστιακού μέχρι το Ρίο καταργώντας έτσι ένα δρομολόγιο πρότυπο, που εξυπηρετούσε χιλιάδες επιβάτες καθημερινά, καθιστώντας το στην ουσία ανενεργό, γιατί μέχρι την Αγυιά εξυπηρετεί ελάχιστους επιβάτες.
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020
Hχηρό «όχι» Δήμου, Φορέων, Συλλόγων και πολιτών για την επίγεια διέλευση του τρένου στην Πάτρα.
Ο Δήμος Πατρέων, μαζί με την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα, προχώρησαν στην διοργάνωση της συμβολικής κινητοποίησης για την υπόγεια διέλευση του τρένου από Ρίο μέχρι το Νέο Λιμάνι και τις νότιες συνοικίες της Πάτρας την λειτουργία του προαστιακού και την δημιουργία γραμμικού πάρκου στην επιφάνεια.
Κεντρικό σύνθημα της κινητοποίησης ήταν: «Ναι στην υπόγεια διέλευση, όχι στην επίγεια διέλευση, όχι στα τείχη», πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στον σταθμό του προαστιακού στο Ρίο, η πρώτη από μια σειρά κινητοποιήσεων που αποφάσισε η Δημοτική Αρχή και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο.
ΜΜΜ: Αυξάνεται η επιβατική κίνηση στα ΜΜΜ – «Δύσκολη» η επόμενη εβδομάδα.
Σε νέο «crash test» θα υποβληθούν οι αστικές συγκοινωνίες αυτήν την εβδομάδα καθώς από σήμερα Δευτέρα επανέρχονται στην εργασία τους περισσότεροι από 156.000 πολίτες και η επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να αυξηθεί περισσότερο, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ η πρώτη εβδομάδα χαλάρωσης των περιορισμών κύλησε ομαλά, όσον αφορά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς παρουσιάζοντας αύξηση πάνω από 85%. Όμως ακόμα και αυτή η αύξηση δεν έχει να θυμίσει τίποτα τις ημέρες στα ΜΜΜ προ κορονοϊού μια και μιλάμε για μόλις το 30% της καθημερινής κίνησης πριν την λήψη περιοριστικών μέτρων.
Ηλεκτροπληξία εργαζομένου στο Θριάσιο
Εργατικό ατύχημα είχαμε στο Θριάσιο.Εμπορική αμαξοστοιχία με αφετηρια το Θριάσιο και προορισμό το Ικόνιο ακινητοποιήθηκε από βλάβη λίγο μετά το Θριάσιο.Συνάδελφος κλειδούχος που συνόδευε την αμαξοστοιχία αιφνιδιαστικά ανέβηκε στην οροφή της Δ/Η(!!) για άγνωστο λόγο. Το προσωπικό έλξης λόγω της ξαφνικής ενέργειας δεν προλάβε να αντιδράσει .Ο συνάδελφος κυριολεκτικά κεραυνοβολήθηκε απο τα 25.000 βολτ της γραμμής επαφής και έπεσε από την οροφή της Δ/Η στο έδαφος .
Επιτρέπονται οι απολύσεις 45 μέρες μετά τη λήξη της αναστολής της σύμβασης εργασίας
Το δρόμο για μαζικές απολύσεις ανοίγει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που υπογράφηκε από τα υπουργεία Οικονομικών και του Εργασίας. Επιτρέπει τις απολύσεις εργαζομένων 45 μέρες μετά την λήξη της αναστολής των συμβάσεων εργασίας, ενώ αφήνει ανοιχτό παράθυρο για κρυφές απολύσεις που θα γίνονται και πριν τις 45 μέρες αν πρόκειται για «αποχωρούντες οικειοθελώς» και για εργαζόμενους ορισμένου χρόνου. Η κυβέρνηση αφήνει ξεκρέμαστους στους εργαζόμενους που γίνονται ξανά τα πρώτα θύματα της κρίσης.
Συγκεκριμένα προβλέπει:
Τι θα γίνει;
Οι άνθρωποι με χρόνιες σοβαρές ασθένειες που νόσησαν από κορονοϊό, συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα θύματα της πανδημίας. Υπολογίζεται για παράδειγμα ότι στην Ιταλία το 10% - 20% των νεκρών από τον κορονοϊό ήταν καρκινοπαθείς. Κι αυτοί που δεν νόσησαν όμως έκαναν πισωγύρισμα στις απαραίτητες θεραπείες, γεγονός που ενδέχεται να στοιχίσει σοβαρά στην υγεία τους.
Με σοβαρές ελλείψεις το σταδιακό άνοιγμα των σχολείων
Από Δευτέρα θα ηχήσουν και πάλι τα κουδούνια των σχολείων, αρχικά μόνο για τους μαθητές της Γ' Λυκείου, ενώ μετά από μια βδομάδα θα προσέλθουν στα σχολεία και οι μαθητές όλων των άλλων τάξεων Γυμνασίων και Λυκείων.
Το υπουργείο Παιδείας έχει δώσει οδηγίες για τήρηση 1,5 μέτρου απόστασης μεταξύ των μαθητών στην τοποθέτηση των θρανίων, σπάσιμο των τμημάτων και εκ περιτροπής φοίτησή τους μέρα παρά μέρα, καθώς και πιο συχνού καθαρισμού των χώρων κάθε σχολείου. Στην πράξη, όμως, η τήρηση ακόμα και αυτών των ελάχιστων μέτρων προστασίας είναι σε πολλές περιπτώσεις από δύσκολη έως ανεφάρμοστη.
Αδεια Ειδικού Σκοπού: Παράταση για όσο παραμείνουν κλειστά τα σχολεία
Παρατείνεται η άδεια ειδικού σκοπού για όσο διάστημα διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των δομών παροχής φροντίδας ή εκπαίδευσης που είναι εγγεγραμμένα ή φοιτούν τα παιδιά σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομικών, Εργασίας και Υγείας που πήρε ΦΕΚ.
Παρασκευή 8 Μαΐου 2020
H διπροσωπία των συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται οτι οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στον σιδηροδρομο έχουν ένα σκοτεινό ρόλο.Ρόλο ταγμένο είτε υπέρ κυβέρνησης είτε υπερ των εργοδοσιών.
Ας δούμε λοιπόν τι λέει το ιντερνετικό φερέφωνο του ΣΥΡΙΖΑ και των εργοδοσιών για τις μετατάξεις που έγιναν επί Ρέππα και Χάρη Τσιόκα ( ο οποίος Τσιόκας ολως τυχαίως βρέθηκε μετά βαίων και κλάδων στο ΣΥΡΙΖΑ):
Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
Ανακοίνωση ΕΡΓΟΣΕ : Όλη η αλήθεια για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή «Ρίο-Πάτρα»
Ανακοίνωση
Όλη η αλήθεια για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή «Ρίο-Πάτρα»
Η σιδηροδρομική γραμμή «Ρίο –Πάτρα» αποτελεί ένα έργο στρατηγικής σημασίας, όχι μόνο για την Πάτρα, αλλά για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα. Είναι, όμως, κι ένα έργο με σημαντικές τεχνικές απαιτήσεις, καθώς θα διέρχεται από πυκνοκατοικημένες οικιστικές περιοχές, αλλά και από μια ζώνη που συνδέει τον κεντρικό ιστό της πόλης των Πατρών με το θαλάσσιο μέτωπο και το λιμάνι της.
Η ενδελεχής μελέτη όλων των παραμέτρων του, αλλά και ο εξονυχιστικός διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες και τους αυτοδιοικητικούς φορείς, είναι εκ των ων ουκ άνευ για την επιτυχή και βέλτιστη ολοκλήρωσή του, προκειμένου να προάγει την ισόρροπη και βιώσιμη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
Επέκταση Προαστιακού προς Λαύριο: Το μεγάλο έργο-μακέτα της Αττικής
Ως ένα από τα μεγαλύτερα έργα-μακέτες κινδυνεύει να χαρακτηριστεί αυτό της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας από το Κορωπί μέχρι το Λιμάνι του Λαυρίου. Με ιστορία που φτάνει τα 13 χρόνια, δυστυχώς σήμερα ακόμα βρισκόμαστε σε νηπιακό στάδιο ωριμότητας. Ωστόσο το έργο θεωρείται κρίσιμης σημασίας για ολόκληρη την Αττική. Να θυμίσουμε πως στο Ρυθμιστικό για την Αττική ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος πρέπει μέχρι το 2021 να έχει φτάσει σε Λαύριο και Ραφήνα, καλύπτωντας σιδηροδρομικά όλα τα μεγάλα λιμάνια της Περιφέρειας.
Αυτοαξιολόγηση
Οι μεγάλες ελλείψεις σε μέτρα ουσιαστικής προστασίας των εργαζομένων από τον κορονοϊό στις επιχειρήσεις που συνέχισαν να λειτουργούν στην πανδημία, ήταν από τα βασικά μέτωπα για τα σωματεία και μόνο κάτω από την παρέμβασή τους πάρθηκαν ορισμένα μέτρα από την εργοδοσία.
Τρένο: Τον Ιούνιο ανοίγει η γραμμή Κιάτο-Αίγιο, δείτε πως θα γίνονται τα δρομολόγια
Στην τελική ευθεία είναι η παράδοση σε λειτουργία της νέας διπλής γραμμής Κιάτο-Αίγιο. Λόγω κορωνοϊού, η προγραμματισμένη παράδοση για τον Απρίλιο δεν επετεύχθη και τώρα νέος στόχος σύμφωνα με τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, Κώστα Σπηλιόπουλο, είναι η λειτουργία της γραμμής τον Ιούνιο.
GDPR - COVID 19 - ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Από την εμφάνιση της πανδημίας του Covid-19 στη χώρα μας και ακόμα περισσότερο το τελευταίο διάστημα, ενόψει της επαναλειτουργίας της αγοράς, αρκετοί ιδιωτικοί και δημόσιοι φορείς εφαρμόζουν μεθόδους θερμομέτρησης των εργαζομένων και επισκεπτών στις εγκαταστάσεις τους.
Τα βασικά ερωτήματα που ανακύπτουν είναι:
α) εάν η θερμομέτρηση συνιστά επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και
β) εάν η θερμομέτρηση εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού για τα Προσωπικά Δεδομένα (GDPR).
Ειδικότερα, επί των αναφορών της Αρχής, διακρίνονται και επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή για τις απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών & Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Θέμα: Να ανακληθούν οι απολύσεις εργαζομένων στην «ΤΡΑΙΝΟΣΕ»
Η διοίκηση της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», του κρατικού ιταλικού μονοπωλίου σιδηροδρομικών μεταφορών «Ferrovie dello Stato Italiane (FSI)», αξιοποιώντας τη κρατική χρηματοδότηση και τα αντεργατικά μέτρα της κυβέρνησης της ΝΔ – ως συνέχεια την αντιλαϊκής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ και με την πρόφαση ότι η εταιρεία λόγω Covid-19 δεν έχει παραγωγή έργου, στις 30 Απρίλη - παραμονή Πρωτομαγιάς - απόλυσε 75 εξειδικευμένους εργαζόμενους (ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, εφαρμοστές), απόφοιτους της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας, που εργάζονταν τρία χρόνια περίπου στην εταιρεία.
Τρίτη 5 Μαΐου 2020
Ανακοίνωση από την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΣΟΣΕ
5 Μαΐου 2020
Συναδέλφισσες συνάδελφοι
Την ώρα που η πανδημία εξαπλώνεται κι ενώ έχουν περάσει εβδομάδες ολέθρου, τα μέτρα της Διοίκησης για την προετοιμασία των εργασιακών χώρων είναι τουλάχιστον προκλητικά, όπως φάνηκε με τους χειρισμούς ασυνεννοησίας και παλινδρομήσεων των στελεχών , όσον αφορά τις αναγκαίες παρεμβάσεις για την προστασία της υγείας των εργαζομένων στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών(ΣΚΑ).
Βρετανία: Τα συνδικάτα μεταφορών λένε όχι στην άρση του αποκλεισμού νωρίτερα, θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβάτες και το προσωπικό των σιδηροδρόμων.
Τα συνδικάτα μεταφορών στη Βρετανία προειδοποιούν πως η άρση του αποκλεισμού νωρίτερα θα έθετε σε κίνδυνο την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών στο όνομα του κέρδουςΟι συνδικαλιστικοί φορείς της Βρετανίας παροτρύνουν τους κυβερνητικούς ηγέτες να διατηρήσου τη χώρα σε αποκλεισμό προς ώρας εν μέσω φόβων ότι ένας πρόωρος τερματισμός των περιορισμών θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις ζωές επιβατών και προσωπικού σιδηροδρόμων.
Αέρας κοπανιστός
Η κυβέρνηση, που προστάτευσε τάχα τους εργαζόμενους από τις απολύσεις της πανδημίας, δεν έδωσε μόνο χρόνο στις μεγάλες επιχειρήσεις να πετάξουν στο δρόμο μερικές χιλιάδες εργατοϋπαλλήλους από 1η έως 18 Μάρτη, που υποτίθεται ότι ξεκίνησε η «προστασία», αλλά αφήνει και τα πορτοπαράθυρα ανοιχτά για να συνεχίσουν οι μεγαλοεπιχειρίσεις να κάνουν ό,τι βοηθάει τη «βιωσιμότητα» και την κερδοφορία τους, ξεπερνώντας και τα ελάχιστα εμπόδια που υποτίθεται ότι θέσπισε η κυβέρνηση.
Οι «ειδικοί»...
Ζώντας ήδη στην «επόμενη μέρα», με τη νέα οικονομική κρίση να δείχνει τα δόντια της στους χιλιάδες που έμειναν χωρίς δουλειά, σε εργαζόμενους που δεν θα κάνουν φέτος ούτε ένα μεροκάματο και σ' εκείνους που ζουν στην «γκρίζα ζώνη» της υποαπασχόλησης και της μισο-ανεργίας, τα αστικά επιτελεία παρουσιάζουν ως «λύση» το να αναβαθμίσει η κυβέρνηση το ρόλο των «ειδικών» στη διαχείριση της καπιταλιστικής κρίσης, όπως έκανε και με το επιστημονικό επιτελείο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης : Πάρτε πίσω τις απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΕΚΘ: Πάρτε πίσω τις απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ"Στις πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας, αυτές οι ενέργειες υπονομεύουν την προσπάθεια όλων μας να σταθεί η χώρα όρθια" σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Δίπλα στους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο και τον αγώνα που δίνουν "απέναντι στην απαράδεκτη τακτική της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει στην απόλυση 75 εργαζομένων" στέκεται η διοικηση του εργατικού κέντρου, καλώντας την κυβέρνηση και τη διοίκηση να πάρουν πίσω τις απολύσεις.
Δευτέρα 4 Μαΐου 2020
Επίσκεψη του βουλευτή του ΚΚΕ Θ.Παφίλη στο εργοστάσιο Πειραιά και στο μηχανοστάσιο Ρέντη
Ο βουλευτής του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης επισκέφτηκε τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο Πειραιά και στο μηχανοστάσιο στο Ρέντη
Το στέλεχος του ΚΚΕ συνομίλησε με τους εργαζόμενους και τους κάλεσε να συστρατευθούν με το ταξικό κίνημα για να αντιπαλέψουν τα αντιεργατικά μέτρα της κυβέρνησης της ΝΔ. Μέτρα τα οποία η ΝΔ έφερε ή θα φέρει το επόμενο διάστημα με πρόσχημα την υγειονομική κρίση.
Ανακοίνωση των απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
των απολυμένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Πριν 3,5 χρόνια, εκατόν τριάντα (130) περίπου νέοι και ένα χρόνο μετά άλλοι 50, παρατήσαμε τα σχολεία που πηγαίναμε ή τις δουλειές που κάναμε για να εκπαιδευτούμε αποκλειστικά στη σιδηροδρομική τεχνολογία και να αποτελέσουμε τη "νέα γενιά" των Τεχνιτών στο σιδηρόδρομο (όπως μας λέγατε).
Για δύο χρόνια, το πρωί στη δουλειά, στα εργοστάσια και στα μηχανοστάσια, το απόγευμα στη σχολή, με 300 ευρώ μισθό και εσείς να μας ζητάτε να κάνουμε υπομονή να μάθουμε όσο γίνεται καλύτερα τη σιδηροδρομική τεχνολογία για να δικαιωθούμε μετά.