Στα όσα τραγικά συντελούνται αυτή την στιγμή στον κλάδο μας η ηγεσία της ΠΕΠΕ έχει πάρει ξεκαθαρα το μέρος της εργοδοσίας και πάνω από ολα το μέρος της κυβέρνησης (κυβερνητικοί γαρ)
Στο ΜΑΙ προωθείται εκ νέου ακόμα πιο σκληρότερη εντατικοποίηση στις βάρδιες των μηχανοδηγών με απίστευτη επιχειρηματολογία και δικαιολογίες που μας έχουν αφήσει άφωνους...
Στο νέο κύκλωμα των Χαλκίδων κυριολεκτικά δεν σηκώνεσαι από τα χειριστήρια ουτε για ενα λεπτό ενώ ακούσαμε και το απαραδεκτο οτι μπορεί να γίνει διαλλειμα μέσα στο τρένο(επιβάτης)
Επιστροφή πίσω ολοταχώς δηλαδή ,από αυτούς που κάποτε τα στηλίτευαν και τα καταδίκαζαν και σήμερα έχονται να τα εφαρμόσουν με μεγάλη σκληρότητα και πλήρη αδιαφορία για τον μηχανοδηγό.
Συνεχίζονται τα 10ωρα χωρίς καμία δικαιολογία σε υπηρεσίες όπως το 2540,3520.3521 στις βραδυνές εφεδρείες στο αεροδόμιο και στα εμπορικά.Ένω έχει ήδη κατατεθεί αναφορά για το θέμα δεν υπάρχει καμία απάντηση .Επομένως η καταγγελία στο ΣΕΠΕ είναι μονόδρομος και θα γίνει πολύ σύντομα..
Συνεχίζονται οι αλλαγές σε ωράρια χωρίς καμία προειδοποίηση γραπτή ή προφορική του εργαζομένου 24 ώρες πριν.Συνεχίζονται να ενοποιούν βάρδιες με εργαζομενους να χρειάζονται να εκτελούν 2 υπηρεσίες μαζί.Εφεδρείες -ελιγμούς για τα ΑΑ και για τα ΔΗ ενώ στο πρόγραμμα εργασίας είναι ξεχωριστές .Συνεχίζουν να ζητάνε από εργαζόμενους να πηγαίνουν σε λιγότερο από 10 ώρες από την λήξη της προηγούμενης υπηρεσίας ΞΑΝΑ για να εργαστούν.
Και δεν είναι μόνο αυτά..
Για τα εμπορικά υπάρχει πολύ μεγάλο καθεστώς πίεσης ,απειλών και εκβιασμών προς τους μηχανοδηγούς.Διευθυντικά στελέχη ΑΠΑΙΤΟΥΝ από τους μηχανοδηγούς να εργάζονται ατελείωτα και πέρα από τα νόμιμα όρια του 10ωρου για να τρέχουν τα εμπορικά και οι συμφωνίες .
Καμία μέριμνα για την ασφάλεια του προσωπικού και της τήρησης της νομοθεσίας αφήνουν τους μηχανοδηγούς να εργάζονται αδιάκοπα για 12 ,13,14 ,16 ώρες και μάλιστα τους ενοχλούν συνεχώς με τηλεφωνήματα γιατί καθυστερούν !!!!να παραδώσουν τα φορτία..Όταν οι μηχανοδηγοί ζητούν να εφαρμοστεί ο κανονισμός εκεί το σύστημα δείχνει τα δόντια του με διευθυντές ,προισταμένους και ''βωβούς ''συνδικαλιστές να στήνουν κλίμα τρομοκρατίας εναντίον του εργαζόμενου..
Οταν ζητάς να μην εργάζεσαι πάνω από 10 ώρες η απάντηση προισταμένου στο ΜΑΙ τα λέει ΟΛΑ
''Δεν μπορείς να πηγαίνεις εμπορικά.Στην ουσία αυτοεξαιρείσαι από τα εμπορικά όταν ζητάς να μην εργάζεσαι πάνω από 10 ώρες''
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Στο ΜΑΙ προωθείται εκ νέου ακόμα πιο σκληρότερη εντατικοποίηση στις βάρδιες των μηχανοδηγών με απίστευτη επιχειρηματολογία και δικαιολογίες που μας έχουν αφήσει άφωνους...
Στο νέο κύκλωμα των Χαλκίδων κυριολεκτικά δεν σηκώνεσαι από τα χειριστήρια ουτε για ενα λεπτό ενώ ακούσαμε και το απαραδεκτο οτι μπορεί να γίνει διαλλειμα μέσα στο τρένο(επιβάτης)
Επιστροφή πίσω ολοταχώς δηλαδή ,από αυτούς που κάποτε τα στηλίτευαν και τα καταδίκαζαν και σήμερα έχονται να τα εφαρμόσουν με μεγάλη σκληρότητα και πλήρη αδιαφορία για τον μηχανοδηγό.
Συνεχίζονται τα 10ωρα χωρίς καμία δικαιολογία σε υπηρεσίες όπως το 2540,3520.3521 στις βραδυνές εφεδρείες στο αεροδόμιο και στα εμπορικά.Ένω έχει ήδη κατατεθεί αναφορά για το θέμα δεν υπάρχει καμία απάντηση .Επομένως η καταγγελία στο ΣΕΠΕ είναι μονόδρομος και θα γίνει πολύ σύντομα..
Συνεχίζονται οι αλλαγές σε ωράρια χωρίς καμία προειδοποίηση γραπτή ή προφορική του εργαζομένου 24 ώρες πριν.Συνεχίζονται να ενοποιούν βάρδιες με εργαζομενους να χρειάζονται να εκτελούν 2 υπηρεσίες μαζί.Εφεδρείες -ελιγμούς για τα ΑΑ και για τα ΔΗ ενώ στο πρόγραμμα εργασίας είναι ξεχωριστές .Συνεχίζουν να ζητάνε από εργαζόμενους να πηγαίνουν σε λιγότερο από 10 ώρες από την λήξη της προηγούμενης υπηρεσίας ΞΑΝΑ για να εργαστούν.
Και δεν είναι μόνο αυτά..
Για τα εμπορικά υπάρχει πολύ μεγάλο καθεστώς πίεσης ,απειλών και εκβιασμών προς τους μηχανοδηγούς.Διευθυντικά στελέχη ΑΠΑΙΤΟΥΝ από τους μηχανοδηγούς να εργάζονται ατελείωτα και πέρα από τα νόμιμα όρια του 10ωρου για να τρέχουν τα εμπορικά και οι συμφωνίες .
Καμία μέριμνα για την ασφάλεια του προσωπικού και της τήρησης της νομοθεσίας αφήνουν τους μηχανοδηγούς να εργάζονται αδιάκοπα για 12 ,13,14 ,16 ώρες και μάλιστα τους ενοχλούν συνεχώς με τηλεφωνήματα γιατί καθυστερούν !!!!να παραδώσουν τα φορτία..Όταν οι μηχανοδηγοί ζητούν να εφαρμοστεί ο κανονισμός εκεί το σύστημα δείχνει τα δόντια του με διευθυντές ,προισταμένους και ''βωβούς ''συνδικαλιστές να στήνουν κλίμα τρομοκρατίας εναντίον του εργαζόμενου..
Οταν ζητάς να μην εργάζεσαι πάνω από 10 ώρες η απάντηση προισταμένου στο ΜΑΙ τα λέει ΟΛΑ
''Δεν μπορείς να πηγαίνεις εμπορικά.Στην ουσία αυτοεξαιρείσαι από τα εμπορικά όταν ζητάς να μην εργάζεσαι πάνω από 10 ώρες''
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΠΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
......
.......
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ
ένοχή σιωπή καθώς υποβαστάζει το κλίμα τρομοκρατίας και της υπερεργασίας και βάζει πλάτη στα εμπορικά.Είναι τυχαίο που οι κινητοποιήσεις στα εμπορικά έχουν ανασταλεί παρά την απόφαση γενικής συνέλευσης;!!!
ΑΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΠΛΕΥΡΑ
ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ