Τονίζει ότι τα πρόστιμα έφεραν στην ΟΣΥ έσοδα 4,5 εκατ. ευρώ
Ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΟΣΥ εδώ και πάνω από μια δεκαετία αποτελείται από εργαζόμενους της ΟΣΥ, πιστοποιημένους και εκπαιδευμένους, αναφέρει ο κ. Οικονόμου
Aντιδρά η διοίκηση της ΟΣΥ ΑΕ στην εξαγγελία του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη περί κατάργησης των ελέγχων που πραγματοποιούνται στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας από μη ελεγκτές.
Ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΟΣΥ εδώ και πάνω από μια δεκαετία αποτελείται από εργαζόμενους της ΟΣΥ, πιστοποιημένους και εκπαιδευμένους, αναφέρει ο κ. Οικονόμου
Aντιδρά η διοίκηση της ΟΣΥ ΑΕ στην εξαγγελία του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη περί κατάργησης των ελέγχων που πραγματοποιούνται στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας από μη ελεγκτές.
Με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ κ. Γιάννης Οικονόμου χαρακτηρίζει «τεράστιο λάθος» την «κατάργηση του ελεγκτικού μηχανισμού κατά της εισιτηριοδιαφυγής και των πλαστών εισιτηρίων χωρίς να έχει προβλεφθεί η αντικατάστασή του».
«Τα έσοδα της ΟΣΥ από το συγκοινωνιαικό της έργο το 2014 ήταν 117 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας για πρώτη φορά στην ιστορία της τα έσοδα από την κρατική επιχορήγηση που ήταν 100 εκατ. ευρώ. Στην πραγματικότητα αυτό είναι που επέτρεψε στην εταιρεία να λειτουργεί παρά τις τεράστιες μειώσεις σε επιχορήγηση και προσωπικό» τονίζει.
«Είναι αλήθεια ότι οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν έκτακτα μέτρα. Υπό το πρίσμα αυτό μπορεί κανείς να κατανοήσει την ανάγκη δωρεάν μετακίνησης των πολιτών με τις αστικές συγκοινωνίες για όσο χρονικό διάστημα είναι κλειστές οι τράπεζες. Επίσης είναι λογικό η πολιτεία να μεριμνήσει έτσι ώστε οι άνεργοι να έχουν δωρεάν ή μειωμένη μετακίνηση, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα βρεθεί τρόπος το κράτος να καλύψει το κόστος αυτό» σημειώνει ο κ. Οικονόμου.
«Ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΟΣΥ εδώ και πάνω από μία δεκαετία αποτελείται από εργαζόμενους της ΟΣΥ, πιστοποιημένους και εκπαιδευμένους από την εταιρεία, οι οποίοι εκτός της βάρδιάς τους σε πολύ δύσκολες και αντίξοες συνθήκες ασκούν έλεγχο κατά της εισιτηριοδιαφυγής και των πλαστών εισιτηρίων» συνεχίζει.
«Κίνητρο για αυτή τη δράση είναι να έχουν μια αμοιβή από τα
πρόστιμα που εισπράττονται από την εταιρεία. Υπήρξαν περιπτώσεις που στη
λειτουργία του ελεγκτικού μας μηχανισμού παρατηρήθηκαν προβλήματα και
παραβατικές συμπεριφορές, κάτι άλλωστε που συμβαίνει σε κάθε μηχανισμό
ελέγχου. Σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές εφαρμόζοντας τον νόμο και
τον κανονισμό λειτουργίας της εταιρείας αντιμετωπίσαμε άμεσα και αυστηρά
τις συμπεριφορές αυτές» εξηγεί ο κ. Οικονόμου.
«Αυτές οι μεμονωμένες συμπεριφορές όμως δεν μπορούν να
ακυρώσουν το γεγονός ότι οι έλεγχοι και τα πρόστιμα που επεβλήθησαν
έφεραν στην ΟΣΥ έσοδα 4,5 εκατ. ευρώ για το 2014 και ταυτόχρονα
λειτούργησαν αποτρεπτικά για όλους εκείνους που δεν πληρώνουν εισιτήριο» προσθέτει.
«Το να καταργείται και να καθυβρίζεται αυτός ο τρόπος και ο μηχανισμός ελέγχου της εισιτηριοδιαφυγής που εφαρμόζεται εδώ και πάνω από μια δεκαετία στις αστικές συγκοινωνίες, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κάτι έτοιμο για να τον αντικαταστήσει είναι και άδικο και τεράστιο λάθος» καταλήγει.
Σημειωτέον ότι ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι «καταργούμε μια νομικά παράνομη ενέργεια και πολιτικά και ηθικά κατάπτυστη, τους ελέγχους δηλαδή που γίνονται στις αστικές συγκοινωνίες από μη ελεγκτές και λαμβάνουν ως αμοιβή ποσοστό του προστίμου».