Αγαπητέ υπουργέ,
Μάλλον δεν σας τα είπαν και τόσο καλά για την συντήρηση του δικτύου...
Υπουργέ μου το δίκτυο να μην έχει συντηρηθεί για 12 χρόνια ....κομματάκι δύσκολο!!!
Μήπως ρώτησατε κανέναν εργολάβο που ενδιαφέρεται να πάρει πακέτο την συντήρηση του δικτύου και σου τα είπε αυτά;
Μήπως ο εργολάβος ήταν και μέλος του Τεχνικού επιμελητηρίου;
Πάντως σιδηροδρομικούς δεν ρώτηστε γιατί αυτοί θα έλεγαν..οτι:
Από το 2005 μέχρι σήμερα είτε με εργολαβίες είτε με τα συνεργεία του ΟΣΕ το δίκτυο στέκεται όρθιο.Αν και αποψή μας είναι οτι η συντήρηση πρέπει να γίνεται από κρατικό φορέα και με σοβαρή χρηματόδοτηση και όχι με εργολαβίες, το να μηδενίζονται οι προσπάθειες των σιδηροδρομικών να κρατήσουν το δίκτυο όρθιο είναι απαράδεκτο.Είναι το δίκτυο επικίνδυνο;Τα συνεργεία του ΟΣΕ δεν έκαναν σωστα την δουλειά τους;Τι ακριβώς θέλετε να πείτε ότ το δίκτυο είναι ασυντήρητο 12 χρόνια;!! Δεν έγιναν τα παρακάτω στην 12 ετία αυτη;
Αλλάχτηκαν 2-3 φορές οι γραμμες μεταξύ Αγ Στεφάνου-Αφιδνών
Φτιάχτηκαν τα τούνελ στον Αγιο Στεφανο
Αλλάχθηκαν 2 φορές οι ράγες από Οινόη εως Αθήνα
Επισκευάσθηκαν 2-3 φορές οι γραμμές στην Αθήνα
Το 2007 εως 2008 αλλαχθηκαν οι στρωτήρες από τον Δομοκό εως και τον Δοξαρα
Επισκευάσθηκε 5-6 φορές η ευθεία των Αγγειών
Τοποθετήθηκε τοιχείο στην Τραχίδα για να μην φεύγει το σκύρο
Επισκευάσθηκε καμια 50αριά φορες η τηλεδιοίκηση στο Λεινοκλάδι
Ανακαινίσθηκε πλήρως ο σταθμός Κατερίνης και οι γραμμές του.
Επισκευές στην Διαλογή.
2 φορές ανακαίνιση σε γραμμές στο ΜΑΙ.
Ολική ανακαίνιση στο Ρουφ
Ανακατασκευή της γραμμής Οινόη -Χαλκίδα και μετά την παραλαβή της 3-4 φορές συντήρηση επισκευή σε διάφορα σημεία
4-5 φορές επισκευάστηκε το Αμφίλεια- Μπράλος και προσφάτως η Λιλαία και πριν τον εκτροχιασμό.
Καμιά 10 αρια φορές έχουν επισκευστεί γραμμές εντος αμαξοστασίου ΜΑΙ.
Νέο ηλεκτροστάσιο στην Θεσ/κη
Επισκευή ανακατασκευή ΟΛΗ η γραμμή και σηματοδότηση από το ΤΧ1 εως τον επιβατικό σταθμό Θεσ/κης πρόσφατα αλλά και πολλές επισκευές πριν την ανακατασκευή
Η σηματοδότηση ηλεκτροκίνηση όπου δεν έχει υποστεί δολιοφθορές συντηρείται κανονικάαπό τον ΟΣΕ πχ προαστιακός Αθηνών αλλαγή λαμπτήρων πρόσφατα.
Επειδή ο κατάλογος είναι ατελείωτος σου ζητάμε να ενημερώνεστε
α. από σιδηροδρομικούς
β.οχι από εργολάβους.
Επίσης οφείλετε μια συγγνώμη σε όλους όσους εργάστηκαν την τελευταία 12 ετία στην γραμμή και είτε αποχώρησαν ως συνταξιούχοι ή τους απέλυσαν ή τους εβαλαν σε διαθεσιμότητα-εφεδρεία ή συνεχίζουν να τρώνε τα χέρια τους για να μένει το δίκτυο όρθιο.
Μπορεί ίσως τα πράγματα να μπορούσε να ήταν καλύτερα στην συντήρηση της γραμμής αλλά θα πρέπει να βάλετε το χέρι στην τσέπη...και να προσλάβετε κανέναν άνθρωπο για εκεί.
Μπορεί ίσως τα πράγματα να μπορούσε να ήταν καλύτερα στην συντήρηση της γραμμής αλλά θα πρέπει να βάλετε το χέρι στην τσέπη...και να προσλάβετε κανέναν άνθρωπο για εκεί.
Η αναφορά σας σχετικά με την συντήρηση μας βάζει σε υποψίες καθώς επενδύετε στον κοινωνικό αυτοματισμό στην συκοφάντηση των σιδηροδρομικών και στα ψέμματα.
Η κυβέρνηση της οποίας είστε υπουργός άλλα έλεγε προεκλογικά στον κόσμο για τις ιδιωτικοποιήσεις.και άλλα βλέπουμε στον ορίζοντα να θέλετε να κάνετε κύριε υπουργέ μου.
Ξέρουμε οτι στον ΟΣΕ έχετε εσωτερικά ένθερμους υποστηρικτές και συνεργάτες για τα ανόσια σχεδιά σας όπως , πχ τον νεόκοπο συριζο συνδικαλιστή της ΠΟΣ που δεν ήθελε στο δελτίο τυπου της ομοσπονδίας για τις δηλώσεις σας, να αναγράφεται κάτι ενάντια στην κυβέρνηση!!!
Μόνο η εναντίον σας αναφορά τον έβρισκε σύμφωνο!!!(να τα βλέπουν αυτά οι σιδηροδρομικοί).
Αλλά να ξέρετε ότι στον σιδηρόδρομο υπάρχουν και άλλοι εκτός από τους εσωτερικούς συνεργάτες σας .Αυτοί δεν συμφωνούν καθόλου με τα σχεδιά σας και ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για τον σιδηρόδρομο.
ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ