Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Ματαιώσεις δρομολογίων του Προαστιακού λόγω κακοκαιρίας - Δείτε ποια δρομολόγια αναστέλλονται


Από την κακοκαιρία παρουσιάστηκαν προβλήματα ηλεκτροδότησης - Δείτε ποια δρομολόγια αναστέλλονται.Σε αναστολή ορισμένων δρομολογίων του προαστιακού 
σιδηροδρόμου προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με νεότερη ανακοίνωσή της, αφού, λόγω των καιρικών συνθηκών, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στην ηλεκτροδότηση.

Ανακοίνωση ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ΣΣΕ






                                                                              28/9/2018

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Σε συνέχεια της αποστολής των παρατηρήσεων μας, πάνω στο κείμενο που είχε αποστείλει η Διοίκηση προς το Σωματείο μας, λάβαμε ως απάντηση νέο κείμενο, το οποίο όχι απλά δεν αναφερόταν στις παρατηρήσεις μας, αλλά ήταν τροποποιημένο προς το χειρότερο, σε σχέση με το προηγούμενο που η ίδια μας είχε αποστείλει. Κατόπιν αυτής της  απρόσμενης, όσο και απαράδεκτης ενέργειας, συγκλήθηκε εχθές, εκτάκτως, το Προεδρείο του Σωματείου και αποφάσισε:

Nέα σιδηροδρομική εταιρεία στην Ελλάδα

Η εταιρία TEF LOGISTICA FEROVIARA S.R.L. εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα με υποκατάστημα και κοινοποίησε στη ΡΑΣ την ευρωπαϊκή σιδηροδρομική άδεια με αριθμό RO0120160002, δηλώνοντας την πρόθεσή της να δραστηριοποιηθεί στην ελληνική σιδηροδρομική υποδομή για εκτέλεση εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού λόγω πτώσης της τάσης του ρεύματος


Σοβαρές καθυστερήσεις, μέχρι και διακοπή δρομολογίων έχει προκαλέσει η έντονη κακοκαιρία από τον κυκλώνα «Ξενοφών» στον προαστιακό σιδηρόδρομο, λόγω των ισχυρών ανέμων, αλλά και προβλημάτων με την ηλεκτροδότηση.Τα σοβαρά προβλήματα ξεκίνησαν από το απόγευμα της Πέμπτης σε όλο το δίκτυο και συνεχίζονται σήμερα Παρασκευή, μέχρι και αυτή την ώρα. 

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Με συνδρομή Εισαγγελίας και Αστυνομίας οι εργατοπατέρες επιχειρούν να διαφυλάξουν τη νοθεία!


«Εισαγγελική συνδρομή» για τη διεξαγωγή του συνεδρίου - παρωδία ζήτησε η πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου
Προκαταρκτική εξέταση και κλήση για εξηγήσεις στην Αστυνομία σε συνδικαλιστές για ανακοίνωση ταξικού σωματείου
Την επιχείρηση τρομοκρατίας, ποινικών διώξεων, ανοιχτής αστυνομικής παρέμβασης στις διαδικασίες του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος, η οποία στήνεται από την εργοδοτική πλειοψηφία της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Κατερίνης με τη συνδρομή της Εισαγγελίας και της Αστυνομίας,προκειμένου να πραγματοποιηθεί ανεμπόδιστα ένα ακόμα νόθο συνέδριο - παρωδία, καταγγέλλει το Συνδικάτο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Πιερίας «Η Πρωτοπορία».
Το Συνδικάτο καλεί όλους τους εργαζόμενους, το λαό της Πιερίας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που οργανώνει τη Δευτέρα 1/10 στις 5 μ.μ., έξω από το Εργατικό Κέντρο.
Κατρακύλα χωρίς πάτο για τον εργοδοτικό συνδικαλισμό

Καθυστερήσεις λόγω των ισχυρών ανέμων στον Προαστιακό.

Με χαμηλές ταχύτητες κινούνται οι συρμοί
Καθυστερήσεις σημειώνονται αυτήν την ώρα σε όλο το δίκτυο του Προαστιακού, λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι καθυστερήσεις οφείλονται στο γεγονός ότι οι συρμοί του Προαστιακού κινούνται με χαμηλές ταχύτητες για λόγους ασφαλείας.

ΣΕΒ : Μισθοί με βάση την παραγωγικότητα και υπερίσχυση των επιχειρησιακών συμβάσεων

Μισθούς καθηλωμένους και υπερίσχυση των επιχειρησιακών συμβάσεων εργασίας θέλει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών και Επιχειρήσεων (ΣΕΒ) διότι είναι βασικές προϋποθέσεις για την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Επί της ουσίας ο ΣΕΒ, παρεμβαίνοντας στη συζήτηση περί κατώτατου μισθού μετά την ενεργοποίηση του νόμου Βρούτση - Αχτσιόγλου, ζητά ο καθορισμός των μισθών να γίνεται με βάση την παραγωγικότητα, όπως άλλωστε προβλέπει αυτός ο μνημονιακός νόμος.

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Το ΤΡΑΜ εντάχθηκε στην ΠΟΣ

Το σωματείο των εργαζομένων στο ΤΡΑΜ κατέθεσε φάκελο -αίτημα για την ένταξη του στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδροδρομικών.Στην χθεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ εξετάστηκε ο φάκελος και υπεψηφίστηκε η ένταξη του σωματείου των εργαζομένων του ΤΡΑΜ στην ομοσπονδία.

Δελτίο Τύπου ΟΣΕ για το σημερινό συμβάν στην Τιθορέα

Σήμερα το πρωί, ώρα 7.55΄, η αμαξοστοιχία 1511 που εκτελούσε τοπικό δρομολόγιο στην παλαιά γραμμή τουΜπράλου, συγκρούστηκε με Ι.Χ. αυτοκίνητο, το οποίο παραβίασε τις κατεβασμένες μπάρες ισόπεδης φυλασσόμενης διάβασης, λίγο έξω από τον Σταθμό της Τιθορέας.

Σύγκρουση συρμού με αυτοκίνητο στην Τιθορέα Φθιώτιδας





(*Όπως μας ενημέρωσαν το προσωπικό της αμαξοστοιχίας είναι καλά στην υγεία τους)

Το τραγικό συμβάν έγινε σήμερα το πρωί σε σιδηροδρομική διάβαση κοντά στην Τιθορέα Φθιώτιδας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το τρένο παρέσυρε το αυτοκίνητο και το πήγε σχεδόν ένα χιλιόμετρο μακρυά, πάνω στις γραμμές.
Μέσα στο αυτοκίνητο υπήρχαν τέσσερα άτομα. Δυο γυναίκες και δυο άνδρες. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι δυο άνδρες κατάφεραν να βγουν μετά τη σύγκρουση.

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχίσει την έκδοση χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου μειωμένου κομίστρου

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποίησε ότι – και μετά την 1η Οκτωβρίου 2018 – θα συνεχίσει να φορτίζει εισιτήρια μειωμένου κομίστρου σε χάρτινο “έξυπνο” πολλαπλό εισιτήριο για δικαιούχους, όπως άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, φοιτητές, σπουδαστές, πολύτεκνους, νέους έως 18 ετών, κλπ.

Δεν νοείται σύγχρονο λιμάνι, χωρίς επαρκή σύνδεση με το σιδηρόδρομο

Δεν νοείται σύγχρονο λιμάνι, χωρίς επαρκή σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα έχουμε καθυστερήσει αρκετά, αφού χρειάστηκαν περισσότερα από 15 χρόνια για να ολοκληρωθεί η σύνδεση του Πειραιά (Ικόνιο) με τον σιδηρόδρομο, ενώ ακόμα δεν έχει δημοπρατηθεί η αντίστοιχη σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

«Μεταμνημονιακή» θηλιά!

Μια «γεύση» από την «επόμενη», «μεταμνημονιακή» μέρα, όπου σύμφωνα με την κυβέρνηση «αλλάζουν όλα», παίρνουν αυτό το διάστημα χιλιάδες λαϊκά νοικοκυριά σε όλη την Ελλάδα, που έρχονται αντιμέτωπα με νέες πιέσεις και εκβιασμούς.
Με τις τράπεζες να σφίγγουν κι άλλο τη θηλιά γύρω από το λαιμό τους σε ό,τι αφορά τα χρέη για τα «κόκκινα» δάνεια και τη ΔΕΗ να στέλνει κατά χιλιάδες τα «ραβασάκια» με απειλές για κόψιμο του ρεύματος, την ώρα μάλιστα που δεκάδες χιλιάδες πετιούνται έξω κι απ' αυτό το στοιχειώδες «κοινωνικό τιμολόγιο».

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Από τις 23-07-2018 παραμένει η βλάβη στο μονωτήρα στο Σ.Σ.Αθηνών

  2   (δύο) ολόκληροι μήνες έχουν περάσει από την βλάβη    που έγινε    σε μονωτήρα της διαγωνίου  στην είσοδο του σταθμού Αθηνών λόγω έκρηξης  . Αποτέλεσμα της βλάβης είναι οι συρμοί από Χαλκίδα να παλινδρομούν συνεχώς καθώς δεν μπορεί να γίνει αναχώρηση από την γραμμή 10 του σταθμού αλλά και γενικότερα να δημιουργείται πρόβλημα στην διαχείριση της κυκλοφορίας .

Απάντηση της ΠΟΣ στην διοίκηση του ΟΣΕ



                            Αθήνα, 24/9/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Διοίκηση του ΟΣΕ η οποία ορίστηκε από την Κυβέρνηση για να υπερασπίζεται τα συμφέροντα του ΟΣΕ και κατ΄επέκταση το δημόσιο συμφέρον, αμειβόμενη από τα χρήματα του Ελληνικού λαού μπέρδεψε το ρόλο της και με μια κομματική ανακοίνωση απαντάει στην Π.Ο.Σ., επιβεβαιώνοντάς μας για τα περί «έλλειψης σοβαρότητας».

Εργαζόμενοι ΟΣΕ Βόλου: Κατάφωρη αδικία για τις Υπηρεσίες του Βόλου

Με το νέο οργανόγραμμα γίνεται υποβάθμιση του Τμήματος Γραμμής Βόλου.
Ως κατάφωρη αδικία, χαρακτηρίζουν σε ανοικτή του επιστολή οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικών στον Βόλο,τη σειρά αλλαγών που γίνεται με το νέο οργανόγραμμα, το οποίο βρίσκεται υπό διαβούλευση, κάνοντας λόγο, για υποβάθμιση ενός τμήματος και της Επιθεώρησης.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται «στο καινούριο, υπό διαβούλευση οργανόγραμμα του Ο.Σ.Ε. Α.Ε., είδαμε μια σειρά αλλαγών, για τις οποίες έχουμε την πεποίθηση, ότι συντελείται κατάφορη αδικία για τις Υπηρεσίες του Βόλου, με υποβάθμιση του Τμήματος Γραμμής Βόλου και της Επιθεώρησης Βόλου, από Τμήματα σε Γραφεία .

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Μεταβίβασαν σχολεία, δημοτικά γήπεδα και εκτάσεις στο Υπερταμείο

Υποθήκευσαν τα πάντα. Έβαλαν ενέχυρο στο υπερταμείο σχεδόν το σύνολο της δημόσιας περιουσίας. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ παρέδωσε στο υπερταμείο και από εκεί ουσιαστικά στα χέρια των δανειστών, το δημόσιο πλούτο και τις υποδομές της χώρας.

Για μικρά παιδιά

Μέχρι και πριν από λίγους μήνες, δεν υπήρχε κανένας αντίλογος στις καταγγελίες συνδικαλιστικών οργανώσεων ότι ακόμα και αυτή η σύμβαση που υπέγραψε η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας των Ξενοδοχοϋπαλλήλων δεν εφαρμοζόταν σε περισσότερους από το 10% των εργαζομένων στον κλάδο. Αλλωστε, εργοδοσία και κυβέρνηση γνωρίζουν καλά ότι η «ζούγκλα» της «ευελιξίας» είναι από τα πιο δραστικά «αντίδοτα» στην εφαρμογή των κλαδικών Συμβάσεων.

Οι Σκοπιανοί ζητούν να μην διακοπεί η σιδηρ. σύνδεση Βελιγράδι –Θεσσαλονίκη


Η εταιρεία των Σκοπίων «Σιδηροδρομικές Μεταφορές Μακεδονίας» ζητά από τη Σερβία να μην καταργήσει τη διεθνή  σύνδεση Βελιγραδίου – Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση τάσσεται εναντίον της ανακοινωθείσας κατάργησης από το τέλος του μήνα του μοναδικού διεθνούς τρένου  σε όλη την πΓΔΜ, όπως είναι η γραμμή Βελιγράδι- Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι.

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών καταγγέλλει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για προσπάθεια παρέμβασης & τρομοκρατίας


ΠΡΟΣ: Το Προεδρείο της Π.Ο.Σ.
                                                                  
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Τη Δευτέρα 16/9/2018, μετά από ερωτήματα πολλών συναδέλφων μελών του Σωματείου μας, των οποίων τα παιδιά ή συγγενείς, είχαν καταθέσει αιτήσεις για πρόσληψη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν ενημερώθηκαν από κανέναν για τα αποτελέσματα, δημοσιεύσαμε στο site του Σωματείου μας, τα ονόματα των νέων προσληφθέντων μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Επιστολές ΠΟΣ και ΠΕΠΕ για την εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών



Επιστολή της ΠΟΣ 
ΠΡΟΣ: 1. Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων – κ. Κων/νο Γαβρόγλου.
          2. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
          3. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
          4. Γεν.Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ.Αθαν.Βούρδα.
          5. Πρόεδρο ΡΑΣ – κα Ιωάννα Τσιπαρίκου.
          6. Πρόεδρο ΔΣ/ΟΣΕ – κ. Γεώργιο Κακουλάκη.

Ανακοίνωση -απάντηση της ΠΟΣ στην διάψευση του ΟΣΕ για την αλλαγή έδρας τμήματος της Πελοποννήσου


Η Διοίκηση του ΟΣΕ κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με θέμα τη διαβούλευση για το νέοΟργανόγραμμα, μας ανακοίνωσε ότι η έδρα του Τμήματος Γραμμής και της Επιθεώρησης Πελοποννήσου θα μεταφερθούν από την Πάτρα στην Κόρινθο. Στα ερωτήματά μας προκειμένου να λάβουμε εξηγήσεις θεωρώντας εσφαλμένη την απόφασή της, απάντησε ότι είναι ειλημμένη απόφαση.

Φεστιβάλ 100 χρόνια ΚΚΕ - 50 χρόνια ΚΝΕ (βίντεο)


Με την ορμητική αισιοδοξία της εντυπωσιακά μαζικής συμμετοχής την πρώτη μέρα των εκδηλώσεων, άνοιξε τις πύλες του για τη δεύτερη μέρα το Φεστιβάλ 100 χρόνια ΚΚΕ - 50 χρόνια ΚΝΕ στο Πάρκο «Αντ. Τρίτσης» στο Ίλιον.

Eλπίδες για μελλοντικές υπογειοποιήσεις σιδηροδρομικών τμημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Στη σπουδαιότητα, αλλά και στη δυσκολία της κατασκευής του νέου τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, ο οποίοςπεριλαμβάνει και υπογειοποίηση επιμέρους τμήματος, αναφέρθηκε στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Παρέμβαση της ΠΟΣ στην πώληση της ΕΕΣΣΤΥ. Κατέθεσε υπόμνημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών κατέθεσε πολυσέλιδο υπόμνημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο, καταγγέλλοντας τη διαδικασία.

Το 80% των Ευρωπαίων χρησιμοποιεί το τρένο ως μέσο μεταφοράς. Τι δείχνει έρευνα του Ευρωβαρόμετρου

Ψήφο εμπιστοσύνης στον σιδηρόδρομο δίνουν οι Ευρωπαίοι πολίτες, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου.
Αναλυτικότερα, 4 στους 5 Ευρωπαίους (80%) χρησιμοποιεί τοτρένο ως μέσο μεταφοράς. Μάλιστα, το 13% των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου είναι συχνοί ταξιδιώτες, δηλώνοντας ότι χρησιμοποιούν το μέσο για τουλάχιστον 1 διαδρομή κάθε εβδομάδα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι, Αυστρία (27%), Γερμανία (22%), Σλοβακία (21%) και Λουξεμβούργο (20%) κατέχουν τα υψηλότερα ποσοστό της κατηγορίας αυτής, ενώ η Ελλάδα κατέχει ποσοστό μικρότερο του 6%.

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Το ΚΚΕ κατέθεσε τροπολογία για άμεση αύξηση του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ και κατάργηση των αντεργατικών μνημονιακών διατάξεων, που απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες

Σε εφαρμογή ο μνημονιακός νόμος για τον κατώτατο μισθό
Σε νόμο «Βρούτση - Αχτσιόγλου» εξελίχθηκε πλέον η μνημονιακή διάταξη που καταργεί τις συλλογικές διαπραγματεύσεις για τον κατώτατο μισθό
Με τις θετικές ψήφους των ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΚΙΝΑΛ, ΑΝΕΛ, Ενωσης Κεντρώων και το παρών του Ποταμιού και της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, ψηφίστηκε χτες στην Ολομέλεια της Βουλής η τροπολογία του υπουργείου Εργασίας, με την οποία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ ενεργοποιεί τον πιο αντιδραστικό νόμο της κυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ (νόμος Βρούτση), που καταργεί μόνιμα τις συλλογικές διαπραγματεύσεις για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού.

Σχόλιο Λοκομοτίβα για την «αύξηση» του κατώτατου μισθού..

Όμως αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν το απύθμενο θράσος των κυβερνητικών σφουγγοκωλάριων που βγήκαν να το  πανηγυρίσουν  και να το χαρακτηρίσουν ως σημαντική στιγμή για τον κόσμο της εργασίας!!

Κατώτατος μισθός και… υποκατώτατη ξεφτίλα!

Το νέο εξευτελιστικό σόου της κυβέρνησης αφορά στον κατώτατο μισθό. Τον μισθό που υποτίθεται «αύξησαν» και που επίσης υποτίθεται ότι πλέον θα καθορίζεται … «ελευθέρως». Πάμε, τώρα, να δούμε τι ακριβώς έκαναν και ψήφισαν (σημειωτέον: μαζί με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ):

Δελτίο τύπου ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι εργαζόμενοι να καταδικάσουν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τη ΝΔ, το ΚΙΝΑΛ, την Ένωση Κεντρώων που με την ψήφο τους πέρασαν χτες στην ολομέλεια της Βουλής τη τροπολογία που ενεργοποιεί νόμο της κυβέρνησης ΝΔ- ΠΑΣΟΚ (νόμος Βρούτση) που καταργεί μόνιμα τις συλλογικές διαπραγματεύσεις για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού, ο οποίος θα καθορίζεται από τον εκάστοτε υπουργό Εργασίας με κριτήριο την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των επιχειρήσεων.
Να δυναμώσουν τη πάλη τους για την κατάργηση του νόμου «Βρούτση – Αχτσιόγλου» πλέον, όλων των μνημονιακών νόμων και την επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ ως βάση για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς που είναι η πρόταση 530 συνδικάτων. Να περάσουν στην αντεπίθεση «χτίζοντας» τα αιτήματα τους με κριτήριο την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών της εργατικής – λαϊκής οικογένειας.

21/09/2018
Γραμματεία Σιδηροδρομικών του ΠΑΜΕ

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Eπιστολή της ΠΕΠΕ για τις άδειες για ιατρικές εξετάσεις μετά από την παρέμβαση της ΣΥΠΕ

Μετά την ανάρτηση του ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ πατήστε ΕΔΩ και την παρέμβαση ΣΥ.Π.Ε στο σωματείο  για το θέμα των αδειών η ΠΕΠΕ απέστειλε ορθότατα επιστολή προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία της ζητάει να τηρήσει τα αυτονόητα..Αναμένουμε από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επανορθώσει και να τηρεί τους όρους της  ισχύουσας σσε.

Εκνευρισμός και…αποζημιώσεις στον σιδηρόδρομο.

Φουντώνει η κόντρα ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον κρατικό ΟΣΕ

Η ανακοίνωση της ιδιωτικής εταιρείας σχετικά με την αποκατάσταση της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης αποτύπωσε πια επισήμως έναν εκνευρισμό που μέχρι σήμερα γινόταν αντιληπτός μόνο σε συζητήσεις.
Ίσως δεν είναι υπερβολή να υποθέσει κανείς ότι το πρόβλημα που ταλαιπώρησε κυρίως τους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας την Παρασκευή και το Σάββατο λόγω των καθυστερήσεων απλώς ξεχείλισε το ποτήρι, δεδομένων και των αποζημιώσεων που οφείλονται πια στους επιβάτες.

Ε.Ε.Σ.ΣΤ.Υ : Μαθητεία Διττής Εκπαίδευσης – Αίτηση Υποψηφίου


Μαθητεία Διττής Εκπαίδευσης – Αίτηση Υποψηφίου
Βασικός στόχος της Μαθητείας είναι η εισαγωγή και υλοποίηση πρότυπων προγραμμάτων τεχνικών και σιδηροδρομικών επαγγελμάτων στο δυϊκό σύστημα εκπαίδευσης, συγκεκριμένα στα επαγγέλματα: Τεχνίτης/τρια Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Αυτοκινήτου – Μηχανοτρονικός Ηλεκτρολόγος Οχημάτων και Τεχνίτης/τρια Μηχανών και Συστημάτων Αυτοκινήτου – Μηχανοτρονικός  Εφαρμοστής  Οχημάτων, με συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.ΣΤ.Υ. Α.Ε.), με τον ΟΑΕΔ, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο και τον ΟΣΕ, για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της ελκυστικότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και τη μεταφορά της τεχνογνωσίας.

Παρέμβαση του παραρτήματος Αχαίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Πατρών



Παρέμβαση του παραρτήματος Αχαΐας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου στο δημοτικό συμβούλιο Πατρών,για να εκφράσει την αντίθεση του σχετικά με την μεταφορά της έδρας τόσο του τμήματος της Γραμμής Πάτρας όσο και την Επιθεώρηση Πάτρας, στην Κόρινθο.
Το θέμα έχει απασχολήσει τον δήμο της Πάτρας και ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο με πρωτοβουλία του δημάρχου Πατρέων κου Πελετίδη.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Οι επιτυχόντες προσληφθέντες μηχανοδηγοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το trenotita.gr

H ιστοσελίδα  των συνταξιούχων σιδηροδρομικών www.trenotita.gr   δημοσίευσε   τα ονόματα των προσληφθέντων  νέων μηχανοδηγών.
Εμείς δεν τα έχουμε στην κατοχή μας και  για αυτό σας παραπεμπουμε στο συγκεκριμένο σάιτ (για όσους ενδιαφέρονται.)
Για ευκολία πατήστε  τον παρακάτω  σύνδεσμο για να οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα
Καλή σταδιοδρομία στους νέους συναδέλφους.

Παραβιάζει την σσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο θέμα των αδειών για ιατρικές εξετάσεις.


Η ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στην μετενέργεια .Αυτό σημαίνει ότι  είναι  σε πλήρη ισχυ για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που προβλέπει ο νόμος .Επομένως δεν έχει κανένα δικαίωμα η διοίκηση ή υπηρεσιακοί παράγοντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  να την καταργούν ή να την τροποποιούν όπως τους βολεύει.

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Πάτρα: Πελετίδης καλεί Σπίρτζη για την υπογειοποίηση του τρένου.

Επιστολή του δημάρχου Πατρέων στον Υπουργό Υποδομών

Ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης επανέρχεται στο θέμα της διέλευσης της σιδηροδρομικής γραμμής με επιστολή του στις 12/9 προς τον αρμόδιο Υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη.
Ο Δήμαρχος αναφέρει συγκεκριμένα:

OΣΕ-Σχεδιασμός για στάσεις και σταθμούς μέσα στη Θεσσαλονίκη.

Τι δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοχάρης για το Αθήνα - Θεσσαλονίκη καθώς και το Θεσσαλονίκη - Καβάλα.

Στην αναβάθμιση σταθμών και παρεχόμενων υπηρεσιών προχωρά ΟΣΕ, με παρεμβάσεις που θα αρχίσουν να υλοποιούνται το προσεχές διάστημα, όπως ανέφερε, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 fm» ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοχάρης.

Για τη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη εκτίμησε ότι «μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι συνολικά ηλεκτροκινούμενη, αφού θα έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα».
Αναφερόμενος στις παρεμβάσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι θα αρχίσουν να υλοποιούνται στη βάση ενός συνολικού προγραμματισμού, με στόχο να βελτιωθεί η εικόνα και η λειτουργικότητα τους.

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Τσογλανόδρακος

*Λιάνα Κανέλλη

ΦΑΚΟΣ ΕΡΥΘΡΑΣ ΕΠΑΦΗΣ: Η τσιπριάδα είναι το έπος ενός πολιτικού καρτούν. Κι αυτή η τελευταία λέξη ίσως είναι η πιο ταιριαστή για τον Αλέξη που την είδε Ντόριαν Γκρέι κινουμένων σχεδίων.

Είμαι σίγουρη ότι την έχει δει τουλάχιστον θεός, ενδεχομένως άτρωτος, και σίγουρα οι αμερικανοί φίλοι του θα τον έχουν φέρει σε επαφή με κάτι θεότρελους λεφτάδες, δισεκατομμυριούχους, που ξοδεύουν ανεξέλεγκτα τα φράγκα τους σε έρευνες για το ελιξήριο της νεότητας και ενδεχομένως της αθανασίας.

Σε ένα χρόνο επεκτείνεται ο Προαστιακός Πάτρας μέχρι την Κάτω Αχαγιά

Σε πορεία ολοκλήρωσης περνάει το έργο της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας μέχρι την Κάτω Αχαγιά.Όπως αναφέρουν πληροφορίες από τον ΟΣΕ στο ypodomes.com το βασικό έργο της επέκτασης έχει πρακτικά ολοκληρωθεί.
Πρόκειται για την εργολαβία που έγιναν παρεμβάσεις στη γραμμή και τους σταθμούς και παρότι το έργο ταλαιπωρήθηκε από καθυστερήσεις τελικά φτάνει στο σημείο ολοκλήρωσης. Να θυμίσουμε ότι το έργο ξεκίνησε σις 30 Αυγούστου 2016 με αρχικό ορίζοντα τα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017.

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο είναι σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com η σύμβαση πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εφόσον ο προσυμβατικός έλεγχος
ολοκληρωθεί επιτυχώς, υπάρχει η εκτίμηση ότι μέχρι το τέλος του έτους θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού θα αποκτηθεί και πιθανότατα θα απορροφηθεί από την ιδιωτική εδώ και ένα χρόνο ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

300 βιογραφικά δέχτηκε η Pearl για 6 θέσεις μηχανοδηγών!

Σχεδόν 300 βιογραφικά δέχτηκε η ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων Pearl για την κάλυψη 6 θέσεων υποψήφιων μηχανοδηγών.
Η Pearl γνωστοποίησε, στις αρχές Αυγούστου, ότι προτίθεται να προχωρήσει στην πρόσληψη 6 υπαλλήλων, προκειμένου αυτοί να εκπαιδευτούν ως μηχανοδηγοί για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Ανακοίνωση Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου - Παραρτήματος Νομού Αχαΐας- για την μεταφορά της έδρας του ΟΣΕ.


Η απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ, όπως αυτή ανακοινώθηκε στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, να μεταφέρει το Τμήμα Γραμμής Πάτρας και την Επιθεώρηση Πάτρας στην Κόρινθο, δεν εξυπηρετεί καμία υπηρεσιακή ανάγκη. 
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει την ίδια καταστροφική πολιτική για τον Σιδηρόδρομο των προηγούμενων Κυβερνήσεων που έκλεισαν το δίκτυο της Πελοποννήσου, το άφησαν να ρημάξει και έγινε βορά σε κάθε λογής αρπακτικά. 

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Ανακοίνωση καλωσόρισμα ΣΥΠΕ στους νέους συναδέλφους



ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ
ΣΥ.Π.Ε

11/09/2018
                                                         
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η ΣΥ.Π.Ε με  πολύ μεγάλη χαρά καλωσορίζει τους νέους συναδέλφους στην οικογένεια της έλξης.Ο κλάδος μας  μεγαλώνει και γίνεται δυνατότερος  με την πρόσληψη  68 νέων συναδέλφων .
Προσλήψεις που όμως έπρεπε να γίνουν με πλήρη μισθολογική ενσωμάτωση στο μισθολόγιο των μηχανοδηγών αλλά  και  την κάλυψη των εξόδων μετακίνησης και διαμονής για όσους είναι εκτός Αττικής από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να δεχθούμε λογικές που θέλουν χαμηλό μισθολογικό κόστος για  τους νέους συναδέλφους μας  επειδή όπως λένε  η εκπαίδευση τους ..κοστίζει !! ν ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽χανοδηγ
Καλώς ήρθατε συνάδελφοι και ..σιδηροκέφαλοι!

ΣΥ.Π.Ε

Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Ξεκινά η εκπαίδευση των νεοπροσληφθέντων μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη μιας νέας εποχής για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας προσλήψεων των 68 μηχανοδηγών για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκινά η εκπαίδευση τους από τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου.

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

83η ΔΕΘ: Η Η/Α 120.009 εκτίθεται από την ΓΑΙΑΟΣΕ


Η ηλεκτράμαξα HELLAS SPRINTER  120009   είναι μια από 30 σύγχρονες ηλεκτράμαξες που κυκλοφορούν  σήμερα στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Με ιπποδύναμη 5000 kw ή 6725 ίππων  και τελική  >200 χλω αποτελούν έναν από τους αξιόπιστους στυλοβάτες τους ελληνικού σιδηροδρόμου.
Οι επισκέπτες της 83ης ΔΕΘ έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν την ηλεκτράμαξα και να δουν το εσωτερικό της.

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΦΙΕΡΩΜΑ :ΤΡΟΧΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΜΕΡΟΣ Α'

Ηλεκτράμαξες Η/Α HellasSprinter (Siemens-KraussMaffei)


Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κανονικής Γραμμής 1435 χιλ
Ισχύς: 5000KW, 6725 ΗΡ
Σύστημα Ηλεκτροκίνησης: 25kV, 50 Hz
Διάμετρος νέου τροχού 1250
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ/ω,
(Κατά την παραλαβή  της στα δοκιμαστικά δρομολόγια έπιασε τελική 218 χλω στο τμήμα Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά)

Δελτίο Τύπου 08/09/2018 – Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρουσίασε το νέο σύγχρονο τραίνο

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρουσίασε σήμερα στην Θεσσαλονίκη το νέο σύγχρονο τραίνο «Ασημένιο Βέλος» βάζοντας σε «ράγες» τη νέα εποχή στις μετακινήσεις. Τα νέα τύπου τραίνα θα πραγματοποιούν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε μόλις 3 ώρες και 20 λεπτά.
Στην παρουσίαση του νέου τραίνου παραβρέθηκε μεταξύ άλλων ο κ. Νίκος Μαυραγάνης, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και κ. Βασίλης Κόκκαλης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν με το νέο τραίνο, βιώνοντας τις νέες εμπειρίες άνεσης, ασφάλειας και ταχύτητας (200 χλμ /ώρα) στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Κατερίνη-Θεσσαλονίκη.

Πίσω από τα πανηγύρια

φωτομοντάζ..
Με αφορμή τα πιο πρόσφατα στοιχεία για την ανεργία, η κυβέρνηση πανηγυρίζει ότι τα τελευταία τρία χρόνια βρήκαν δουλειά 300.000 άνεργοι. Δεν λέει όμως ότι αυτή η δουλειά είναι κατά κανόνα με συμβάσεις υποαπασχόλησης, ο μισθός δεν ξεπερνά τα 400 ευρώ μεικτά, δηλαδή κάτω και από το όριο της φτώχειας, ενώ παρά τη σχετική μείωση της ανεργίας οι άνεργοι ξεπερνούν σταθερά το 1 εκατομμύριο.

Tσίπρας ΔΕΘ: Δεσμεύτηκε για τήρηση των συμφωνημένων, υποσχέθηκε κέρδη στο κεφάλαιο και έταξε ...όραμα στο λαό

Για την τήρηση των συμφωνημένων στόχων διαβεβαίωσε ο Αλέξης Τσίπρας τους δανειστές, τους επενδυτές, τις αγορές και τον ΣΕΒ, με την ομιλία του στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ξεκαθαρίζοντας ότι το σύνθημά του περί «νέας εποχής» έχει στον πυρήνα του αφενός μεν τη συνέχιση και ένταση της αντιλαϊκής επίθεσης, αφετέρου δε την καλλιέργεια νέων αυταπατών με μεγαλεπήβολα οράματα.

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Προπαγάνδα απάτης με τις Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας

Ενόψει ΔΕΘ και στο πλαίσιο προεκλογικών σχεδιασμών, οργιάζει η  κυβερνητική προπαγάνδα για την τεράστια αξία που αποκτούν οι Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, για το άνοιγμα του δρόμου στην αύξηση του κατώτατου μισθού και γενικά των αποδοχών των εργαζόμενων.

Σύμφωνα με τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς, μετά την 21η Αυγούστου του 2018 ολοκληρώθηκε το καταστροφικό Πρόγραμμα Οικονομικής Συνεργασίας.  Aυτό είναι μεγάλο ψέμα. Ο έλεγχος από τις κυβερνήσεις των ιμπεριαλιστικών κρατών της ΕΕ, που διαφεντεύουν την Ελλάδα θα εξακολουθήσει να είναι πολύ ασφυκτικός και η μνημονιακή πολιτική, η πολιτική της σκληρής δημοσιονομικής λιτότητας και της κινεζοποίησης, θα παραμείνει αλώβητη (εκτός αν αναλάβει δράση ο ελληνικός λαός). Εδώ θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τη σημασία των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) και με τη δυνατότητα αύξησης του κατώτατου μισθού και των μισθών γενικά.

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Δελτίο τύπου ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών


Αθήνα, 06 / 9 / 2018 

Δ Ε Λ Τ Ι Ο     Τ Υ Π Ο Υ 

Στηρίζουμε τον αγώνα και τα δίκαια αιτήματα των Λιμενεργατών στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της COSCO στο Λιμάνι του Πειραιά.

Οι εργαζόμενοι με το Σωματείο τους δίνουν σκληρή μάχη απέναντι στην εργοδοσία, τον τραμπουκισμό και την τρομοκρατία των μηχανισμών πού έχει στήσει, ενάντια στο δίκαιο αγώνα τους για:
Υπογραφή Σ.Σ.Ε. με αυξήσεις.
Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους.
Σύσταση Επιτροπών για την Υγεία και Ασφάλεια.
Πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων και των επαγγελματικών ασθενειών.

Ο αγώνας τους και τα δίκαια αιτήματά τους πρέπει να γίνουν υπόθεση όλων των εργαζομένων.


Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ

Μεταφέρουν την περιφερειακή υπηρεσία του ΟΣΕ από την Πάτρα στην Κόρινθο.

«Εκτροχιάζεται» οποιαδήποτε προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηροδρόμου στην Αχαΐα, με την απόφαση της συγκυβέρνησης να καταργήσει την περιφερειακή υπηρεσία του ΟΣΕ στην Πάτρα και να την μεταφέρει στην Κόρινθο.

Επαναφορά μισθών και συντάξεων γίνεται μόνο με κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων

**Απόσπασμα από την συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό «24/7» και τους δημοσιογράφους Β. Σκουρή και Αγγ. Σπανού  που παραχώρησε χτες ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας

Η κυβέρνηση αποκλείει την ελεύθερη διαπραγμάτευση για τον κατώτατο μισθό

-- Ομως, κ. Κουτσούμπα, βλέπουμε ότι ισχύει η επεκτασιμότητα των κλαδικών συμβάσεων, βλέπουμε ότι δρομολογείται η αύξηση του κατώτατου μισθού, επί της ουσίας ότι επανέρχονται οι συλλογικές διαπραγματεύσεις. Αυτά δεν είναι καλά νέα για τον κόσμο της εργασίας;

-- Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται να εφαρμόσει το μνημονιακό νόμο της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με βάση τον οποίο - ισχύει αυτός ο νόμος, έχει ψηφιστεί - ο κατώτατος μισθός καθορίζεται με υπουργική απόφαση, με κριτήρια την ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα και μόνο. Δηλαδή, για τον ελληνικό λαό, για τον εργαζόμενο είναι αυτό που λέμε «ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι». Ψίχουλα στο διηνεκές.