Τουλάχιστον 133 είναι οι νεκροί και περισσότεροι από 200 οι τραυματίες, από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ινδία, ενώ τα σωστικά συνεργεία συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για τον απεγκλωβισμό επιζώντων ή τον εντοπισμό θυμάτων.Ο εκτροχιασμός αυτός, του τρένου είναι ο πιο θανατηφόρος που έγινε στην Ινδία από το 2010, ενώ προκαλεί σοβαρό προβληματισμό για τις συνθήκες ασφάλειας στο ινδικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χρησιμοποιούν εκατομμύρια Ινδοί καθημερινά.
Το σύστημα πάσχει από τη χρόνια έλλειψη επενδύσεων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου.
Η υπερταχεία με 14 βαγόνια ταξίδευε μεταξύ της βορειοανατολικής πόλης Πάτνα και της πόλης Ιντόρε στην κεντρική Ινδία, όταν εκτροχιάστηκε στην περιοχή Πουχραγιάν, 65 χλμ. νότια της Καμπούρ, σύμφωνα με αξιωματούχους των σιδηροδρόμων.
Περίπου 23 εκατομμύρια άνθρωποι μετακινούνται καθημερινά χρησιμοποιώντας το τεράστιο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το τέταρτο σε μέγεθος παγκοσμίως, το οποίο όμως παρουσιάζει μεγάλα κενά ασφαλείας λόγω και της παλαιότητάς του.
Η κυβέρνηση Μόντι έχει δεσμευτεί να επενδύσει 137 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια για τον εκσυγχρονισμό και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων.