και με πραγματιές ταχύτησες περίπου στα 30 χλω( σσ στο όριο)
Εντελώς ξαφνικά οι 570 τόνοι (που τράβαγε με τα χίλια ζόρια) έγιναν 650 τόνοι !!! με απόφαση της ΕΕΣΣΤΥ!!!!
Όμως οι μηχανοδηγοί ως οι αποκλειστικά εργαζόμενοι πάνω στα εμπορικά τρένα νυχθημερόν με κόπο και προσπάθεια, έχουμε να δούμε πλήρη ισχύ στις ΜLW κάτι χρόνια!!Οι μηχανές κυριολεκτικά σέρνονται από πλευρά ισχύος...
Οι ΔΗ MLW 450 -500 σχεδόν στο σύνολο τους παρουσιάζουν μεγάλες διακυμάνσεις ισχύος ακόμα και από την 6η σκάλα του επιταχυντή κάτι που είναι πολυ επικίνδυνο για διασπάσεις.
Η 8η σκάλα είναι σχεδόν ...διακοσμητική στις μηχανές και παρόλο που αναγράφεται το πρόβλημα σε δελτία επισκευών( εδώ και χρόνια ) μέχρι σήμερα δεν έχει επιλυθεί...
Πως λοιπόν αυξήθηκε το φορτίο για τις μηχανές αυτές όταν σήμερα σε διπλή έλξη με 1140 τόνους η ταχύτητα με την 7η σκάλα είναι μέχρι 25 χιλόμετρα!!!!(για 8η σκάλα ούτε λόγος)
H ΠΕΠΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ;ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ;
Ορίστε 3 βίντεο με το τι αντιμετωπίζουμε καθημερινά...