Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Ανακοινωση συνδεσμου ΣΠΑΠ

ΑΘΗΝΑ,  7/6/2016

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το Σωματείο μας σε συνεργασία με την Π.Ο.Σ. συμμετέχει ενεργά στις κινητοποιήσεις που εξαγγέλθηκαν (στάσεις εργασίας των Σωματείων και 24ωρη Πανσιδηροδρομική απεργία) και σας καλεί να δώσετε μαζικό παρόν. O σιδηρόδρομος χαρίζεται στα μονοπώλια και οι εργαζόμενοι οδηγούνται στο σκλαβοπάζαρο.
Το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων έχει ως εξής:

ΠΕΜΠΤΗ 9/6/2016      24ΩΡΗ    ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Π.Ε.Π.Ε.
ΤΡΙΤΗ 14/6/2016  ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 05.00’-08.00’, 13.00’–16.00’, 21.00’-24.00’.
ΤΩΝ : ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ και ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΙΓΜΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 15/6/2016  ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 05.00’-08.00’, 13.00’–16.00’, 21.00’-24.00’.
ΤΩΝ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΟΣΕ
ΠΕΜΠΤΗ 16/6/2016  ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 05.00’-08.00’, 13.00’–16.00’, 21.00’-24.00’.
ΤΩΝ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΣΕ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. ΟΣΕ και
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΓΟΣΕ
ΤΡΙΤΗ 21/6/2016  ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 05.00’-08.00’, 13.00’–16.00’, 21.00’-24.00’.
ΤΩΝ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ και ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ ΟΣΕ
ΤΕΤΑΡΤΗ 22/6/2016    24ΩΡΗ    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΔΡΟΜΙΚΩΝ.
Θέματα της απεργιακής κινητοποίησης είναι:
Η επικείμενη ιδιωτικοποίηση των Εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συγκεκριμένα η λήξη των δεσμευτικών προσφορών στις 22/6/2016.
Η υπαγωγή του ΟΣΕ και κατ΄επέκταση της ΕΡΓΟΣΕ στο νέο Υπερταμείο "Αξιοποίησης" της Δημόσιας Περιουσίας.
Η απώλεια εργασιακών δικαιωμάτων λόγω της κατάργησης του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας της ΕΕΣΣΤΥ.
Η μη υπογραφή Σ.Σ.Ε. η οποία έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο.
Η συνεχιζόμενη απαξίωση όλων των Εταιρειών που έχει ως αποτέλεσμα τη δυσχέρεια πραγματοποίησης του μεταφορικού έργου.
Οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού και η τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τροχαίο υλικό που αγγίζει και σε κάποιες περιπτώσεις τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας του.
Η προώθηση ενός Κανονισμού Κίνησης, ο οποίος υποβαθμίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Το Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο, το οποίο μετά την αύξηση των ορίων ηλικίας, προωθεί την ριζική μείωση των συντάξεων στα όρια της φτώχειας.
Δίνεται η δυνατότητα σε ιδιωτικούς φορείς να μπορούν να ασκούν καθήκοντα διαχειριστή εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο απεμπολείται η ιδέα ενός ενιαίου και δημόσιου σιδηρόδρομου αλλά υιοθετείται μια πολιτική περαιτέρω κατάτμησης και ιδιωτικοποίησή του.

ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ.ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
           ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΕΧΟΥΡΙΤΗΣ                          ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΛΑΣ