Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Μαύρες μέρες στον προαστιακό.Εξευτιλιζουν την έλξη με την αδιαφορία τους



Κυριολεκτικά το <<τερμάτισαν>> με τον Προαστιακό Αθηνών ο οποίος εξελίσσεται σε ένα σιδηροδρομικό Βατερλώ .
Δεν εξετάζουμε μόνο την συχνότητα βλαβών και καταστροφών στο δίκτυο του αλλά και τον ρυθμό αποκατάστασης των βλαβών που θυμίζει το διαφημιστικό σποτ τυροκομικού περιεχομένου… με την πασίγνωστη πλέον αναφώνηση…φέεεεταααα!!!!
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

 Η γραμμή επαφής στο τούνελ των Λιοσίων  κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και αίτια έπαθε ζημιά με αποτέλεσμα την διακοπή της ηλεκτροκίνησης. Και από εκεί και μετά ξεκινούν τα παρατράγουδα.

  • Χρόνος εκτίμησης βλάβης και πιθανής αποκατάστασης της ζημιάς…απογοητευτικός.
  • Εναλλακτικά σχέδια μετακίνησης των επιβατών….ανύπαρκτα.
  • Εφεδρικά σχέδια έκτακτης ανάγκης ….ούτε σε σκέψη. Πόσο μάλλον αποτυπωμένα σε χαρτί
  • Κατάσταση τροχαίου υλικού για εξυπηρέτηση έκτακτων αναγκών…μηδενική
  • Διαθεσιμότητα τροχαίου υλικού για τις ανάγκες των έκτακτων συνθηκών…προκλητικά ανύπαρκτη.
  • Διαχείριση προσωπικού έλξης ..υπό το μηδέν
  • Ύπαρξη προσωπικού κίνησης σε υποστηρικτικό ρόλο…μηδενική.
  • Συνθήκες ασφάλειας κυκλοφορίας ..ελλειμματική.
  • Ενημέρωση επιβατών, διαχείριση κρίσης προκλητικά ..αδιάφορη.

Πάμε στην δουλειά μας 4 άτομα στις 04:00 το πρωί και είμαστε στα τυφλά. Δεν γνωρίζουμε αν και πως εκτελούνται τα δρομολόγια , αν έχει βγει καινούργιο  κύκλωμα εργασίας (βάρδιες) .Από αυτή την αφετηρία ο Γολγοθάς είναι αναμενόμενος όταν βλέπεις ότι τα δρομολόγια εκτελούνται από ηλεκτροκίνητο ντεζίρο μέχρι την Μεταμόρφωση .Κατόπιν γίνεται μετεπιβίβαση σε ρειλμπας που είναι ντίζελ μέχρι τον Ασπρόπυργο και μετά πάλι σε ντεζίρο για Κόρινθο –Κιάτο.
Και φυσικά όλα αυτά μέσα στο …ΠΑΣΧΑ!!!
Δεν υπάρχει τροχαίο υλικό για να μπεί ολη η διαδρομή ντίζελ από την Μεταμορφωση έως το Κιάτο αν και υποψιαζόμαστε ότι ...και να υπήρχε  τροχαίο υλικό επειδή μερικοί έχουν <<καβούρια>> στις τσέπες θα προτιμούσαν την λιγότερο κοστοβόρα λύση σε καύσιμα.
Δεν εξετάστηκαν εναλλακτικές διαδρομές ή απορίφθηκαν  άμμεσα καθώς μερικοί εμφανίζονται δυσκολοι σε λύσεις που απαιτούν λίγη παραπάνω δουλειά.
Δεν καταρτίστηκε καμία νέα βάρδια ή δεν εγινε έστω προφορική ενημέρωση  στο προσωπικό έλξης με αποτέλεσμα άλλοι να δουλεύουν 10 ώρες χειριστήρια και άλλοι 2 ώρες με παχυλά διαλείμματα.
Οι μηχανοδηγοί ξεκίνησαν δρομολόγια χωρίς να βγουν από το θάλαμο παρά μόνο για αλλαγή χειριστηρίων και ανεβοκατέβαιναν το ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ή ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ λες και ήταν μπαλάκι του τεννις.Δικαίως διαμαρτύροταν για την κατάσταση και πήρε η μπάλα αθώους και ενόχους.
Η έλξη είναι εντελώς ακέφαλη με τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη να επιδεικνύουν προκλητική αδιαφορία.Ειδικά ανώτερο στέλεχος του ΜΑΙ θα έπρεπε να έχει κανονίσει για προγράμματα και όχι να ζητάει ενημερώσεις δια τηλεφώνου. Εκτός αν τον αντικαταστήσουμε με κάποια συσκευή ανοιχτής ακρόασης  έτσι ώστε να μας ανακοινώνει διά μέσω αυτής τα ..μελλούμενα και να μην τον ενοχλούμε με την ενοχλητική μας ύπαρξη και τα μπαναλ προβληματά μας σαςν μηχανοδηγοί.Πολύ γρήγορα ξέχασαν μερικοί ότι μέχρι χθες ήταν μηχανοδηγοί και όχι ..στρατηγοί.
Οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι απαράδεκτες ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΕΣ σε σημείο να γίνεται διπλή αντίθετη κυκλοφορία χωρίς φωτοσήματα κατά παράβαση κάθε κανονισμού και επαγγελματικής συνέπειας και συναδελφικότητας.Σε άλλες περιπτώσεις πήγαιναν με το γράμμα του κανονισμού (ως όφειλαν) αλλά εδώ άρχισαν τις εκπτώσεις.Για το θέμα του Κιάτου και την συνέχιση βάρδιας σταθμάρχη εκεί είχε γίνει επανάσταση.(Για τις διπλές αντίθετες κυκλοφορίες και την κυκλοφορία στα ΜΕΓΑΡΑ και Αγίους Θεοδώρους που η αμαξοστοιχία μπαίνει σε παρακαμπτήριο χωρίς φωτοσήματα και ύπαρξη σταθμάρχη έχει να πει κάτι η ΠΕΣ-ΟΣΕ;)
Αν νομίζουν μερικοί ότι οι μηχανοδηγοί θα ανεχθούν να γίνονται σάκος του μποξ από τους επιβάτες,να τους φέρονται κάτι τυχάρπαστοι σαν σκουπίδια,να τους απειλούν και να  αδιαφορούν προκλητικά στα προβληματά τους είναι πολύ γελασμένοι..
Αν νομίζουν μερικοί ότι οι μηχανοδηγοί είναι τίποτα επαίτες ή θα βάλουν πλάτη στα σχεδιά τους (που φυσικά αφορούν το δικό τους προσωπικό κέρδος) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γελασμένοι.
Αν το πρόβλημα με την διαχείριση του προσωπικού έλξης δεν λυθεί μέχρι αύριο το πρωί προειδοποιούμε ότι υπάρχει ΣΕΠΕ,υπάρχει δικαιοσύνη,υπάρχει κανονισμός εργασίας και κυκλοφορίας.ΑΡΚΕΤΑ.
Αν θέλετε να βλέπετε παρκαρισμένα τα ντεζιρο στο αεροδρόμιο να μας το πειτε να ξέρουμε γιατί το θέμα με το ρεύμα αναμένεται να λυθεί την Μ.Πέμπτη και...βλέπουμε

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ