Κοντά σε συμφωνία μετά από απεργίες και διαπραματεύσεις ενός έτους.Ηθικό προβάδισμα των μηχανοδηγών καθώς απαίτησαν να διαπραγματεύονται για όλους τους εργαζόμενους στο γερμανικό σιδηρόδρομο αφού είναι το ισχυρότερο σωματείο.
Η γερμανική κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn, και το συνδικάτο των μηχανοδηγών πλησιάζουν σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να αποτρέψει περαιτέρω απεργίες. Είναι μια καλή είδηση για τους ταξιδιώτες με τον σιδηρόδρομο και τις βιομηχανίες που εξαρτώνται από τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Την Τετάρτη στο Βερολίνο, οι διαπραγματευτές ανέφεραν μια σημαντική προσέγγιση στις συνομιλίες μεταξύ των οι μηχανοδηγών του σωματείου, GDL, με την κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn (DB).
Μια συμφωνία θα μπορούσε να είναι κοντά και τέτοια που θα απέτρεπε ένα κύμα "μαζικής βιομηχανικής δράσης " ανέφερε ο επικεφαλής του GDL C.Weselsky και απείλησε ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει αυτή η δράση εναντίον των βιομηχανιών στις 11 Ιανουαρίου με νέες απεργιακές κινητοποιήσεις
"Μπορούμε να πάμε στο νέο έτος με κάπως λιγότερο άγχος», δήλωσε ο επικεφαλής της DB της διαχείρισης του προσωπικού, Ulrich Weber. «Είναι μια καλή ημέρα για την DB για τους πελάτες και τους εργαζομένους."
Οι επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές είναι πολύ σημαντικές στη Γερμανία, η οποία έχει ένα πυκνό δίκτυο των σιδηροδρόμων, που κυμαίνονται από το τραμ στο εσωτερικό των πόλεων μέσω σιδηροδρομικών δικτύων πόλεων και περιφερειών προαστιακών τρένων σε όλη τη διαδρομή προς τα υπεραστικά τρένα υψηλής ταχύτητας.
Ο επικεφαλής του σωματείου των μηχανοδηγών κος C.Weselsky έγινε στόχος δημόσιας οργής για την προθυμία του να χρησιμοποιήσει τις επιβατικές μεταφορές μέσω απεργιών για να εξασφαλίσει θετικό αποτέλεσμα για την ατζέντα διεκδικήσεων του σωματείου που προεδρεύει .Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την οικονομία της χώρας. Πολλές βιομηχανικές εταιρείες εξαρτώνται από το σιδηροδρομικό για τη μεταφορά πρώτων υλών σε τελικά προϊόντα μέσα στην Γερμανία αλλά και έξω.
Οι συνομιλίες μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών ήρθαν στο τέλος του έτους, αφού οι ταξιδιώτες ταλαιπωρήθηκαν από μια σειρά από απεργίες που ξεκίνησε το σωματείο GDL.
Η διαφορά μεταξύ GDL και της DB επικεντρώνεται σε τρία σημαντικά ζητήματα: η απαίτηση του σωματείου των μηχανοδηγών για μια μισθολογική αύξηση 5% .Όριο στις υπερωρίες ανά εργαζόμενο, τις οποίες το σωματείο θεωρεί πως δημιουργούν υπερβολικό άγχος για το προσωπικό της αμαξοστοιχίας και το δικαίωμα για το GDL να εκπροσωπούν άλλους υπαλλήλους που εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών, εκτός από τους οδηγούς.
Επί του παρόντος, η πλειονότητα του προσωπικού στου τρένο που δεν είναι μηχανοδηγοί αντιπροσωπεύεται από μια αντίπαλη ένωση, την EVG (Ενωση σιδηροδρομικών μεταφορών και εργαζομένων ».
Η διαφορά μεταξύ των πλευρών έγινε πολύ έντονη, λόγω της διαταραχής που προκλήθηκε στα επιβατικά τρένα και των εμπορευμάτων από τις απεργίες. Η γερμανική κυβέρνηση απάντησε με ένα νέο νόμο με σκοπό να εξασφαλιστεί η διαδικασία μισθολογικών διαπραγματεύσεων η οποία ακολουθεί την φιλοσοφία του «ένα σωματείο, μία εταιρεία" που αποτελεί προσέγγιση της κυβέρνησης στο θέμα με σκοπό , να περιορίσει την πιθανότητα ότι μια διασωματιακή αψιμαχία να δημιουργούν συνθήκες για περιττές απεργίες.
Η Deutsche Bahn είχε κολλήσει στην απόρριψη στις απαιτήσεις του GDL για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, και είχε υποβάλει δικές της προτάσεις ,κάτι που ο πρόεδρος των μηχανοδηγών C. Weselsky έκρινε ανεπαρκείς. Το σωματείο αντέδρασε με απεργίες - και είχε προειδοποιήσει τις τελευταίες εβδομάδες ότι περαιτέρω κωλυσιεργία από την εταιρεία θα οδηγήσει σε βαριά απεργιακή κινητοποίηση από τον Ιανουάριο.
Σύμφωνα με μια έκθεση από το πρακτορείο ειδήσεων DPA μια συμφωνία αναδύεται από τις έντονες διαπραγματεύσεις και σύμφωνα με την οποία τα μέλη GDL είναι να λάβουν μια εφάπαξ πρόσθετη πληρωμή των € 510 που καλύπτει το δεύτερο εξάμηνο του 2014 - (τα μέλη της EVG Ένωσης θα έχουν και αυτά την ίδια προσφορά.)
Το σωματείο συμφώνησε να υποχωρήσει στο αίτημα να μειωθεί η εργασία την εβδομάδα από δύο ώρες, και να συμφωνήσει σε μείωση μία ώρα αντ 'αυτού με συνολική εβδομαδιαία απασχόληση πλέον στις 38 ώρες.Συμφώνησε επίσης με την επιθυμία της διοίκησης να μην υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες μισθών,επιδομάτων και μπόνους για τα μέλη του συνδικάτο GDL από τα μέλη της EVG Ένωσης.
Οι διαπραγματεύσεις που καλύπτουν το 2015 προβλέπεται να αρχίσουν τον Ιανουάριο υπό την προσωρινή συμφωνία, σύμφωνα με το DPA.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑΗ γερμανική κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn, και το συνδικάτο των μηχανοδηγών πλησιάζουν σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να αποτρέψει περαιτέρω απεργίες. Είναι μια καλή είδηση για τους ταξιδιώτες με τον σιδηρόδρομο και τις βιομηχανίες που εξαρτώνται από τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Την Τετάρτη στο Βερολίνο, οι διαπραγματευτές ανέφεραν μια σημαντική προσέγγιση στις συνομιλίες μεταξύ των οι μηχανοδηγών του σωματείου, GDL, με την κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn (DB).
Μια συμφωνία θα μπορούσε να είναι κοντά και τέτοια που θα απέτρεπε ένα κύμα "μαζικής βιομηχανικής δράσης " ανέφερε ο επικεφαλής του GDL C.Weselsky και απείλησε ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει αυτή η δράση εναντίον των βιομηχανιών στις 11 Ιανουαρίου με νέες απεργιακές κινητοποιήσεις
"Μπορούμε να πάμε στο νέο έτος με κάπως λιγότερο άγχος», δήλωσε ο επικεφαλής της DB της διαχείρισης του προσωπικού, Ulrich Weber. «Είναι μια καλή ημέρα για την DB για τους πελάτες και τους εργαζομένους."
Οι επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές είναι πολύ σημαντικές στη Γερμανία, η οποία έχει ένα πυκνό δίκτυο των σιδηροδρόμων, που κυμαίνονται από το τραμ στο εσωτερικό των πόλεων μέσω σιδηροδρομικών δικτύων πόλεων και περιφερειών προαστιακών τρένων σε όλη τη διαδρομή προς τα υπεραστικά τρένα υψηλής ταχύτητας.
Ο επικεφαλής του σωματείου των μηχανοδηγών κος C.Weselsky έγινε στόχος δημόσιας οργής για την προθυμία του να χρησιμοποιήσει τις επιβατικές μεταφορές μέσω απεργιών για να εξασφαλίσει θετικό αποτέλεσμα για την ατζέντα διεκδικήσεων του σωματείου που προεδρεύει .Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την οικονομία της χώρας. Πολλές βιομηχανικές εταιρείες εξαρτώνται από το σιδηροδρομικό για τη μεταφορά πρώτων υλών σε τελικά προϊόντα μέσα στην Γερμανία αλλά και έξω.
Οι συνομιλίες μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών ήρθαν στο τέλος του έτους, αφού οι ταξιδιώτες ταλαιπωρήθηκαν από μια σειρά από απεργίες που ξεκίνησε το σωματείο GDL.
Η διαφορά μεταξύ GDL και της DB επικεντρώνεται σε τρία σημαντικά ζητήματα: η απαίτηση του σωματείου των μηχανοδηγών για μια μισθολογική αύξηση 5% .Όριο στις υπερωρίες ανά εργαζόμενο, τις οποίες το σωματείο θεωρεί πως δημιουργούν υπερβολικό άγχος για το προσωπικό της αμαξοστοιχίας και το δικαίωμα για το GDL να εκπροσωπούν άλλους υπαλλήλους που εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών, εκτός από τους οδηγούς.
Επί του παρόντος, η πλειονότητα του προσωπικού στου τρένο που δεν είναι μηχανοδηγοί αντιπροσωπεύεται από μια αντίπαλη ένωση, την EVG (Ενωση σιδηροδρομικών μεταφορών και εργαζομένων ».
Η διαφορά μεταξύ των πλευρών έγινε πολύ έντονη, λόγω της διαταραχής που προκλήθηκε στα επιβατικά τρένα και των εμπορευμάτων από τις απεργίες. Η γερμανική κυβέρνηση απάντησε με ένα νέο νόμο με σκοπό να εξασφαλιστεί η διαδικασία μισθολογικών διαπραγματεύσεων η οποία ακολουθεί την φιλοσοφία του «ένα σωματείο, μία εταιρεία" που αποτελεί προσέγγιση της κυβέρνησης στο θέμα με σκοπό , να περιορίσει την πιθανότητα ότι μια διασωματιακή αψιμαχία να δημιουργούν συνθήκες για περιττές απεργίες.
Η Deutsche Bahn είχε κολλήσει στην απόρριψη στις απαιτήσεις του GDL για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, και είχε υποβάλει δικές της προτάσεις ,κάτι που ο πρόεδρος των μηχανοδηγών C. Weselsky έκρινε ανεπαρκείς. Το σωματείο αντέδρασε με απεργίες - και είχε προειδοποιήσει τις τελευταίες εβδομάδες ότι περαιτέρω κωλυσιεργία από την εταιρεία θα οδηγήσει σε βαριά απεργιακή κινητοποίηση από τον Ιανουάριο.
Σύμφωνα με μια έκθεση από το πρακτορείο ειδήσεων DPA μια συμφωνία αναδύεται από τις έντονες διαπραγματεύσεις και σύμφωνα με την οποία τα μέλη GDL είναι να λάβουν μια εφάπαξ πρόσθετη πληρωμή των € 510 που καλύπτει το δεύτερο εξάμηνο του 2014 - (τα μέλη της EVG Ένωσης θα έχουν και αυτά την ίδια προσφορά.)
Το σωματείο συμφώνησε να υποχωρήσει στο αίτημα να μειωθεί η εργασία την εβδομάδα από δύο ώρες, και να συμφωνήσει σε μείωση μία ώρα αντ 'αυτού με συνολική εβδομαδιαία απασχόληση πλέον στις 38 ώρες.Συμφώνησε επίσης με την επιθυμία της διοίκησης να μην υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες μισθών,επιδομάτων και μπόνους για τα μέλη του συνδικάτο GDL από τα μέλη της EVG Ένωσης.
Οι διαπραγματεύσεις που καλύπτουν το 2015 προβλέπεται να αρχίσουν τον Ιανουάριο υπό την προσωρινή συμφωνία, σύμφωνα με το DPA.