Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Τα πρωινά θρίλερ των αλλαγών τροχαίου υλικού στην Νερατζιώτισσα

Μια απλή υποτίθεται σιδηροδρομική εργασία εξελίσσεται σε θριλερ τις μισές φορές και σε βασανιστήριο  τις υπόλοιπες.Οχι ότι το τροχαίο υλικό είναι στα καλύτερα του και δεν κάνει και αυτό τις <<γκέλες>> του, αλλά και η μη υπαρξή σιδηροδρομικού συστήματος δεν βοηθά καθόλου.
Αντί να υπάρχει τυποποιημένη διαδικασία αποτυπωμένη σε χαρτί όπως σε όλα τα σιδηροδρομικά δίκτυα ,ο γνωστός μπούσουλας στα απλά ελληνικά, ακολουθείται ο αχταρμάς.
Είναι δυνατόν να μην είναι έτοιμος ο συρμός   απο το προηγούμενο βράδυ και να απαιτείται απο ενα άτομο στις 03:00 το πρωί να ετοιμάσει τον συρμό που θα ρυμουλκήσει το ηλεκτρικό,να ετοιμάσει το ηλεκτρικό με τις απαραίτητες απομονώσεις ,να κάνει τις μανούβρες και να φύγει για αεροδρόμιο;Με τις διαβάσεις να ανοίγουν στις 04:00 το πρωί  να πρέπει να γίνει η αλλαγή στην Νερατζιώτισσα  με  ολες τις απαραίτητες μανούβρες και ο συρμός να είναι έτοιμος για αναχώρηση στις 05:26 από αεροδρόμιο μάλλον μιλάμε για αυξημένες πιθανότητες ..αποτυχίας παρά για επιτυχία.
Μήπως κάποιος να ασχοληθεί σοβαρά με την τυποποίηση της διαδικασίας,και τις εναλλακτικές της για να σταματήσουν τα πρωινά δράματα και οι μετέπειτα συγκρούσεις με διαμαρτυρόμενους επιβάτες για τις ακυρώσεις πρωινών δρομολογίων ή τις καθυστερήσεις;
Μήπως να ξεκολήσουν μερικοί από την νιρβάνα τους και να σταματήσουν να επανδρώνουν τον συρμό αλλαγής με προσωπικό που δεν είναι εκπαιδευμένο !!! στο τροχαίο υλικό;Αναμενόμενο  με την έλλειψη προσωπικού αλλά οχι δικαιολογημένο
Γενικώς μήπως να σταματήσουν μερικοί να πετάνε το μπαλάκι στους μηχανοδηγούς;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ