Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Πλήρης διάλυση στο ΜΑΙ..Έχει καταργηθεί κάθε κανόνας

Πλέον η κατάσταση στο ΜΑΙ έχει φτάσει  σε απόλυτη διάλυση σε όλους τους τομείς.Η έλλειψη προσωπικού είναι τόσο έντονη που έχει οδηγήσει σε ακραίες καταστάσεις ακόμα και μεταξύ των εργαζομένων.
Η μισθολογική συμπίεση ,τα στενά όρια του ενιαίου <<φτωχολογίου>> αλλά και η ανισοκατανομή στην εργασία  έχουν οδηγήσει σε ακραίες αντεργατικές,αντισυναδελφικές και αντισιδηροδρομικές καταστάσεις.

Έχουμε περιπτώσεις εργαζομένων που δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για αλλαγή υπηρεσίας με αποτέλεσμα ε να βρεθεί προ εκπλήξεως  στην ανάληψη καθηκόντων του με ωράριο εργασίας που ξεπερνά και το 12ωρο!!
Δεν τηρούνται οι ενδιάμεσες διακοπές μεταξύ βαρδιών όπως ορίζει η νομοθεσία και έχουμε περιπτώσεις αντί της 11ωρης ενδιάμεσης διακοπής εργαζόμενοι να έρχονται σε 8 ώρες ή ακόμα και 4 ώρες για έναρξη εργασίας.Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εργασία σε πρωινή  βάρδια με ωράριο 4-12 και ανάληψη νέας βάρδιας την ίδια ημέρα στις 20:30!!
Δεν τηρείται η μέγιστη απασχόληση στην εργασία  σε ημερήσιο ή εβδομαδιαίο ωράριο.
Σχεδόν η πλειοψηφία των δρομολογίων έχει <<ταυτοποιηθεί >> σε μόνιμη βάση κατά παρέκλιση κάθε ηθικής , δεοντολογικής  ,συναδελφικής παραχώρησης σε αιτήματα που ξεπερνούν κραυγαλέα την ανοχή όλων.
Οι βάρδιες του προαστιακού τείνουν να γίνονται με προσωπικό σε μόνιμη βάση (με αυτο εξαίρεση συναδέλφων από αυτές ή και όχι.)
Οι εμπορικές αμαξοστοιχίες που πλέον είναι συνδεδεμένες με <<παραγωγικό τρόπο>> στην αμοιβή και έχουν πλέον φτάσει σε ακραία μορφή εκμετάλλευσης απο μερικούς με την  ανοχή της υπηρεσίας και  σημαίνει  αποκλεισμό για άλλους.Μεταξύ των βοηθών μηχανοδηγού παρατηρούνται τεράστιες μισθολογικές και εργασιακές διαφορές με προσωπικό να είναι το μισό μήνα εφεδρεία  και άλλους να είναι μόνιμα σε εμπορικά .
Τα ίδια και στις διανυκτερεύσεις.Άλλοι ξεπερνούν κατά πολύ τις 5 το μήνα που ορίζει νόμος  και άλλοι είναι στο 0.
Η ακραία αντισυναδελφική συμπεριφορά  έχει βρεί έδαφος σε υπηρεσιακούς παράγοντες που αποδέχονται αναφορές ...παραχώρησης εμπορικών τραίνων που δεν θέλουν οι ίδιοι να τα πάνε(αυτό πως γίνεται ανεκτό από την υπηρεσία;) σε συγκεκριμένους συναδέλφους λες και τα τρένα  τους ανήκουν...!!!!
Έχουν καταργηθεί οι εφεδρείες και οι ελιγμοί με ενοποίηση των βαρδιών  σε μία και επί μονίμου βάσης αυτές να χρησιμοποιούνται για εμπορικά τρένα με την ασφυκτική πίεση στελεχών των εμπορικών μεταφορών που εμπλέκονται σε κανόνες κυκλοφορίας,διαχείρισης προσωπικού,ελέγχου αμαξοστοιχιών  ,παράδοσης παραλαβής συρμών,τήρησης δρομολογίων ,προώθησης εις βάρος επιβατικών ακόμα και προσωπικών επεμβάσεων προς μηχανοδηγούς με έντονο ύφος..για να μην πούμε τίποτα άλλο.
Ακόμα και υπέρβαρα τρένα απαιτούν να κυκλοφορήσουν εκβιαστικά  εις βάρος της ασφάλειας των μηχανοδηγών.
Η υπερωριακή απασχόληση πλέον έχει πάρει μορφή αναγκαστικής εργασίας καθώς τα όρια των υπερωριών σε ημερήσια,νυχτερινή και εξαιρέσιμη υπερκαλύπτονται και οι μηχανοδηγοί απασχολούνται υπερωριακά χωρίς να αμοίβονται για αυτές..
Στην πραγματικότητα αυτή που βιώνουν οι εργαζόμενοι στο ΜΑΙ  η νέα ηγεσία του σωματείου των μηχανοδηγών ασχολείται με  παρασκήνια και κουτσομπολιά.Φυτεύει εθελοντικές επικουρίες ενώ ξέρουν ότι στο ΜΑΙ δεν περισσεύει κανείς με σκοπό να κλέψουν κανένα ψηφαλάκι.
Προσπαθούν να δημιουργήσουν το νέο πλέγμα των μόνιμων βαρδιών και να κάνουν προαγωγές σε όσους έχουν υποσχεθεί.....Δηλαδή σε ΟΛΟΥΣ
Και πολλά άλλα που δεν αναφέρουμε γιατί μας θίγουν σαν κλάδο.
Μερικοί  εντελώς λάθος  καταλαβαίνουν την σιωπή ως παραδοχή ή αδυναμία.
Θα παρουν τις απαντήσεις τους σύντομα
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ