Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Σχόλιο για το οργανόγραμμα και τα όσα συνέβησαν γύρω από αυτό

Πλέον είναι ξεκάθαρο και  μετά  μάλιστα την παρέμβαση της ΠΟΣ  στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι το οργανόγραμμα αποτελεί κομματική υπόθεση των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ στην διοίκηση και τα σωματεία στα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εκπροσώπηση.
Ξεκάθαρο επίσης είναι  οτι οι τοποθετήσεις τους προσωπικού σε έδρες δεν είχαν καμία σχέση με το οργανόγραμμα.Τις τοποθετήσεις   θα μπορούσαν να τις κάνουν οι διευθύνσεις μόνες τους .Όμως οι διοικούντες και οι συνεργάτες τους έστησαν τον πρωτοφανή  εκβιασμό προς το  προσωπικό για να υφαρπάξουν την συναίνεση των σωματείων για το οργανόγραμμα.Αφού δεν την κατάφεραν προχώρησαν στο έκτρωμα μόνοι τους και μάλιστα  το εμπλούτισαν και με πολιτικές διώξεις.
Οσο και να προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια και να βαφτίσουν το έκτρωμα επιτυχία οι αριθμοί είναι αμείλικτοι.Από της 1100 θέσεις εργασίας και βάλε  του προηγούμενου οργανογράμματος  η  σημερινή διοίκηση και οι συνδικαλιστές της έκοψαν στο νέο οργανόγραμμα 500 θέσεις εργασίας και τις περιόρισαν σε 654 δηλαδή μόνο στους σημερινούς υπηρετούντες .Με βάση ποιο πλαίσιο θα γίνουν προσλήψεις;
(Αλλο ένα μεγάλο θέμα στο οποίο οι διοικούντες  και οι συνδικαλιστές της είναι έκθετοι καθώς πριν λιγο καιρό έστελναν χαρτιά για προσλήψεις μηχανοδηγων και οι συνδικαλιστές της  τα ανέμιζαν στις  συνελεύσεις της έλξης  ως επιτυχία!)
Στο πλαίσιο λοιπόν  που εμπνεύστηκε η συνεργασία Διοίκησης - Δικτυου η έλξη αποτελεί τον μεγάλο χαμένο.
Η έλξη χάνει υπηρεσίες και μαζί με την ΔΙΤΡΥ και την ΔΙΚΑΜ διέθετε 11 οι οποίες περιορίζονται στις  4.Στο σύνολο είχε 33 και πάει στις 32 αλλάζοντας και το προφίλ της παρουσίας της έλξης περιορίζοντας την στα στενά  όρια που της έθεσαν οι διεργασίες  για τα βιλαέτια εντός ΔΙΚΤΥΟΥ.
Ο δε μύθος περί αυτοδιοίκητου σε συνοδεία με την ιντερνετική αλητεία της επίθεσης στον σημερινό μηχανικό της έλξης επιβεβαιώνει τα όσα λέγαμε εδώ και πολύ καιρό για μια πραγματική συμμορία που δρα αδίστακτα για να επιτυχει τον σκοπό της.
Οταν καποιοι λένε οτι για να είσαι προιστάμενος στην έλξη πρέπει να εχεις άδεια μηχανοδήγησης  στην ουσία φωτογραφίζουν απροκάλυπτα  το μοναδικό άτομο στην έλξη που δεν την διαθέτει..Γιατι ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι διαθέτουν 
Παρά την αντίθεση  των θεσμικών οργάνων δηλαδή της ΠΟΣ και των σωματείων  για το οργανόγραμμα οι πρόεδροι  και ο ταμίας της ΠΕΠΕ   καθώς  και ο πρόεδρος της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε μια επίδειξη άκρατου κυβερνητισμού και  εργοδοτισμού επιβεβαιωσαν τις φασιστικές αντιλήψεις τους για τον συνδικαλισμό αφού έτρεξαν να υποβαστάξουν και να στηρίξουν την διαβούλευση που ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ με τα θεσμικά όργανα.
Οι 3 του ΔΙΚΤΥΟΥ  επικαλέστηκαν και  χρησιμοποίησαν την συνδικαλιστική τους   ιδιότητα  ενω τα σωματεία   είχαν είπαν οχι για να στηρίξουν το κομματικό παιχνίδι  της διοίκησης.Στην παράσταση  διαμαρτυρίας της ΠΟΣ ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ  έφτασε στο σημείο να αναφέρει  οτι το σωματείο παρέστη στην διαβούλευση ενώ δεν είχε κανενα δικαίωμα να το κανει καθώς το σωματείο ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ.Ο ίδιος πηγε σαν άτομο και όχι σαν πρόεδρος.
Η στάση επίσης του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο οποίος ψήφισε λευκό  για το οργανόγραμμα  μας επιβεβαιώνει  απόλυτα οταν λέγαμε οτι άλλο ενα μέλος της εργοδοσίας προστέθηκε στο ΔΣ της εταιρείας.Ειδικά στο σημείο στο οποίο ανέφερε οτι η διοίκηση της εταιρείας πρέπει να διοικεί δεν άφησε καμία αμφιβολία για το ρόλο του.Μαλλον ως μεσάζοντας της διοίκησης  λειτουργεί παρα ως εκπρόσωπος των εργαζόμενων.
Με όλα τα όσα γίνονται στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο είναι ξεκάθαρο οτι ο εργοδοτικός και κυβερνητικός <<δίνει τα  ρέστα του...>>
Τρέχει να προλάβει να βολέψει και να βολευτεί πριν την επόμενη ημέρα.Ώπου επόμενη ημέρα είναι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που στήριξαν και  συνεχίζουν να στηρίζουν με την σιωπή τους.
Ουτε λέξη για την ιδιωτικοποίηση μετά την κατάθεση της δεσμευτικής προσφοράς
ΤΥΧΑΙΟ;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ