Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, μιλώντας στον Βήμα FM, αυτό που προγραμματίζει το υπουργείο είναι να επιβαρυνθεί λίγο περισσότερο το απλό εισιτήριο. Σημείωσε επίσης πως με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να κρατήσει χαμηλά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιούν καθημερινά οι πολίτες που πηγαίνουν στις δουλειές τους με τα Μέσα Μεταφοράς. Σύμφωνα με τον υπουργό, ήδη το εισιτήριο θα αυξηθεί έτσι ή αλλιώς κατά 10%, διότι ανέβηκε ο συντελεστής ΦΠΑ από το 13% στο 23%.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΔΙΣΥ και των περιφερειακών αεροδρομίων που προβλέπονται μέσα στη συμφωνία «δεν μας βρίσκουν σύμφωνους σε σχέση με το πώς πρέπει να γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στη χώρα μας, αλλά είναι δέσμευση της χώρας που πρέπει να τηρήσουμε και πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα για να βγει από την κρίση μέσα στην επόμενη τριετία».
Για το χρονοδιάγραμμα σημείωσε ότι προβλέπεται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί αυτός των αεροδρομίων, ο οποίος, όπως είπε, είναι στην ολοκλήρωσή του.
Διευκρίνισε ότι έχει βγει η ανάδοχη, πλειοψηφούσα κοινοπραξία, η οποία είναι η Fraport, και πρέπει να γίνουν οι ανάλογες συνεννοήσεις για τη σύμβαση που θα υπογραφεί και έχει ήδη συνταχθεί το σχέδιό της.
Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι έως το τέλος του χρόνου θα υπάρχει συγκεκριμένη σύμβαση για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων.