ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στις 24 Μαρτίου έχουν κληθεί
οι ενδιαφερόμενοι για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ να καταθέσουν τις
δεσμευτικές τους προσφορές. Η ιδιωτικοποίηση τουλάχιστον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
δείχνει να αποτελεί μονόδρομο για την κυβέρνηση,
καθώς η Ε.Ε. έχει
προειδοποιήσει την προηγούμενη κυβέρνηση πως σε περίπτωση που η
προσπάθεια ιδιωτικοποίησης δεν καρποφορήσει, θα γίνουν άμεσα απαιτητά
περισσότερα από 850 εκατ. ευρώ τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως κρατική
χρηματοδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όπως όλα δείχνουν ο μοναδικός ενδιαφερόμενος
που παραμένει στο παιχνίδι της διεκδίκησης είναι οι Ρωσικοί
Σιδηρόδρομοι.