Στο σύνολο των ευθυνών κάποιοι προσπαθούν να βάλουν το μέρισμα της ευθύνης τους στο ζύγι.
Σε κάθε πρόβλημα και σε κάθε ερώτημα η απάντηση είναι ..οι προηγούμενοι..
Έτσι λοιπόν στο εδω και μια 5ετία άλυτο πρόβλημα των ΔΗ σειράς ΜLW 450/500 τα ερωτήματα είναι αναπάντητα..
Πρίν από την ίδρυση της ΕΕΣΣΤΥ αλλα, και όταν αυτή πήρε σάρκα και όστα και μέχρι και σήμερα το πρόβλημα έχει σημαντικές διαστάσεις Πρόβλημα για το οποίο και θα πρέπει να απαντήσει και η ΓΑΙΟΣΕ ως ιδιοκτήτρια του τροχαίου υλικού .
Η σημερινή διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ αποτελεί φυσική συνεχεια της προηγούμενης και να μην ζητά άφεση αμαρτιών...Εκεί ήταν (μπορεί σε άλλες θέσεις) αλλά τα ήξερε όλα ..Τι έκανε ;
Οι MLW αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο έργο για το οποίο προορίζονται καθώς λειτουργούν με περιορισμένη ιπποδύναμη ή δεν μπορούν να δεχθούν πλήρη ισχύ (8η σκάλα)...Αλλα το φόρτωμα -φόρτωμα (μέχρι την αντοχή συνδετηρων...)
Ούτε συζητάμε βέβαια για την κατάσταση εντος των μηχανών με τα καθίσματα σε χίλια κομμάτια και την βρωμιά σε απίστευτο βαθμό...
Δυστυχώς όμως όλα καταλήγουν στις πλάτες των μηχανοδηγών καθώς η συμβιβασμένη ηγεσία της ΠΕΠΕ περιορίζεται σε..επιστολές...(όλοι καταλαβαίνουμε το γιατί)..
Όλα στις πλάτες των μηχανοδηγών και διάφοροι <<ενοχλούν>> τους μηχανοδηγούς γιατί βάζει καθυστέρηση το εμπορικό!!!!
Δείτε τα βίντεο:
Σε κάθε πρόβλημα και σε κάθε ερώτημα η απάντηση είναι ..οι προηγούμενοι..
Έτσι λοιπόν στο εδω και μια 5ετία άλυτο πρόβλημα των ΔΗ σειράς ΜLW 450/500 τα ερωτήματα είναι αναπάντητα..
Πρίν από την ίδρυση της ΕΕΣΣΤΥ αλλα, και όταν αυτή πήρε σάρκα και όστα και μέχρι και σήμερα το πρόβλημα έχει σημαντικές διαστάσεις Πρόβλημα για το οποίο και θα πρέπει να απαντήσει και η ΓΑΙΟΣΕ ως ιδιοκτήτρια του τροχαίου υλικού .
Η σημερινή διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ αποτελεί φυσική συνεχεια της προηγούμενης και να μην ζητά άφεση αμαρτιών...Εκεί ήταν (μπορεί σε άλλες θέσεις) αλλά τα ήξερε όλα ..Τι έκανε ;
Οι MLW αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο έργο για το οποίο προορίζονται καθώς λειτουργούν με περιορισμένη ιπποδύναμη ή δεν μπορούν να δεχθούν πλήρη ισχύ (8η σκάλα)...Αλλα το φόρτωμα -φόρτωμα (μέχρι την αντοχή συνδετηρων...)
Ούτε συζητάμε βέβαια για την κατάσταση εντος των μηχανών με τα καθίσματα σε χίλια κομμάτια και την βρωμιά σε απίστευτο βαθμό...
Δυστυχώς όμως όλα καταλήγουν στις πλάτες των μηχανοδηγών καθώς η συμβιβασμένη ηγεσία της ΠΕΠΕ περιορίζεται σε..επιστολές...(όλοι καταλαβαίνουμε το γιατί)..
Όλα στις πλάτες των μηχανοδηγών και διάφοροι <<ενοχλούν>> τους μηχανοδηγούς γιατί βάζει καθυστέρηση το εμπορικό!!!!
Δείτε τα βίντεο: