Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Η ηγεσία της ΠΕΠΕ θελει να ξεχάσουμε την ιδιωτικοποίηση;

Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει η  συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον αναπληρωτή υπουργό μεταφορών κο Σπίρτζη την Δευτέρα που μας έρχεται.Η ηγεσία της ΠΕΠΕ θεωρεί ως τα μόνα σημαντικά θέματα την σσε ,και τις προσλήψεις χωρίς καμία αναφορά για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Για εμάς δεν είναι καθόλου τυχαίες οι <<αγιογραφίες>> στον υπουργό από τους  γνωστούς υποστηρικτές της κυβέρνησης.Έχουν και αυτές τον στόχο τους αλλά και τον σκοπό τους.
Έχουν <<ξεχάσει>> (δεν είναι καιρός από ότι φαίνεται για κριτική στην κυβέρνηση ) τα ατοπήματα του υπουργού στις Αστικές Συγκοινωνίες και τον σιδηρόδρομο.Τις διοικήσεις που έβαλε με νομοθετική παρέμβαση ,τον διπλασιασμό του κόστους στα ΔΣ με την προσθήκη προέδρου,την οικονομική καταστροφή στις συγκοινωνίες με την υποχρηματοδότηση του ΟΑΣΑ αλλά  την επιδότηση των ιδιωτών του ΟΑΣΘ, την αύξηση του εισιτηρίου αλλά και την απάνθρωπη και απαράδεκτη στάση του στο θέμα της Ειδομένης και ο κατάλογος είναι ατελείωτος για τον πιο αποτυχημένο υπουργό της πρώτης φορά αριστερά που υπογράφει ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ αλλά με ...πόνο ψυχής.

Δεν είναι τυχαίο κατά την άποψη μας  που στις έκτακτες συνελεύσεις που έγιναν  η θεματολογία περιορίστηκε μόνο στην ΣΣΕ,απεργιακές κινητοποιήσεις και σχέση ΠΕΠΕ-ΠΟΣ...Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν απασχόλησε την ηγεσία της ΠΕΠΕ καθώς το θέμα ή το ανέφεραν εντελώς επιδερμικά ή απέφυγαν να απαντήσουν στις τοποθετήσεις της ΑΣΚΕ για το θέμα.
Στο θέμα των (μισών) κινητοποιήσεων απέφυγαν εντέχνως  να υπάρξει η παραμικρή σύνδεση με την ιδιωτικοποίηση.  Τρανή απόδειξη το εξώδικο που απέστειλαν χωρίς καμία αναφορά για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρά μόνο για προσλήψεις( ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΕΠΕ).Απλά.. τραγικοί!!!
Στην ουσία με τον  απροκάλυπτο κυβερνητικό συνδικαλισμό που ασκούν παρέχουν ομπρέλα προστασίας στα σχέδια του ξεπουλήματος του σιδηροδρόμου.Επιδιώκουν την <<ηρεμία>> δηλαδή τον αποπροσανατολισμό και την αποδυνάμωση της αντίδρασης των εργαζομένων.Δείχνουν μόνο την μικρή εικόνα για να μην φαίνεται η μεγάλη.Τάζουν προσλήψεις και επιδόματα για να βλέπουν οι μηχανοδηγοί οτι <<τρέχουν>> για το καλό τους  ενώ για την ιδιωτικοποίηση ...τσιμουδιά.
Τι να το κάνεις το  οποιοδήποτε επίδομα όταν δεν μιλάνε καθόλου για τις απώλειες που έχουμε υποστεί;(Και όχι οτι θα σταματήσουμε να διεκδικούμε σαν εργαζόμενοι επιδόματα ή αυξήσεις)
Τα  υποθετικά  ευρώ (προς το παρόν)  ενός επιδόματος μπορούν να αντικαταστήσουν τις οικονομικές  απώλειες μιας πενταετίας  που αγγίζουν το 60%!!!!!;;;
Δεν λένε τίποτα ενώ συνεχίζεται το αίσχος του ενιαίου μισθολογίου που  στην  νέα έκδοση  του  φέρνει και  νέες απώλειες  για τους εργαζόμενους.  Φτάνουν στο αισχρό σημείο να το διαφημίζουν  ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΆΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ και να μιλάνε για αυξήσεις!!!!(Δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό)
Δεν μιλάνε καθόλου για την κατάργηση της εργατικής νομοθεσίας (έστω και αυτής που είχαμε πριν 5 χρόνια) και που μας αμοίβουν  πλέον για νυχτερινή εργασία ,υπερωρίες κλπ με...αστεία ποσά...!!Μ ε φιλοδωρήματα...!!
ΑΥΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ.
Πότε θα επαναφέρει τις απώλειες μας;
Πότε θα επανέλθει η εργατική νομοθεσία;
Πότε θα επανέλθουν οι κανονικές συλλογικές συμβάσεις;
Ποτε θα σταματήσει το ενιαίο μισθολόγιο;
Γιατί δεν σταματά την ιδιωτικοποίηση;
Και όχι να θέλουν να δημιουργήσουν  το κλίμα της καθολικής αποδοχής της μοίρας που μας προδιαγράφει η κυβέρνηση συνεργάτης τους.(Κατα τα άλλα είναι απέναντι στην κυβέρνηση)Ή να μάχονται υπέρ της επικράτησης της λογικής του μικρότερου κακού και του:-
- τι να κάνουμε ;αυτά δεν μπορουμε να τα αλλάξουμε ...
ή το πομπώδες...
-είναι ευρωπαικές εντολές έχουμε δεσμευετεί....
 
Ε οχι  λοιπόν.Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε ουτε την ηττοπάθεια  ούτε την υπονόμευση.Ούτε τις εντολές της κυβέρνησης ούτε τους εντολοδόχους της στον συνδικαλισμό και στου χώρους εργασίας.
Βγάλαμε  τα συμπεράσματα μας και ξέρουμε  τον  ρόλο τους  στο θέμα της ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
Τα υπόλοιπα σύντομα ...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ