Η 1510 σύμφωνα με το εγχειρίδιο δρομολογίων αποτελεί αμαξοστοιχία ΑΙΡ -Λεινοκλάδι με κινητήριο 520(IC) και δρομολογιακή ταχύτητα 160 km/h
H 1511 εκτελείται με τον ίδιο τύπο οχήματος έχει την ίδια δρομολογιακή ταχύτητα και είναι μεταξύ
Λειανοκλαδίου-ΑΙΡ
Μέχρι εδώ καλά θα μας πείτε και λίγο πολύ γνωστά..
Το παράδοξο ξεκινά όταν η αμαξοστοιχία αντί για πεντάδυμο ή τετράδυμο ιντερσίτυ γίνεται με 2 railbus..!!!
Δεν ξέρουμε ποιος παίρνει τέτοιου είδους αποφάσεις αλλά θα θέλαμε να τον ενημερώσουμε ή να του θυμίσουμε ότι
- το railbus έχει περιορισμένη χωρητικότητα επιβατών και σε σχέση με το πεντάδυμο ιντερσίτυ
- το railbus έχει επίσης σημαντικά μειωμένη χωρητικότητα σε καθίσματα και ο κόσμος πάει όρθιος λες και το Λειανοκλάδι είναι δίπλα.
- το railbus έχει ανώτατη ταχύτητα 115 km/h και η διαφορά με το ιντερσίτυ είναι τεράστια (45km/h μικρότερη)
Η δρομολόγηση με railbus από οτι μάθαμε γίνεται γιατί δεν υπάρχει προσωπικό να κατεβάσει για τεχνικό έλεγχο από το Λεινακλάδι το railbus που κάνει τα τοπικά Στυλίδα-Λεια/δι και έτσι με τα 2 οχήματα που αποστέλονται το ένα μένει εκεί και το άλλο επιστρέφει στο ΜΑΙ για την τεχνική επιθεώρηση.
Η <<πατέντα>> αυτή έχει σημαντικές παρενέργειες σε δρομολόγιο -επιβάτες-προωπικό που από ότι φαίνεται δεν απασχολεί καθόλου μερικούς που τις επιβάλλουν.
Στην απόλυτη σιδηροδρομική τρέλα θα προσθέσουμε τις συνεχείς απόπειρες να συνδέεται σε δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΦΙΔΝΩΝ ηλεκτρικό desiro για να πάει μέχρι <<ψυχρό>> μέχρι τις Αφιδνες για να αλλαχθεί άλλο desiro που εκτελεί δρομολόγια και χρειάζεται πλέον τεχνική επιθεώρηση.
Πρακτικές απόλυτα επικίνδυνες και αντικανονιστικές .