Η κατασκευή σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής και η σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας ήταν η βασική θεματική της συνάντησης μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστου Βίνη, και του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Πατρών (Ο.Λ.ΠΑ.), Παναγιώτη Τσώνη.
Ο κ. Τσώνης, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠΑ, ανέπτυξε στην ΕΡΓΟΣΕ τα επιχειρήματα του Οργανισμού σχετικά με τα οφέλη που θα προκύψουν από τη σύνδεση του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο, χωρίς όμως να αλλοιώνεται η φυσιογνωμία της πόλης.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο ρόλος του λιμανιού θα αναβαθμιστεί, καθώς πλέον δεν θα περιορίζεται στην διακίνηση εμπορευμάτων από την Αττική και ορισμένα τμήματα της Στερεάς Ελλάδας, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θα καλύψει σχεδόν το σύνολο της χώρας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. τόνισε ότι, εφόσον το λιμάνι συνδεθεί με το μέσο σταθερής τροχιάς, θα είναι το μοναδικό στην Ευρώπη κατά μήκος των ανατολικών ακτών του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής, που θα έχει το πλεονέκτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης.
Πρόσθεσε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα δώσει στο λιμάνι της Πάτρας σημαντικό προβάδισμα, ώστε να εισέλθει στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, λειτουργώντας συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο λιμάνι του Πειραιά.
Τέλος, οι δύο άνδρες συμφώνησαν να έχουν στενή συνεργασία, καθώς η σύνδεση του τρένου με το λιμάνι θα έχει πολλαπλασιαστικά αναπτυξιακά οφέλη, συμβάλλοντας καθοριστικά στην βελτίωση του επιχειρηματικού και φυσικού περιβάλλοντος.
metaforespress