Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Η αβάσταχτη αθλιότητα της ελληνικής σιδηροδρομικής πραγματικότητας


Κατάσταση στο κόκκινο για το  σιδηροδρομικό δίκτυο.Με αφορμή τον ακρωτηριασμό, συναδέλφου μας κλειδούχου, και τον εκτροχιασμό εμπορικής
αμαξοστοιχίας , από άνοιγμα της γραμμής όπως πρώτοι ενημερώσαμε χθες στην Οινόη, παραθέτουμε τις απόψεις μας για την κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο που επικρατεί σήμερα




Η γραμμή σε άθλια κατάσταση με τα τμήματα γραμμής να πολεμάνε τον <<αόρατο>> εχθρό χωρίς προσωπικό και πάντα εντός μισθολογικών ορίων Μισθολογικά όρια βέβαια δεν υπάρχουν για την παραχώρηση της συντήρησης της γραμμής σε ιδιώτες καθώς για αυτούς ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ -να θυμηθούμε μερικές ιστορικές εκφράσεις.Φυσικά ούτε λόγος για την ασχετοσύνη των ιδιωτών και τις κακοτεχνίες τους.Οι οποίες κατά περίεργο τρόπο  είτε καλύπτονται ,είτε διορθώνονται απο τα λειψά συνεργεία του ΟΣΕ ή ξαναφτιάχνονται πάλι με νέες εργολαβίες.
Οι μηχανές και οι αυτοκινητάμαξες είναι σε αχαρακτήριστη κατάσταση .
Τι ακριβώς να αλλάξει ο τεχνίτης όταν δεν έχει το ανταλλακτικό;
Να το αγοράσει μόνος του;
Και όταν το ανταλλακτικό έρχεται (πχ παρμπριζ) δεν υπάρχει κόλλα για να τοποθετηθεί!
Τεράστιες  οι ευθύνες για το  άθλιο σύστημα προμηθειών που επέβαλαν
Είναι δυνατόν στο ΜΑΙ να μην υπάρχει  τεχνικό προσωπικό για πολλές ώρες για να καλύψει τα τραίνα;
Ενας ηλεκτρολόγος  σε βάρδυα την νύχτα τι ακριβώς να προετοιμάσει για την επόμενη ημέρα.!!!;;;;

Ο καθαρισμός των συρμών αποτελεί κακόγουστο αστείο πλέον.Με το μισοχαλασμένο πλυντήριο  (κυριολεκτούμε)  δουλεύει όταν θυμάται και τον εργολάβο (ναι και εδώ εργολάβος) να προσπαθεί να κερδίσει απο υποαμειβόμενους εργαζόμενους και σημαντικά λιγότερους  στον αριθμό από αυτούς που χρειάζεται  για να γίνεται ο καθαρισμός όπως πρέπει.

Επίσης έχουμε εργολαβίες και στα εκδοτήρια της εταιρείας.
Και εδώ μιλάμε πλέον για σημεία και τέρατα.
Με αμφιλεγόμενες πρακτικές ανάθεσης σε ιδιώτες η οικονομική ζημία έχει ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια ευρώ(ναι καλά διαβάσατε) από παράνομες πράξεις των ιδιωτών όπως:
παρακράτηση των χρημάτων από  εισπράξεις εισιτηρίων,αλλοίωση οικονομικών στοιχείων,πλαστές κάρτες,υπεξαίρεση σημαντικών ποσών και πολλά άλλα.
Να θυμίσουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί κρατική εταιρεία και τα έσοδα της είναι δημόσια έσοδα.

Η υπεξαίρεση ποσού είναι κακούργημα όταν όταν το συνολικό όφελος του δράστη (η αξία), υπερβαίνει τα 120.000 ευρώ ή όταν όταν ο δράστης υπεξαιρεί αντικείμενο, που του το έχουν εμπιστευθεί, λόγω ανάγκης ή λόγω της ιδιότητάς του, ως διαχειριστή ξένης περιουσίας ή εντολοδόχου ή μεσεγγυούχου ή επιτρόπου (κηδεμόνα) του παθόντος.Στη δεύτερη αυτή περίπτωση, δεν τίθεται χρηματικό όριο από το Νόμο.Οι ποινές φτάνουν τα 10 έτη.Αλλά επειδή  έχουμε κρατική εμπλοκή και αν και τα όρια του κακουργήματος έχουν αυξηθεί εδώ έχουμε απιστία και ζημία της εταιρείας(που ανήκει ακόμα στο δημόσιο)με ευθύνες και για στελέχη της εταιρείας που άφησαν αυτή την κατάσταση να συνεχίζεται για πάρα πολύ καιρό.

Εργολαβίες έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ της σιδηροδρομικής καταστροφής στην φύλαξη εγκαταστάσεων και διαβάσεων καθώς η οικονομική διευκόλυνση για εργολάβους και εταιρείες από νόμους που ψήφισαν πασοκ και νδ στο παρελθόν και πολύ πριν το μνημόνιο βρίσκουν καταπληκτική εφαρμογή πχ... στις εταιρείες σεκιούριτυ
 Μην ξεχνάμε ότι η έλλειψη κανόνων ασφαλείας σε πολλά πεδία  έχει οδηγήσει σε εργατικά ατυχήματα.Δεν υπάρχουν φώτα σε σταθμούς για ελιγμούς.
Οι κλειδούχοι δεν έχουν μέσα ασφαλείας. Οι εγκαταστάσεις  δε, είναι παρατημένες στην τύχη τους με αποτέλεσμα να   τους δυσκολεύουν πάρα πολύ στην εργασία τους.


Στην έλξη η κατάσταση είναι από τραγική έως γελοία.Μεγαλεπίβολα σχέδια ασταμάτητης εμπορευματικής κίνησης ανακοινώνονται ή υπογράφονται χωρίς βασικές προυποθέσεις.
Χωρίς προσωπικό,τροχαίο υλικό,και υποδομή.Στο κλειδί του Θριασίου η επικοινωνία των μηχανοδηγών με σταθμάρχες είναι λαχείο.Πρέπει να γίνει με κάποιον μαγικό τρόπο καθώς το ρ/τ ....δεν ...

Στην Μακεδονία οι μηχανοδηγοί πρέπει να <<κλωνοποιηθούν>> για να βγούν τα δρομολόγια για τα οποία ο κοσμάκης πληρώνει φόρο και η Τραινοσε εισπράττει επιδότηση για να τα πραγματοποιεί.Αντί να τα κάνει με τα τρένα  στέλνει ..λεωφορεία!!Στην Θράκη δίνουν μάχη με τα νερά που έχουν παρασύρει τα πάντα . Τις ελπίδες και την περιουσία των κατοίκων εκεί που οι πολιτικές ηγεσίες τους έχουν παρατήσει εδώ και πολλά χρόνια.
Μαζί με το σιδηροδρομικό δίκτυο φυσικά...
Τι άλλο χρειάζεται να πεί ή να γράψει κανείς για να  διαπιστωθεί ξεκάθαρα ότι στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης το μεγαλύτερο θύμα από την ελληνική πολιτική σκηνή ήταν ο σιδηρόδρομος.Και  φυσικά ετοιμάζουν την χαριστική βολή με την παραχωρησή του σε ιδιώτες
Έχουμε την εντύπωση ότι έπεται συνέχεια στο δράμα του σιδηρόδρομου παρά τις υποσχέσεις που βλέπετε ή ακούτε
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ