Τι να πεις κανεις οταν κάθε μέρα που περνάει βλέπουμε το συνδικαλιστικό κίνημα να διασύρεται από τους εκπροσώπους του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμου;
Είναι δυνατόν να μας εκπροσωπούν αυτοί οι άνθρωποι με τα παιδιάστικα επιχειρήματα,τα βιαστικά συμπεράσματα και τις σπασμωδικές κινήσεις;
Στην <<αγιογραφία>> του Πιτσιόρλα από το ΣΤΑΡ (το κανάλι του εφοπλιστή Βαρδινογιάννη) και την Τσαπανίδου για το πως καταφερε με τόση επιτυχία να επιταχύνει τις ιδιωτικοποιήσεις !!!ακούσαμε τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ να λέει οτι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασφυκτιά στο πλαίσιο του δημοσίου και οτι δεν μπορεί να προσλάβει μηχανοδηγούς αφου οι μηχανοδηγοί είναι η δύναμη της..
Από τα λεγόμενα Πιτσιόρλα έχουμε αποκαλύψεις για πολλά θέματα:
1.. Το παραμύθι των προσλήψεων
Έχουμε μεγάλη αποκάλυψη για το θέμα των προσλήψεων που ακόμα έρχονται ..
Η παραδοχή από το ΤΑΙΠΕΔ οτι δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις αποκαλύπτει τα αισχρά ψέματα της +συνεξέλιξης και της διοικησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οτι έχουν εγκριθεί 113 προσλήψεις μηχανοδηγων από το υπουργείο ( και μάλιστα έχουν αλλάξει και τα προσόντα με το να απαιτούνται πτυχία ΤΕΙ κλπ)
2.. Το παραμύθι των ΥΓΟΣ
Μας έλεγαν μέχρι χθες οτι τα ΥΓΟΣ εξασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας .
Τωρα τα ξέχαχαν τα ΥΓΟΣ και άρον -άρον... ζητάνε να εξασφαλιστούν μέσω σσε
Εξάλλου είδαμε ΟΛΟΙ την απίστευτη κωλοτούμπα τους για να μπουν άρθρα στην σσε που πριν τα καταψήφιζαν.
Και ποια σσε εξασφαλίζει τι;
Η μνημονιακή σσε που νομιμοποιεί το ενιαίο μισθολόγιο και δεν αναπληρώνει τις μειώσεις που εχουμε υποστεί;
Η σσε που δεν λαμβάνει υποψιν της τις αναγκες των εργαζομενων;
Αυτη που έκανε το επίδομα ευθύνης ..γαργάρα;
Δεν καταλαβαίνουμε για ποια σσε μιλάνε μερικοί και αν εννοούν να παραδωθούμε αμαχητί στις ορέξεις των αγοραστων..μάλλον καλό θα ήταν να το ξεχάσουν κάτι τέτοιο.
3.. Η πορεία του διαγωνισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στεκόμαστε στο σημείο του τιμήματος..Ακουσαμε τα επιχειρήματα για χαμηλό τιμημα ή και όχι..
Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ είπε ναι μεν θα δούμε αν μας ικανοποιεί η προσφορά αλλά είπε και οτι το τίμημα δεν έχει τόση σημασία όση έχει το ύψος των επενδύσεων μετά την πώληση (ανέφερε το παράδειγμα της COSCO) ..Νομίζουμε ότι αυτό λέει πολλά...
Επιμένουμε στον αγώνα κατά της ιδιωτικοποίησης αλλά και για έναν κοινωνικοποιημένο σιδηρόδρομο που θα εξυπηρετεί τις λαικές ανάγκες,
Επιμένουμε για πραγματική σσε που θα καλύπτει όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο και τις ανάγκες τους.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ