Δεν πάει πολύς καιρός που είχαμε προειδοποιήσει για τα νέα κυκλώματα στην έλξη που έρχονται για να εντατικοποιήσουν την εργασία του μηχανοδηγού και μας κατηγορούσαν οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές για.. φαντασιόπληκτους ..!!!!
Σε πλήρη εξέλιξη λοιπόν το σχέδιο διοίκησης και του ΣΥΡΙΖΑ έλξης για την εντατικοποίηση της εργασίας με νέα κυκλωματα από Δευτέρα για την έδρα της Πάτρας και της Δράμας.
Aς δούμε πρώτα την περίπτωση της Πάτρας.
Που οδηγούμαστε με αυτά τα κυκλώματα ;
Σε πρώτη ανάγνωση προκύπτουν 2 διανυκτερεύσεις για το προσωπικό της Πάτρας στην Αθήνα !!
Η ανικανότητα της ηγεσίας της ΠΕΠΕ να εξασφαλισει για το προσωπικό της Πάτρας την διανυκτέρευση στο Κιάτο ήρθε σε πλήρη σύγκρουση με τις υποσχέσεις της συνεξέλιξης προεκλογικά .
Η πιεση όμως απο τον όγκο του ψεύδους της συνεξελιξης προς τους μηχανοδηγούς εχει προκαλέσει σύγχυση στον ΣΥΡΙΖΑ έλξης και τον οδηγεί σε συνεχή ατοπήματα.
Απο την άλλη η αγαστή συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ έλξης με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδηγεί τον κλάδο στον τοίχο και τον παραδίδει στον ιδιώτη όπως ακριβώς επιθυμεί η κυβέρνηση.
Οι απαράδεκτες και όχι τυχαίες πολιτικές των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και τώρα των ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ έχουν ξεγυμνώσει τα μηχανοστάσια από προσωπικό.(Δεν ξεχνάμε τα ψέματα του προέδρου της ιδιωτικοποίησης αλλά και όλης της παράταξης του για 75 προσλήψεις που ακόμα έρχονται.Μας ανέμιζαν το χαρτί της απόφασης του ΔΣ για αίτημα πρόσληψης μηχανοδηγών προς την κυβέρνηση και το παρουσίαζαν ως επιτυχία..Που είναι αυτοί οι 75 μηχανοδηγοί;)
Σήμερα η Πάτρα έχει απομείνει με 11!!! μηχανοδηγούς να εργάζονται στον επιτυχημένο προαστιακό Πατρών και στην γραμμή Κιάτο αεροδρόμιο.
Στην γραμμή Κιάτο αερδρόμιο εργάζονται επίσης και μηχανοδηγοί από την Τρίπολη -Κόρινθο-Αθήνα.
Το πρωτοφανές έιναι ότι οι υπηρεσιες της Πάτρας των 11 μηχανοδηγών είναι 9!!!και 2 μας προέκυψαν διανυκτερεύσεις!!
Πέρα από κάθε λογική και νομιμότητα ποιος είναι αυτός που θα εξαναγκάσει 11 μηχανοδηγούς να εργάζονται με 1 ρεπό τον μήνα;
Περα από κάθε λογική και νομιμότητα ποιος είναι αυτός που θα εξαναγκάσει 11 μηχανοδηγούς να κανουν τόσες διανυκτερεύσεις το μήνα;
Και δεν είναι μόνο αυτό .Αποφάσισαν και εμπλοκή των 3 εργαζομένων στον οδοντωτό με τον προαστιακό για Κιάτο - Αεροδρόμιο..(νέα ξεσπιτώματα δηλαδη...) αφού είδαν οτι δεν βγαίνει το εγχείρημα μπας και...
Η <<νεα τύπου απασχόληση>> για την Πάτρα όμως επηρεάζει άμεσα τους μηχανοδηγούς από την Τρίπολη από το Κιάτο και την Κόρινθο.
Επηρεάζει δε και υπηρεσίες του ΜΑΙ που αφαιρέθηκαν για να τις προσθέσουν σε έδρα 11 ατόμων.!!
Ποιο είναι το συμπέρασμα από όλα αυτά;
Ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός όπως εκφραζόταν όλα αυτα τα χρόνια από την ΠΑΣΚ και την ΔΑΚΕ και τώρα από τον ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποιεί τους σχεδιασμούς των κυβερνησεων και των διοικησεων.Αυτό πλέον είναι ξεκάθαρο και αυταπόδεικτο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης εχει περιέλθει σε ένα αδιέξοδο.Από την μία έχει να εξυπηρετήσει την διοίκηση και την κυβέρνηση και από την άλλη οι υποσχέσεις προς τους μηχανοδηγούς που ήταν τόσες πολλές και όλες ψεύτικες.
α)Για την Πάτρα η <<μοναδική μέχρι χθες >>διανυκτέρευση στο Κιάτο χάθηκε τελεσίδικα από την ανικανότητα της ηγεσιας της ΠΕΠΕ... και έγιναν διανυκτέρευσεις στην Αθήνα...Το επόμενο βήμα θα είναι μήπως ..να πάνε στο φεγγάρι οι συνάδελφοι;
β)Ο χρόνος μετάβασης από και προς την εργασία δεν προσμετράται..
γ)Τα χιλιόμετρα επίσης..
δ)Οι υπερωρίες το ίδιο..
Τα δε χιλόμετρα είναι πολύ μικρότερη αύξηση απο αυτή που νόμιζαν κάποιοι...
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ για την συνεξέλιξη και τον πρόεδρο της ιδιωτικοποίησης.
Θα τους αφήσουμε;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ