ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
22/10/2015
Συναδέλφισες-φοι
Τα τελευταία χρόνια η επιθετική συμπεριφορά επιβατών προς τους συν στην γραμμή της ΧΑΛΚΙΔΑΣ και στο ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ έχει οξυνθεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθημερινές επιθέσεις φραστικές και σωματικές.
Αποκορύφωμα
πριν μερικές ημέρες η επίθεση σε
συναδέλφισα συνοδό και όχι “ελέγκτρια”
(συν του σωματείου όπως αναφέρεται στο
εξώδικο) την χτύπησε επιβάτης και της
έσπασε και το κινητό της. Προς ενημέρωση
βρίσκεται με άδεια γιατρού για τις
σωματικές βλάβες που της έχουν προκληθεί.
Ο κίνδυνος για τους συναδέλφους και τους επιβάτες είναι πολύ μεγάλος. Παρά του ότι και από το προηγούμενο σωματείο και από αυτό έχουν γίνει πάμπολες παρεμβάσεις δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο για την προστασία των συν. Δυστυχώς όμως ούτε η προηγούμενη διοίκηση της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ούτε η τωρινή τόλμησε να πιέσει ώστε να ληφθούν μέτρα. Πρώτη φορά παίρνεται απόφαση για τρίωρη στάση αλλά επιτρέψτε μας συν να πιστεύουμε ότι είναι απόφαση για στάχτη στα μάτια των συν.
Όταν το σωματείο δεν γνωρίζει τους βαθμούς του κλάδου και τους κανονισμούς πως άραγε μπορεί να προστατεύσει με σοβαρότητα τους συν που βρίσκονται καθημερινά επί των αμαξ και η βάρδια τους γίνεται κόλαση;
Η ενίσχυση με προσωπικό κίνησης με δεύτερο τουλάχιστον άτομο σε όλες τις αμαξ του δικτύου. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να γίνουν ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Μέχρι όμως να ξεκινήσει αυτή η διαδικασία όλοι οι συν που έχουν εκπαιδευτεί να επανδρώσουν αμαξ και να ενισχύσουν το προσωπικό που ήδη εργάζεται επί αμαξ. Δυο άτομα σε κάθε αμαξ δημιουργεί κλίμα ασφάλειας προς επιβάτες και μειώνονται οι επιθέσεις φραστικές και σωματικές στο προσωπικό.
Πίεση προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να υπάρχει νομική κάλυψη προς τους συν που δέχονται επιθέσεις.
Διαφωνούμε κάθετα με την αστυνομοκρατία στα τραίνα. Όχι σε ειδικούς φρουρούς και security πάνω στις αμαξ. Αυτοί μπορούν να υπάρχουν στους σταθμούς.
Φύλλα πορείας στην γραμμή ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ώστε να καταγράφονται όλα τα περιστατικά και τα τηλεγραφήματα όπως ορίζει ο Γ.Κ.Κ..
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Άμεση απόφαση του σωματείου και εξώδικο: οι συν στο ΚΙΑΤΟ και στις ΧΑΛΚΙΔΕΣ θα ασχολούνται με την ασφάλεια των επιβατών του τροχαίου υλικού και της κυκλοφορίας όπως ορίζει ο Γ.Κ.Κ. χωρίς να πραγματοποιούν ελέγχους μέχρι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ πάρουν αποφάσεις ενίσχυσης των αμαξ με προσλήψεις και εκπαιδευμένο προσωπικό που ήδη υπάρχει.
Υ.Σ.: Θα είναι μεγάλη η ευθύνη στο σωματείο και την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για οτιδήποτε συμβεί σε συν επί αμαξ. Άπειρες οι αναφορές από το προσωπικό. ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ.
ΕΝΩΜΕΝΗ
ΚΙΝΗΣΗ