Στο
πολυνομοσχέδιο προβλέπονται οι όροι υπό τους οποίους θα προχωρήσει η
διαγραφή των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ καθώς και του ΟΣΕ προς το
Ελληνικό Δημόσιο.
Σειρά ρυθμίσεων που συνδέονται με την ιδιωτικοποίηση του ΤΡΑΙΝΟΣΕ και
της εταιρείας τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ROSCO) εντάχθηκαν στο
πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα.
Στο πολυνομοσχέδιο προβλέπονται οι όροι υπό τους οποίους θα προχωρήσει η διαγραφή των χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ καθώς και του ΟΣΕ προς το Ελληνικό Δημόσιο.
Οι όροι θα καθοριστούν με δύο ξεχωριστές κοινές υπουργικές αποφάσεις.
Ρυθμίζεται, επίσης, και το θέμα με τη σύμβαση leasing (για
βαγόνια) που είχε υπογράψει ο ΟΣΕ με τη γνωστή εταιρεία Eurofima καθώς
το πολυνομοσχέδιο προβλέπει πως το ελληνικό δημόσιο θα είναι
πρωτοφειλέτης και μισθωτής του συγκεκριμένου τροχαίου υλικού.
Προβλέπεται, επίσης, πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει Υπηρεσίες Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ),
δηλαδή θα εκτελεί δρομολόγια προς συγκεκριμένους προορισμούς ως
υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας, με ετήσιο κόστος μέχρι 50.000.000
ετησίως μέχρι το 2020.
Φώτης Κόλλιας
euro2day.gr