Φαντάζει
υπερβολικό, αλλά και μόνο ότι «διαδίδεται» αποτελεί ενδεικτικό των
εσωτερικών διενέξεων στη κυβέρνηση, σχετικά με την παράταση της
δανειακής σύμβασης και τα «προαπαιτούμενά» της σε διάφορους τομείς, όπως
τις αποκρατικοποιήσεις.
Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015
Ποιες πρόωρες συντάξεις καταργούνται για δημόσιο, ένστολους, τράπεζες - Σαρωτικές αλλαγές φέρνει η λίστα
Τέλος στις πρόωρες συντάξεις κάτω των 62 και 67 ετών για μειωμένη και πλήρη σύνταξη και νέο ασφαλιστικό με 5+1 σαρωτικές αλλαγές φέρνει η λίστα της κυβέρνησης με τις δεσμεύσεις που αναλαμβάνει να υλοποιήσει στο τετράμηνο Μαρτίου – Ιουνίου 2015, με την παράταση της δανειακής σύμβασης.
Στο ασφαλιστικό οι δομικές αλλαγές που προτείνονται είναι οι εξής:
18 φωτογραφίες απ' την αντικυβερνητική συγκέντρωση του ΚΚΕ
18 φωτογραφίες απ' την αντικυβερνητική συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Σύνταγμα.
Οπαδοί του κόμματος διαδήλωσαν κατά της συμφωνίας του Eurogroup
Φωτογραφίες: Nikos Libertas / SOOC Πηγή: www.lifo.gr
Φωτογραφίες: Nikos Libertas / SOOC Πηγή: www.lifo.gr
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015
Νίκος Μπογιόπουλος: Ούτε “δημιουργική”, ούτε “ασάφεια”!!!!!!!!!
Τι κείμενο είναι
αυτό που έστειλε η κυβέρνηση με τις «μεταρρυθμίσεις» της στις
Βρυξέλλες, το οποίο έγινε δεκτό μετ’ επαίνων από τους «εταίρους»; Είναι
ένα κείμενο… «δημιουργικής ασάφειας» απαντούν τα κυβερνητικά στελέχη και
ταυτόχρονα κλείνουν πονηρά το μάτι υπονοώντας ότι μέσω αυτής της…
«δημιουργικής ασάφειας» θα πετύχουν εκείνες τις θεαματικές ντρίμπλες που θα ζαλίσουν την «θεσμοτρόικα» και έτσι θα εφαρμόσουν φιλολαϊκή πολιτική…
Έγκριση υπερωριακής απασχόλησης προσωπικού ΟΣΕ 1,94 εκατ. το 2015
Στην έγκριση της υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού του ΟΣΕ, για το 2015,προχώρησε το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ.
Το κόστος εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 1.945.000 ευρώ και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΟΣΕ.
Έχει ξεφύγει εντελώς ο κόσμος: Διαβάστε τί συνέβη πριν λίγο στο σταθμό της Νερατζιώτισσας
Ένα
απίστευτο συμβάν, ενδεικτικό της τρέλας που επικρατεί γενικότερα στον
κόσμο, συνέβη πριν λίγα λεπτά στην στάση τπυ προαστιακού σιδηρόδρομου
της Νερατζιώτισσας. Ένας νεαρός άνδρας χωρίς κανένα λόγο άρχισε να
γρονθοκοπεί
ΔΕΗ: Με «κοινωνικό μισθό» η νέα συλλογική σύμβαση
Τριετή συλλογική σύμβαση εργασίας θα υπογράψει η
ΓΕΝΟΠ και πρωτοβάθμια σωματεία με τη διοίκηση της ΔΕΗ. Τα μισθολογικά
κλιμάκια παραμένουν ως έχουν αλλά προβλέπεται επίδομα έξι ευρώ την ημέρα
για σίτιση. Τακτοποιείται το θέμα με την εισφορά υπέρ ΓΕΝΟΠ.
«Κοινωνικό μισθό» με τη μορφή επιδόματος σίτισης
έξι ευρώ την ημέρα, προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση που συμφώνησαν
ΓΕΝΟΠ και διοίκηση της επιχείρησης. Η νέα σύμβαση θα είναι τριετούς
διάρκειας και δεν επιφέρει άλλες μισθολογικές αλλαγές, καθώς διατηρεί τα
ισχύοντα μισθολογικά κλιμάκια τα οποία καθορίζονται με βάση την
ισχύουσα νομοθεσία για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Ιδιαίτερη σπουδή Χρήστου Σπίρτζη για τα πεπραγμένα της ΕΡΓΟΣΕ
Ακούγεται
ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης
επιδεικνύει, μεταξύ άλλων, έντονο ενδιαφέρον για τα πεπραγμένα της
ΕΡΓΟΣΕ.
Αν
μη τι άλλο, κάτι τέτοιο κρίνεται λογικό. Ο προερχόμενος από το ΤΕΕ, Χ.
Σπίρτζης ξέρει «απ’ έξω και ανακατωτά» τις «παγίδες» των δημοσίων έργων,
έχοντας και inside πληροφόρηση από τον κλάδο των μηχανικών.
Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο Προαστιακός Πάτρας. Στους 1,6 εκατ. επιβάτες το 2014
Ρεκόρ
επιβατικής κίνησης σημειώθηκε στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, κατά το
τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το
καρναβάλι της Πάτρας. Περισσότεροι από 30.000 Πατρινοί και επισκέπτες
όλων των ηλικιών προτίμησαν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο για να
μετακινηθούν, από τα προάστια, προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα,
ενώ και όλη την προηγούμενη εβδομάδα η κίνηση ήταν ιδιαίτερα αυξημένη.
Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015
Νομίζουμε ότι η οργάνωση ΣΥΡΙΖΑ σιδηροδρομικών μας οφείλει μια συγγνώμη
Από την δήλωση του Υπουργού Οικονομικών κου Βαρουφάκη για τον ΟΣΕ με την οποία κατέστησε σαφές σε συνάντηση με στελέχη του σίτυ στο Λονδίνο ότι θα τον πουλούσε έστω και για 1 ευρώ,ξεκινήσαμε εκστρατεία ξεσκεπάσματος των πραγματικών διαθέσεων της κυβέρνησης για τον σιδηρόδρομο αλλά και ενημέρωσης των σιδηροδρομικών για το καυτό θέμα του ξεπουλήματος του ΟΣΕ.
ΚΟ ΚΚΕ: Κατέθεσε Πρόταση Νόμου για την κατάργηση των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων
Πρόταση νόμου για την «Κατάργηση των μνημονίων, των μεσοπρόθεσμων πλαισίων δημοσιονομικής στρατηγικής και των εφαρμοστικών τους νόμων, και καταγγελία των δανειακών συμβάσεων που έχουν ως προαπαιτούμενο την εφαρμογή των μνημονίων, κατέθεσε στη Βουλή σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ.
Παρατίθεται η Αιτιολογική Έκθεση της Πρότασης Νόμου, ενώ παρακάτω επισυνάπτεται ολόκληρη η πρόταση νόμου σε μορφή PDF.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΟΣ:Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΑΠΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Με έντονη ανησυχία οι σιδηροδρομικοί διαπίστωσαν την απουσία του Σιδηροδρόμου από τις προγραμματικές δηλώσεις και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης.
Μάλιστα, έως σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν έχει κάνει ουδεμία αναφορά απέναντι στις ιδιωτικοποιήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, όπως είχε δεσμευτεί προεκλογικά η κυβέρνηση, οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών.
Κινητοποίηση στο υπουργείο Μεταφορών, για συγκοινωνία με βάση τις λαϊκές ανάγκες
Μαζική κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Μεταφορών με πρωτοβουλία της Γραμματείας Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ για φθηνή, συχνή και αξιόπιστη συγκοινωνία με βάση τις λαϊκές ανάγκες.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν Λαϊκές Επιτροπές, Επιτροπές ανέργων και σωματεία καθώς και η Επιτροπή Αγώνα εργαζομένων στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού.
Ούτε διοικητικά συμβούλια δεν γίνονται σε ΔΕΚΟ του υπ.Μεταφορών
Έχουν «παγώσει» τα πάντα. Τα μολύβια είναι κάτω από τον περασμένο Δεκέμβριο και η… απραγία συνεχίζεται.
Δεν γίνονται διοικητικά συμβούλια σε ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και όσα γίνονται, διεξάγονται με «τυπικά» θέματα.
Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015
Υπάρχει υπουργείο μεταφορών;Τι θα γίνει με τον ΟΣΕ και τους εργαζόμενους;
Ενας μήνας εχει περάσει από τις εκλογές και οι εξελίξεις στον σιδηρόδρομο είναι άγνωστα νερά.
Στην αρχή έπρεπε να περιμένουμε τις προγραμματικές δηλώσεις στις οποίες παραδόξως ή πονηρά δεν ειπώθηκε τίποτα για τον σιδηρόδρομο.Μετά έπρεπε να περιμένουμε να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός που παρόλο που πηγαίνει καθημερινά στο υπουργείο του πρέπει να ορκιστεί για να μιλήσει ή να σκεφτεί;
Στην αρχή έπρεπε να περιμένουμε τις προγραμματικές δηλώσεις στις οποίες παραδόξως ή πονηρά δεν ειπώθηκε τίποτα για τον σιδηρόδρομο.Μετά έπρεπε να περιμένουμε να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός που παρόλο που πηγαίνει καθημερινά στο υπουργείο του πρέπει να ορκιστεί για να μιλήσει ή να σκεφτεί;
Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015
Ενας μήνας ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση.Τι απέγινε το επίδομα ευθύνης στους μηχανοδηγούς κα Βαλαβάνη ;
Η προηγούμενη σσε δυστυχώς και κατά απαράδεκτο τρόπο δεν ικανοποίησε το δίκαιο αίτημα των μηχανοδηγών για το επίδομα ευθύνης .
Με την ανάληψη καθηκόντων
από την κα Ν.Βαλαβάνη στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους είναι επιτέλους
ευκαιρία να δικαιωθεί ο κλάδος της έλξης που ζητά τόσο καιρό το
επίδομα ευθύνης.
Η κα Βαλαβάνη ξέρει πολύ
καλά τα σιδηροδρομικά θέματα καθώς ήταν σύζυγος του νομικού συνεργάτη
της ΠΟΣ Τσακνιά Δ που έφυγε τόσο πρόωρα από κοντά μας..
Παράθυρο συμφωνίας για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια από ΣΥΡΙΖΑ
Νέα κωλοτούμπα..μετά εμείς φταίμε..Σε πλήρη αντίθεση ο πρωθυπουργός με Λαφαζάνη..
Τι απέγινε το τέλος των ιδιωτικοποιήσεων;Τι απέγινε η κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ;
Τι απέγινε το τέλος των ιδιωτικοποιήσεων;Τι απέγινε η κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ;
Ο πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας χαρακτήρισε το 1 δισ. ευρώ που
πρόσφερε η Fraport για τα περιφερειακά αεροδρόμια ως «δίκαια» τιμή.
Ανοιχτά άφησε αρκετά ενδεχόμενα σχετικά με την
υλοποίηση του προγράμματος των αποκρατικοποιήσεων ο πρωθυπουργός Α.
Τσίπρας στη συνέντευξή του στο περιοδικό «Στερν». Σε ό,τι αφορά το
ΤΑΙΠΕΔ, ερωτηθείς σχετικά αν πρέπει να καταργηθεί, ο πρωθυπουργός άφησε
παράθυρο για τη μη κατάργησή του, απαντώντας ότι «θα δούμε». Από την
άλλη πλευρά, στο θέμα της αποκρατικοποίησης των περιφερειακών
αεροδρομίων, χαρακτήρισε το τίμημα που πρόσφερε η Fraport «δίκαιο».
Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015
Η απαντησή μας σε υβριστές και συκοφάντες που παραπληροφορούν
ΠΑΜΕ..στο πλευρό της κοινωνίας κάθε στιγμή
Ένα απειροελάχιστο δείγμα των τελευταίων 2 ημερών!! από τις δράσεις -καταγγελίες-διαμαρτυρίες ως απάντηση σε αυτούς που υβρίζουν,συκοφαντούν,παραπληροφορούν μιλώντας για ''κολλημένους'',''απολιθώματα'',αλλά και κατηγορούν άδικα (αυτούς που δεν είπαν ποτέ ψέμματα )για απουσία από την κοινωνία και τα προβλήματα των εργαζομένων.
Ένα απειροελάχιστο δείγμα των τελευταίων 2 ημερών!! από τις δράσεις -καταγγελίες-διαμαρτυρίες ως απάντηση σε αυτούς που υβρίζουν,συκοφαντούν,παραπληροφορούν μιλώντας για ''κολλημένους'',''απολιθώματα'',αλλά και κατηγορούν άδικα (αυτούς που δεν είπαν ποτέ ψέμματα )για απουσία από την κοινωνία και τα προβλήματα των εργαζομένων.
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
Μεταφορές: Σκληραίνει ο διεθνής ανταγωνισμός στα εμπορεύματα
Θέση στις πολυτροπικές μεταφορές δεν χτίζει μόνο η
Ελλάδα αλλά και οι γείτονες. Γερμανοβουλγαρική συμμαχία με στόχο τη
μεταφορά εμπορευμάτων από και προς την κεντρική Ευρώπη.
Αντιμέτωπη με ισχυρό ανταγωνισμό από τις
γειτονικές χώρες βρίσκεται η Ελλάδα στην προσπάθειά της να γίνει ισχυρός
κόμβος για το διαμετακομιστικό εμπόριο.
Η σημασία της ευρύτερης
περιοχής της νοτιοανατολικής Μεσογείου στο διεθνές σύστημα μεταφορών
έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια καθώς το υψηλό κόστος μεταφορών οδήγησε σε αισθητή διαφοροποίηση των εμπορικών ροών.
Αλλαγή ηγεσίας στον ΣΥΡΙΖΑ ζητά η Κομμουνιστική Τάση
Να μην ψηφίσουν την συμφωνία του Eurogroup καλεί τους βουλευτές η
Κομμουνιστική Τάση, η οποία ζητά Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και αλλαγή ηγεσίας
του κόμματος.
Με μια πολύ σκληρή ανακοίνωση η Κομμουνιστική Τάση του ΣΥΡΙΖΑ
χαρακτηρίζει «υποταγή» τη συμφωνία στο Eurogroup, ενώ ζητάει ευθέως να
γίνει Συνέδριο του κόμματος, αλλά και αλλαγή ηγεσίας, μεταδίδει η iefimerida.
Επιπλέον,
η κομμουνιστική Τάση, στο κείμενο που ανέβηκε μετά τη συμφωνία στο
Eurogroup στην ιστοσελίδα marxismos.com καλεί τους βουλευτές να μην
ψηφίσουν την απόφαση-συμφωνία του Eurogroup.
Είναι αυτές ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες;
Διαμαρτυρία επιβάτη
Είναι 9:30 το πρωί στον σιδηροδρομικό σταθμό Λαρίσης. Έξω κάνει κρύο κι εγώ τρέχω μήπως και ζεσταθώ λίγο. Έχω την αγωνία να προλάβω πρώτα να πάρω εισιτήριο. Πηγαίνω-έρχομαι τακτικά Θεσσαλονίκη. Από τότε που οι τιμές στον προαστιακό ανέβηκαν 40%, προτιμώ τις περισσότερες φορές να ταξιδεύω με την απλή αμαξοστοιχία 590-591.
Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμφωνία της κυβέρνησης στο Eurogroup
Ανακοίνωση για τη συμφωνία της κυβέρνησης στο Eurogroup εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ανεξάρτητα από το πώς θα το ονομάσουν, η συμφωνία
της κυβέρνησης αποτελεί ουσιαστικά και τυπικά ξεκάθαρη επέκταση του
μνημονίου, με αυστηρή επιτήρηση, με αξιολόγηση από τους θεσμούς (τρόικα)
και κυρίως με συνέχιση των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων.
Σχόλιο για το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων
Γράφει ο Περικλής Παυλίδης*
Οι διαπραγματεύσεις της νέας κυβέρνησης με τους «εταίρους» της ΕΕ και
κυρίως οι σημαντικές υποχωρήσεις που έχει ήδη κάνει (συζητώντας πλέον
τη διαχείριση του χρέους, το οποίο πριν τις εκλογές θεωρούσε μη βιώσιμο,
αποδεχόμενη συγκεκριμένες υποχρεώσεις απέναντι στους πιστωτές,
δεσμευόμενη για την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων, τις οποίες θα πρέπει να
εγκρίνουν οι «θεσμοί» – όπως πλέον αποκαλείται η τρόικα
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015
Αυτό λέγεται “Μνημόνιο”
Η ελληνική κυβέρνηση κατέθεσε αίτημα στις Βρυξέλλες για παράταση της Δανειακής Σύμβασης. Η παρούσα Δανειακή Σύμβαση – καλούμενη ως «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης» - επιβλήθηκε στη χώρα με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου από την κυβέρνηση Παπαδήμου στις 15 Μαρτίου 2012 και κυρώθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια μια βδομάδα αργότερα
Τσίπρας: Σε πολλά επίπεδα η οικονομική συνεργασία με την Κίνα
Η
Ελλάδα επιδιώκει να συνεργαστεί με την Κίνα ώστε να αποτελέσει κύρια
πύλη εισόδου των προϊόντων της στην
Ο πρωθυπουργός είπε πως η κυβέρνηση αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στην
επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και πως θα επιδιώξει νέες
συνεργασίες με κινεζικούς ομίλους. Στόχος, όπως είπε, είναι να καταστεί ο
Πειραιάς κορυφαίος κόμβος μεταφορών και εμπορίου όχι μόνο στην Ευρώπη,
αλλά και παγκοσμίως.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015
ΡΗΞΗ 'Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Του ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Όσοι έγκαιρα προειδοποιούσαν ότι το δίλημμα που θα τεθεί με αμείλικτο τρόπο στη νέα ελληνική κυβέρνηση θα είναι «ρήξη ή ταπείνωση»,
εισέπρατταν από τους θιασώτες του «έντιμου συμβιβασμού» την κατηγορία
ότι είναι ιδεοληπτικοί, απογειωμένοι από την πραγματικότητα,
καταστροφολόγοι και πάει λέγοντας. Οι δραματικές εξελίξεις των
τελευταίων ημερών και ωρών δείχνουν αρκετά καθαρά πού βρίσκεται ο ρεαλισμός και πού η φαντασίωση.
ΕΝΑΣ (ΑΚΟΜΑ) ΝΕΚΡΟΣ…
Του ΝΙΚΟΥ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΥ
Χτες
στην Αθήνα, στους Αμπελόκηπους, ένας ακόμα άστεγος βρήκε το θάνατο. Ο
θάνατος φαίνεται να προήλθε από εγκαύματα καθώς είχε ανάψει φωτιά για να
ζεσταθεί από τον χιονιά…
Στην Ελλάδα
των χιλιάδων άστεγων, σύμφωνα με την απογραφή που διεξήχθη το 2011 από
την ΕΛΣΤΑΤ υπάρχουν 6.384.353 κατοικίες. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία
το 35,3% των κατοικιών αυτών είναι κενές και οι περισσότερες βρίσκονται στις περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας.
5 χρόνια σε τσιγγάνο για κλοπή 26 σιδηροτροχιών
Γράφτηκε από την Νικολέττα Κολυβάρη
Ποινή
κάθειρξης 5 ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων σε έναν
τσιγγάνο που έκοψε με οξυγόνο και έκλεψε 26 σιδηροτροχιές του ΟΣΕ από το
σταθμό του Αμμου. Επίσης τον καταδίκασε για την κλοπή εξαρτημάτων από
δύο φορτηγά ψυγεία και της μηχανής του ενός, από ένα περιφραγμένο κτήμα.
Αποκαλυπτική η ομιλία του Γ. Βαρουφάκη στο Γιούρογκρουπ για τις δεσμεύσεις της συγκυβέρνησης
Για
τη διατήρηση όλων των αιματηρών επιτευγμάτων των μνημονίων και των
εφαρμοστικών νόμων δεσμεύεται η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ μέσω του
υπουργού Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη στις συνεδριάσεις του Γιούρογκρουπ.
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Με τρένο ή με αυτοκίνητο; Τα συν και τα πλην
Μία σύγκριση, δύο μέσα
Η απόσταση των 500 και κάτι χιλιομέτρων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης
είναι αρκετή ώστε να υπάρχει η ανάγκη για μετακίνηση με πολλά και
διαφορετικά μέσα. Στη χώρα αυτή την εποχή εκτελούνται τα τελευταία έργα
(που ξεκίνησαν εδώ και 30 χρόνια) προκειμένου να ολοκληρωθεί η σύγχρονη,
οδική και σιδηροδρομική σύνδεση των 2 μεγάλων πόλεων της χώρας που
φιλοξενούν πάνω από το 50% του συνολικού πληθυσμού.
Σ.Φ.Σ:Τριήμερη εκδρομή στη Μόκρα Γκόρα (Σερβία) για ατμό
Ο σύλλογός μας διοργανώνει, το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος ( 30-31 Μαΐου και 1η Ιουνίου 2015 ), 4ήμερη εκδρομή στην Σερβία κατά την οποία θα ταξιδεξουμε και με το μουσειακό ατμήλατο τραινάκι (εύρους γραμμής 76 εκ.) μεταξύ των σταθμών Σαργκάν και Μόκρα Γκόρα. Τον συρμό θα τον μισθώσουμε από τους Σερβικούς Σιδηροδρόμους και έτσι θα απολαύσουμε καλύτερα την διαδρομή και το τραίνο και θα διευκολυνθούν και οι φωτογράφοι μας στην λήψη φωτογραφιών.
Το πρόγραμμα της εκδρομής έχει ως εξής: