Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Στα προβλήματα του κλάδου δεν απαντάνε με ΘΑ.ΘΑ ΘΑ



Υποτίθεται οτι μετά την εφαρμογή των νέων κυκλωμάτων του προαστιακού(δεν ρωτηθήκαμε ποτέ -ουτε καν ενημερωθήκαμε για τις αλλαγες) θα γινόταν η σύγκλιση της τοπικής γραμματείας του ΜΑΙ για να συζητηθούν τα φλέγοντα ζητήματα της έδρας μετά Βαίων και κλάδων στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά.Σε εκείνο το γραφείο που προεκλογικά θα ήταν ανοιχτό μία (ή δύο φορες την εβδομάδα έχουμε χάσει τον λογαριασμό από τα θα)για να λένε οι μηχανοδηγοί τα..προβλήματα τους...

Σήμερα στα προβλήματα των μηχανοδηγών θα πρέπει να ενημερώσουμε την ηγεσία της ΠΕΠΕ μετά την αλλοπρόσαλη τακτική της ότι έχουν προστεθεί στα προβλήματα του κλάδου και το θέμα της έδρας της Δράμας και η αποσυσπείρωση του κλάδου στις απεργιακές κινητοποιήσεις και συγκεντρώσεις.
Η σημερινή ηγεσία της ΠΕΠΕ πιστή στα πατήματα του ΣΥΡΙΖΑ κάνει αντιπολίτευση... στον ευατό της καθώς θέλει να κατευνάσει πιθανές αντιδράσεις για τις κομματικές της επιλογές σχετικά με το ασφαλιστικό που ψήφισε η κυβερνηση που στηρίζει,τις ιδιωτικοποιήσεις που θα σταματούσε η κυβέρνηση που στηρίζει ή το μισθολόγιο που θα φέρει η κυβέρνηση που στηρίζει. και μέχρι την παράδοση της γραμμής Τιθορέας Δομοκού ,το Λειανοκλάδι θα έμενε αναγκαστικά στον χάρτη των σχεδιασμών της για την διαχείριση του προσωπικού της Τραινοσε.


Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε μερικές σημαντικές παραμέτρους που δεν πρέπει να αγνοήσει κανείς.


Α
Το ασφαλιστικό κυριολεκτικά τσεκούρωσε το σύνολο των μηχανοδηγών από μια 3ετία μέχρι μια 12ετία .Αυτό έδωσε μια νεα προοπτική στο θέμα των προσλήψεων καθώς παραμένουν στην εργασία σχεδόν το σύνολο των μηχανοδηγών για μεγάλο διάστημα .Αυτό βολεύει πολύ καλά τους σχεδιασμούς του <<επενδυτή>> καθώς έχουν ζητήσει από οτι μαθαίνουμε να στηριχθεί ο σχεδιασμός του για την εμπορευματική κίνηση πάνω στο έμπειρο προσωπικό που θα του παρέχει αξιοπιστία στην αγορά.
 

Μην ξεχνάμε επίσης ότι με την εφαρμογή των συστημάτων ασφαλείας στο τροχαίο υλικό ο σχεδιασμός της διοίκησης είναι η μηχανοδηγηση με έναν μηχανοδηγό στις ΔΗ(*εμείς δεν συμφωνούμε με αυτό) κάτι που σημαίνει παραιτέρω μείωση ανάγκης πρόσληψης προσωπικού σύμφωνα με τα σχέδια της διοίκησης.


Μην απορήσετε λοιπόν αν οι προσλήψεις περιοριστούν αποκλειστικά στην Β.Ελλάδα και για πολύ περιορισμένο αριθμό 30 ή 40 άτομα.


Β
Οι <<επενδυτές>> της Τραινοσε δηλαδή οι ιδιώτες στους οποίους ξεπουλάνε οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ την περιουσία του ελληνικού λαού είναι σίγουρο οτι έχουν προχωρήσει σε βαθιά ανάλυση και του ρίσκου της επένδυσης αλλά και την αποδοσή της στο άμεσο ή μακρινό μέλλον.Σίγουρο είναι οτι επιθυμούν την σταθερή κατάσταση του δικτύου και δεν επιθυμούν εργοτάξια κατά την εκμεταλλευση του.Αν κοιτάξετε στην στόχευση των έργων ,το είδος τους αλλά και την εξέλιξη τους είναι ολοφάνερο οτι πρώτος στόχος είναι οι εμπορευματικές μεταφορές.


Οι εμπορευματικές μεταφορές έχουν εναν χάρτη διακίνησης -συνορα-Θεσ/κη-Αθήνα-Πειραιάς.Δεν θα μας προκαλέσει καμία έκπληξη αν κλείσει το δίκτυο μεταξύ Θεσ/κης και Αλεξανδρούπολης για την αναβαθμισή του και μεταφερθεί το προσωπικό της Δράμας στην Θεσ/κη και η Αλεξανδρούπολη να παραμείνει ανοιχτή για την σύνδεση με το λιμάνι.(***Δεν ξέρουμε όμως αν μερικοί θα παριστάνουν και τότε τους έκπληκτους )


Το θέμα των μηχανοδηγών που υποτίθεται οτι περισσεύουν κατά τους πολιτικούς και διοικούντες άπτεται επίσης και των θεμάτων της σσε, όπως πχ της διανυκτέρευσης αλλά και των απαιτήσεων γενικότερα του κλάδου .Σίγουρα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε οτι η πολιτική ηγεσία επιχειρεί επίσης αυτόν τον ωμό εκβιασμό και λόγω ιδιωτικοποίησης.


Για αυτό και θέλουν να αλλάξουν τα οργανογράμματα των θέσεων εργασίας,για αυτό και μιλάνε για μηχανοδηγούς που << κάθονται.>>


Σήμερα η έλλειψη προσωπικού είναι ξεκάθαρη στην έλξη . Δεν θέλουν να το παραδεχθούν.Επιχειρούν να ξεπεράσουν το κόστος των προσλήψεων ,τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών,τις ανάγκες των δρομολογίων με αυτά τα τερτίπια και να πούμε και ευχαριστώ από πάνω!!Μάλλον απευθύνονται στους κομματικούς ομόσταβλους γιατί η πλειοψηφία των μηχανοδηγών έχει άλλη άποψη.


Οσοι κατά την αποψή μας αθωώνουν το πολιτικό κατεστημένο με το να μιλούν για παραπληροφόρηση είναι στην ουσία στην ίδια βάρκα με αυτό καθώς παίζουν το παιχνίδι τους και βάζουν στον ύπνο τους μηχανοδηγούς για το τσουνάμι που έρχεται.


Λένε ψέμματα στον κάθε συνάδελφο όταν του λένε οτι ο υπουργός έπεσε θύμα της κακής διοίκησης της Τραινοσε που του ειπε ανακρίβειες και αυτός τις πίστεψε και θα έρθουν οι σωτήρες να του αποκαλύψουν την αλήθεια.


Στην ίδια βάρκα είναι αγαπητοί συνάδελφοι.Τον ίδιο σκοπό υπηρετούν. Μην σας κοροιδεύουν.


Προσπαθούν να βάλουν στην γωνία τον ισχυρό κλάδο της έλξης με χτυπήματα που του προκαλούν ζάλη,με εκβιασμούς αλλά και με τους εσωτερικούς συνεργάτες τους.Φανταστείτε τι ετοιμάζουν για τους άλλους κλάδους


Για αυτό λοιπον πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνει μια ειλικρινής συζήτηση μεταξύ των συναδέλφων στις συνεδριάσεις που έρχονται για να καταρτιστεί ένας προγραμματισμός συνδικαλιστικής δράσης με αρχή την απεργιακή κινητοποιήση στα εμπορικά τρένα.
 

Για να καταλάβουν όλοι οτι οι εργαζόμενοι που είναι ενωμένοι είναι ανίκητοι.


Για να καταλάβουν οτι η έλξη δεν είναι ηλίθια να χάφτει προσχήματα ή να πέφτει σε παγίδες.


Για να αντιπαλέψουμε την ιδιωτικοποίηση


Για να σταματήσουμε την οικονομική αφαίμαξη των εισοδημάτων μας



ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ