*** σχόλιο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Στο παρακατω άρθρο από την καθημερινή θα διαβάσετε οτι η COSCO είχε αύξηση της κινησης στα εμπορευματοκιβωτια κατά 14% Διακίνησε 1.68 εκατ κιβωτια μόνο το πρώτο εξάμηνο του έτους.)
Θα θέλαμε να μάθουμε τι πήρε από αυτή την αύξηση κερδών το ελληνικό δημόσιο.
Η καθημερινη διακίνηση δηλαδή ήταν μονο για τον ΙΟΥΝΙΟ 10.476 ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
Συμφωνα με τον αρθρογραφο η επίδοση αυτή έμεινε ανεπηρεαστη απο την απεργία των λιμενεργατών που απεργουσαν ενα μηνα.!!!
Το μεγάλο χτύπημα κατά την αποψή του ήταν οι κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών
με τα 40 ή 80 κοντεινερ ημερησίως της μετακίνησης με το τρένο Αυτές οι απεργίες ήταν που εριξαν έξω την cosco και θα <<χαναμε>> τα λεφτα των <<καλών>> επενδυτων....Τα 40 κοντεινερ...!!!
Σε σημείο μάλιστα του αρθρου <<μας παιρνουν και στο ψιλό>> καθως γράφουν οτι η αναστολή των κινητοποιήσεων έγινε από φόβο των εργαζομένων μην χαλάσει η συμφωνία της cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς η κινεζική εταιρεία ψάχνει εναλλακτικές διαδρομές με παράκαμψη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..
Μην γελιέστε σιδηροδρομικοί καμία cosco δεν πέφτει έξω με τα 40 βαγονια την ημέρα που μεταφέρει το εμπορικό αλλά πολύ απλά η κυβέρνηση φοβαται την υπαναχωρηση των Ιταλων αν δουν οτι κινδυνεύει η συμφωνια με τους κινεζους.
Και αν και είναι ξεκαθαρο οτι η εμπορευματική κινηση την παρούσα στιγμή ειναι μικρη ,στην περίπτωση που αυτή η κίνηση αυξηθεί οι επενδυτές δεν θα θελουν νεες διεκδικήσεις και απαιτησεις από τους εργαζόμενους . Η κυβέρνηση και τα μονοπώλια μας θέλουν γονατιστούς και με σπασμένο ηθικό,Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος της επίθεσης εναντίον μας.Τα περι μερίδας εργαζομένων που ειναι αντίθετοι στις κινητοποιήσεις τα εχουμε ξανακούσει απο το συγκροτημα Αλαφούζου για ολες τις απεργίες εργαζομένων στην Ελλάδα.Γιατι ομως να δώσουμε δικαίωμα στον Μανδραβέλη και καθε Μανδραβέλη να γραφει για μη ενιαιο μετωπο εργαζομένων;
Η αναστολή των κινητοποιήσεων ηταν ενα τραγικό λαθος που δίνει το δικαιωμα σε δημοσιοκάφρους να μας δειχνουν με το δαχτυλο ,να μας αποκαλούν δειλούς και πολλά άλλα ..
Ας τους διαψεύσουμε..
Συνολικά 1,68 εκατ. εμπορευματοκιβώτια διακινήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η εταιρεία Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ), θυγατρική της Cosco στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για αύξηση κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, γεγονός που διατηρεί αναλλοίωτο τον φετινό στόχο της διοίκησης για αύξηση της σχετικής δραστηριότητας σε περίπου 3,2-3,3 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως, έναντι 3 εκατ. που διακινήθηκαν το 2015. Παράλληλα, τον φετινό Ιούνιο, καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 24,5%, καθώς η ΣΕΠ διακίνησε 314,3 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, έναντι 252,7 χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων που είχαν διακινηθεί από τον Πειραιά, κατά τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέγεθος των 314.000 εμπορευματοκιβωτίων συνιστά και την καλύτερη διαχρονικά επίδοση σε μηνιαία βάση για την Cosco από την έναρξη της παρουσίας της στο λιμάνι του Πειραιά. Το προηγούμενο υψηλό είχε καταγραφεί τον αμέσως προηγούμενο μήνα (Μάιος 2016), όταν είχαν διακινηθεί 300.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ μέχρι πρότινος το αντίστοιχο υψηλό αφορούσε τον Ιούλιο του 2014, όταν και είχαν διακινηθεί 285.000 εμπορευματοκιβώτια.
Τα στοιχεία του φετινού πρώτου εξαμήνου είναι τα πιο δυναμικά της τελευταίας διετίας, επαναφέροντας ουσιαστικά τον ΣΕΠ στους ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών, με εξαίρεση το 2015, όταν η αλλαγή πολιτικού σκηνικού και η επιδείνωση της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε, με αποκορύφωμα την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων, είχε αρνητική επίδραση στην αναπτυξιακή πορεία του.Παράλληλα, είναι σημαντικό το ότι η εταιρεία κατόρθωσε να μείνει ανεπηρέαστη από τις παρατεταμένες απεργιακές κινητοποιήσεις των λιμενεργατών στον ΟΛΠ, που ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες του Μαΐου και συνεχίστηκαν για μεγάλο μέρος του Ιουνίου.
Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο για τις απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες από τους εργαζομένους στον σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς αυτές είχαν αρνητικές συνέπειες για την προώθηση των προϊόντων από τον Πειραιά προς την ηπειρωτική Ευρώπη. Μάλιστα, η Cosco βρίσκεται ένα βήμα πριν από την εφαρμογή εναλλακτικού σχεδίου, παρακάμπτοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω σύναψης απευθείας συμφωνίας με την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων της ΠΓΔΜ. Αυτό επισημαίνεται και σε σχετική επιστολή που απέστειλε στις αρμόδιες αρχές, το γραφείο Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στην ΠΓΔΜ. Βάσει της σχετικής συμφωνίας, τα εμπορευματοκιβώτια θα μεταφέρονται οδικώς από το λιμάνι του Πειραιά στα σύνορα με την ΠΓΔΜ, όπου και θα φορτώνονται στα βαγόνια της εταιρείας.
Αυτός ίσως ήταν και ο καταλυτικός παράγοντας προκειμένου να ανασταλούν χθες οι νέες απεργιακές κινητοποιήσεις που είχαν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι, αρχής γενομένης από σήμερα και μέχρι την Πέμπτη, με αντικείμενο την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Ως εκ τούτου, τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή, όταν και θα επανεκτιμηθεί το ζήτημα από τους εργαζομένους, όλα τα δρομολόγια, συμπεριλαμβανομένων και των εμπορικών αμαξοστοιχιών, θα πραγματοποιούνται κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από την παράκαμψη των Σκοπίων, η Cosco έχει θέσει στο παρελθόν και έτερο εναλλακτικό σχέδιο, το οποίο εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια του πολυήμερου αποκλεισμού της Ειδομένης από τους πρόσφυγες. Το σχέδιο αυτό προβλέπει τη μεταφορά περίπου του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που καταφθάνουν στον Πειραιά από τις χώρες της Ασίας, μέσω θαλάσσης προς το λιμάνι Κόπερ της Σλοβενίας. Από εκεί, τα εμπορευματοκιβώτια προωθούνται στους τελικούς τους αποδέκτες.
Στο παρακατω άρθρο από την καθημερινή θα διαβάσετε οτι η COSCO είχε αύξηση της κινησης στα εμπορευματοκιβωτια κατά 14% Διακίνησε 1.68 εκατ κιβωτια μόνο το πρώτο εξάμηνο του έτους.)
Θα θέλαμε να μάθουμε τι πήρε από αυτή την αύξηση κερδών το ελληνικό δημόσιο.
Η καθημερινη διακίνηση δηλαδή ήταν μονο για τον ΙΟΥΝΙΟ 10.476 ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
Συμφωνα με τον αρθρογραφο η επίδοση αυτή έμεινε ανεπηρεαστη απο την απεργία των λιμενεργατών που απεργουσαν ενα μηνα.!!!
Το μεγάλο χτύπημα κατά την αποψή του ήταν οι κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών
με τα 40 ή 80 κοντεινερ ημερησίως της μετακίνησης με το τρένο Αυτές οι απεργίες ήταν που εριξαν έξω την cosco και θα <<χαναμε>> τα λεφτα των <<καλών>> επενδυτων....Τα 40 κοντεινερ...!!!
Σε σημείο μάλιστα του αρθρου <<μας παιρνουν και στο ψιλό>> καθως γράφουν οτι η αναστολή των κινητοποιήσεων έγινε από φόβο των εργαζομένων μην χαλάσει η συμφωνία της cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς η κινεζική εταιρεία ψάχνει εναλλακτικές διαδρομές με παράκαμψη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..
Μην γελιέστε σιδηροδρομικοί καμία cosco δεν πέφτει έξω με τα 40 βαγονια την ημέρα που μεταφέρει το εμπορικό αλλά πολύ απλά η κυβέρνηση φοβαται την υπαναχωρηση των Ιταλων αν δουν οτι κινδυνεύει η συμφωνια με τους κινεζους.
Και αν και είναι ξεκαθαρο οτι η εμπορευματική κινηση την παρούσα στιγμή ειναι μικρη ,στην περίπτωση που αυτή η κίνηση αυξηθεί οι επενδυτές δεν θα θελουν νεες διεκδικήσεις και απαιτησεις από τους εργαζόμενους . Η κυβέρνηση και τα μονοπώλια μας θέλουν γονατιστούς και με σπασμένο ηθικό,Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος της επίθεσης εναντίον μας.Τα περι μερίδας εργαζομένων που ειναι αντίθετοι στις κινητοποιήσεις τα εχουμε ξανακούσει απο το συγκροτημα Αλαφούζου για ολες τις απεργίες εργαζομένων στην Ελλάδα.Γιατι ομως να δώσουμε δικαίωμα στον Μανδραβέλη και καθε Μανδραβέλη να γραφει για μη ενιαιο μετωπο εργαζομένων;
Η αναστολή των κινητοποιήσεων ηταν ενα τραγικό λαθος που δίνει το δικαιωμα σε δημοσιοκάφρους να μας δειχνουν με το δαχτυλο ,να μας αποκαλούν δειλούς και πολλά άλλα ..
Ας τους διαψεύσουμε..
Συνολικά 1,68 εκατ. εμπορευματοκιβώτια διακινήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η εταιρεία Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ), θυγατρική της Cosco στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για αύξηση κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, γεγονός που διατηρεί αναλλοίωτο τον φετινό στόχο της διοίκησης για αύξηση της σχετικής δραστηριότητας σε περίπου 3,2-3,3 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως, έναντι 3 εκατ. που διακινήθηκαν το 2015. Παράλληλα, τον φετινό Ιούνιο, καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 24,5%, καθώς η ΣΕΠ διακίνησε 314,3 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, έναντι 252,7 χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων που είχαν διακινηθεί από τον Πειραιά, κατά τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέγεθος των 314.000 εμπορευματοκιβωτίων συνιστά και την καλύτερη διαχρονικά επίδοση σε μηνιαία βάση για την Cosco από την έναρξη της παρουσίας της στο λιμάνι του Πειραιά. Το προηγούμενο υψηλό είχε καταγραφεί τον αμέσως προηγούμενο μήνα (Μάιος 2016), όταν είχαν διακινηθεί 300.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ μέχρι πρότινος το αντίστοιχο υψηλό αφορούσε τον Ιούλιο του 2014, όταν και είχαν διακινηθεί 285.000 εμπορευματοκιβώτια.
Τα στοιχεία του φετινού πρώτου εξαμήνου είναι τα πιο δυναμικά της τελευταίας διετίας, επαναφέροντας ουσιαστικά τον ΣΕΠ στους ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών, με εξαίρεση το 2015, όταν η αλλαγή πολιτικού σκηνικού και η επιδείνωση της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε, με αποκορύφωμα την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων, είχε αρνητική επίδραση στην αναπτυξιακή πορεία του.Παράλληλα, είναι σημαντικό το ότι η εταιρεία κατόρθωσε να μείνει ανεπηρέαστη από τις παρατεταμένες απεργιακές κινητοποιήσεις των λιμενεργατών στον ΟΛΠ, που ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες του Μαΐου και συνεχίστηκαν για μεγάλο μέρος του Ιουνίου.
Ωστόσο, δεν ισχύει το ίδιο για τις απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες από τους εργαζομένους στον σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς αυτές είχαν αρνητικές συνέπειες για την προώθηση των προϊόντων από τον Πειραιά προς την ηπειρωτική Ευρώπη. Μάλιστα, η Cosco βρίσκεται ένα βήμα πριν από την εφαρμογή εναλλακτικού σχεδίου, παρακάμπτοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω σύναψης απευθείας συμφωνίας με την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων της ΠΓΔΜ. Αυτό επισημαίνεται και σε σχετική επιστολή που απέστειλε στις αρμόδιες αρχές, το γραφείο Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στην ΠΓΔΜ. Βάσει της σχετικής συμφωνίας, τα εμπορευματοκιβώτια θα μεταφέρονται οδικώς από το λιμάνι του Πειραιά στα σύνορα με την ΠΓΔΜ, όπου και θα φορτώνονται στα βαγόνια της εταιρείας.
Αυτός ίσως ήταν και ο καταλυτικός παράγοντας προκειμένου να ανασταλούν χθες οι νέες απεργιακές κινητοποιήσεις που είχαν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι, αρχής γενομένης από σήμερα και μέχρι την Πέμπτη, με αντικείμενο την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Ως εκ τούτου, τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή, όταν και θα επανεκτιμηθεί το ζήτημα από τους εργαζομένους, όλα τα δρομολόγια, συμπεριλαμβανομένων και των εμπορικών αμαξοστοιχιών, θα πραγματοποιούνται κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από την παράκαμψη των Σκοπίων, η Cosco έχει θέσει στο παρελθόν και έτερο εναλλακτικό σχέδιο, το οποίο εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια του πολυήμερου αποκλεισμού της Ειδομένης από τους πρόσφυγες. Το σχέδιο αυτό προβλέπει τη μεταφορά περίπου του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που καταφθάνουν στον Πειραιά από τις χώρες της Ασίας, μέσω θαλάσσης προς το λιμάνι Κόπερ της Σλοβενίας. Από εκεί, τα εμπορευματοκιβώτια προωθούνται στους τελικούς τους αποδέκτες.