Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Ολοκλήρωση αξιολόγησης αιτήσεων για πρόσληψη 60 μηχανοδηγών

Η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. σας γνωρίζει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των υποβληθέντων αιτήσεων για την πρόσληψη εξήντα (60) μηχανοδηγών. Οι επιτυχόντες της διαδικασίας θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικώς από την εταιρεία.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Ανασχηματισμός ..«Πάρε τον ένα και βάρα τον άλλον»

Ως  μια νέα προσπάθεια ξυσίματος του πάτου του βαρελιου από τον ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο νέος ανασχηματισμός με τα ίδια παλιά και φθαρμένα υλικά.
Αλλά δεν είναι μόνο η ανακύκλωση των ίδιων προσώπων της πολιτικής σκηνής που αλλάζουν τα κόμματα σαν τα πουκάμισα  για να παραμείνουν στο προσκήνιο είναι και η εξάρτηση του ΣΥΡΙΖΑ από την εξουσία που τον κάνουν να αναζητά συμμαχίες με «όποιον να 'ναι» και «όπως να'ναι»...

Ο κατώτατος ,ο υποκατώτατος μισθός και οι «άσωτοι» παπαγάλοι

Μια ωραία πάσα μας έδωσε ο στυλοβάτης του συστήματος με το ψευδώνυμο Άσωτος.
Τι έγραψε ο επίσημος σχολιαστής ..Άσωτος σε ακόμα  ένα κρεσέντο ψεύδους  ,ανακρίβειας,προπαγάνδας και ιντερνετικού γλυψίματος στις  κυβερνητικές και εργοδοτικές πλειοψηφίες των σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις σσε στο σιδηρόδρομο και  για  την  υπόσχεση  Τσίπρα σχετικά με  την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού για τους νέους 

Χέρι - χέρι στην κατεδάφιση του Ασφαλιστικού και των συντάξεων

Οι νόμοι των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ διατηρούν και επεκτείνουν προηγούμενες μνημονιακές ανατροπές που ψήφισε η συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ

Η κυβέρνηση «υπόσχεται» μη εφαρμογή των ψηφισμένων νέων περικοπών στις συντάξεις για το 2019, την ώρα που έχει ήδη συμφωνήσει για μείωση της κρατικής συνταξιοδοτικής δαπάνης κατά 7,8 δισ. ευρώ την επόμενη τριετία και ταυτόχρονα διατηρεί όλες τις περικοπές που έγιναν με τους νόμους των μνημονίων.
Ο «νόμος Κατρούγκαλου», που λέει ότι θα καταργήσει η ΝΔ, είναι «γνήσιο αντίγραφο» προηγούμενων αντιασφαλιστικών νόμων της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, που αύξησαν παραπέρα τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, μείωσαν τις συντάξεις, καθιέρωσαν την «εθνική» και «ανταποδοτική» σύνταξη, με τη χρηματοδότηση μόνο της πρώτης από τον κρατικό προϋπολογισμό κ.ά.

Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

Κυνική ομολογία της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ υπερ της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

*Αυτή η δήλωση θα μείνει στην ιστορία .Θα την βάλουμε  σε ξεχωριστή θέση να την βλέπουν όλοι οι σιδηροδρομικοί  παλιοί και νέοι για πάντα.
φιλεργοδοτικός ιστότοπος 24-8-2018

Δεν χρειάστηκε να περάσει και πολύς καιρός για να πέσουν εντελώς  οι μάσκες.Εμείς τα είχαμε επισημάνει από την αρχή του 2015.Τότε δηλαδή  που ξεκίνησε το τελικό σταδιο της  ιδιωτικοποίησης  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  με  την  γνωστή κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ.

Ξηλώνουν ..από τον Άλικο

Ξηλώνουν


Ότι με κόπους έχτισε
η κυρά με το … βελώνη,
το κάθε Συριζόπουλο
τώρα της το ξηλώνει.

Τα πράγματα είναι σοβαρά
όπως π.χ. στα τρένα,
εκεί τμήμα διοίκησης
δεν άφησαν κανένα.

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Τρία..... στα τρία

Τις «προτεραιότητες» της κυβέρνησης για μετά το «τέλος των μνημονίων» καταγράφει η «Αυγή». Ποιες είναι αυτές; Οι «Συλλογικές Συμβάσεις», η «αύξηση του κατώτατου μισθού» και η «δικαιότερη φορολόγηση». Μιλάμε δηλαδή για «τρία στα τρία» στην απάτη! Σε ό,τι αφορά τις Συλλογικές Συμβάσεις, ακόμα και η περίφημη επεκτασιμότητα όσων κλαδικών έχουν υπογραφεί δείχνει να «κολλάει» στην υποχρέωση των εργοδοτών να καταθέσουν στοιχεία από τα μητρώα των εταιρειών τους για τον αριθμό των εργαζομένων που απασχολούν, ώστε να πιστοποιηθεί η «αντιπροσωπευτικότητά» τους στον κλάδο. 

Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στη ΔΕΘ

Μπροστά οι δικές μας ανάγκες, όχι τα κέρδη των λίγων!
Το Σάββατο 8 Σεπτέμβρη, στις 6 μ.μ. στην πλατεία Αριστοτέλους
Σήμερα η σύσκεψη συνδικάτων και φορέων στη Θεσσαλονίκη για την προετοιμασία του συλλαλητηρίου
Φτάνει πια με τα ψέματα και τις απάτες, για «επιστροφή στην κανονικότητα» και «τέλος των μνημονίων». Η «ανάπτυξή» τους στήνεται στα αποκαΐδια των εργατικών - λαϊκών δικαιωμάτων.

Τι συμβαίνει με την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών ;

Θα θέλαμε να μας εξηγήσει η διοίκηση του ΟΣΕ αλλά και η υπηρεσία για την διαχείριση της κυκλοφορίας ποιον κανονισμό κυκλοφορίας ακολουθούν;

Mήπως κάποιοι θα πρέπει να αναθεωρήσουν και να βλέπουν τα πράγματα ..σιδηροδρομικά;
Η ΡΑΣ τι έχει να πεί;



Πως αποφασίστηκε το 60 διανυκτέρευση στη Θεσ/κη;

Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε πως αποφασίστηκε το  προσωπικό του ΜΑΙ να πηγαίνει το 60 διανυκτέρευση  στη Θεσ/κη και επιστροφή  το 61 .
Και μέχρι πότε;
Καταλαβαίνουν αυτοί που το αποφάσισαν  οτι

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Ήταν λάθος φάρμακο για την κρίση τα μνημόνια;

Τα μνημόνια κάθε άλλο παρά λάθος “φάρμακο” ήταν. Πέτυχαν απολύτως τους ταξικούς στόχους που είχαν θέσει και που πηγάζουν από τη στρατηγική και τις συνθήκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στρώνοντας το δρόμο για την επόμενη ημέρα 
Μνημόνια τέλος! Τουλάχιστον στο τυπικό σκέλος, διότι οι συνέπειες της πολιτικής που εφαρμόστηκε αυτά τα οκτώ χρόνια θα συνεχίσουν να είναι παρούσες. Την ίδια στιγμή, κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση αναλώνονται σε μια άνευ ουσίας μικροπολιτική αντιπαράθεση, αντί να ασχολούνται με την επόμενη μέρα για τη χώρα. Για να μπορέσουμε όμως να κατανοήσουμε τι μας περιμένει από εδώ και πέρα, θα πρέπει να ανοίξουμε τη συζήτηση ως προς τι ήταν τα μνημόνια.

Ξεκινάει το «μεταμνημονιακό» μνημόνιο

Με επόμενο βήμα την «άτυπη» συνεδρίαση του Γιούρογκρουπ στις 7 Σεπτέμβρη στη Βιέννη, «τρέχουν» οι διεργασίες αναφορικά με την πρώτη «μεταμνημονιακή» «αξιολόγηση» της αντιλαϊκής πολιτικής, ενώ στις 10 Σεπτέμβρη αναμένονται στην Αθήνα τα κλιμάκια του κουαρτέτου. Το κυρίαρχο ζήτημα για την τρέχουσα περίοδο αφορά το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2019, που κατατίθεται στη Βουλή την 1η Οκτώβρη, καθώς βέβαια και την πορεία εκτέλεσης του φετινού κρατικού προϋπολογισμού και τις γενικότερες εξελίξεις στην ελληνική οικονομία.

Καμία εμπιστοσύνη, καμία αυταπάτη! Καθαρή έξοδος για το λαό σημαίνει κατάργηση των μνημονιακών νόμων!

Ανακοίνωση για τις δηλώσεις του Αλ. Τσίπρα στην Ιθάκη εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, ενώ δήλωση με ίδιο περιεχόμενο έκανε και ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας.
Η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου έχει ως εξής:

«Με το σημερινό του διάγγελμα, που θύμισε τη λαϊκή ρήση "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν", ο πρωθυπουργός προσπαθεί να κρύψει ότι η δήθεν "νέα εποχή" βασίζεται πάνω στα "αποκαΐδια" των δικαιωμάτων του λαού και της νεολαίας.

Κάτω από το όριο της φτώχειας το 48% των Ελλήνων


Σήμερα ένας στους τρεις μισθωτούς στον ιδιωτικό τομέα έχει καθαρό μισθό 327 ευρώ, ενώ περίπου 1,5 εκατομμύριο συνταξιούχοι καλούνται να τα βγάλουν πέρα με 4.500 ευρώ τον χρόνο.
Τα επίσημα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι σήμερα το 48% του πληθυσμού, δηλαδή 5,1 εκατομμύρια άτομα, ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, που είναι 382 ευρώ τον μήνα. Και από αυτό το 48% υπάρχουν 1,5 εκατομμύρια άτομα που ζουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας, δηλαδή κάτω από 182 ευρώ τον μήνα.

Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Το Δημόσιο ζητά από τον ΟΣΕ 744.960.060 ευρώ

Με ατομική ειδοποίηση χρεών το Ελληνικό δημόσιο ενημερώνει τον ΟΣΕ ότι τον έχει χρεώσει 744.960.060..
Για ποιο λόγο ξέρει κανένας να μας πει;
Που είναι οι λαλίστοι συνδικαλιστές του ΔΙΚΤΥΟΥ;Θα μας πει κανένας  τους γιατί ζητάει το Δημόσιο 744 εκατ ευρώ από τον ΟΣΕ;

Οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές της έλξης ..ενοχλήθηκαν .!!

O  φαιδρός ..ξαναχτυπά θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αλλά είπαμε να μην του δώσουμε τόση αξία.Ο αντικομμουνιστής ,μνημονιακός ,εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλιστής  ανακάλυψε ότι για την κατάντια του  φταίει η ΣΥΠΕ ..και όλοι οι αντίπαλοι του.Αρνείται να κατανοήσει όχι μόνο τα πιο απλά αλλά και τα αυταπόδεικτα καθώς η αλήθεια είναι κάτι που δεν αντέχει.Καταφεύγει σε απίστευτες δικαιολογίες τις οποίες νομίζει ότι τις πιστεύουμε εμείς  και οι σιδηροδρομικοι πανελλαδικά.

ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΕΛΟΣ...Του χρόνου πάλι

Νομίζουμε ότι δεν θα κουραστούμε για  να αναλύσουμε τις γελοιότητες των συριζαιών μνημονιακών .
Θα θυμίσουμε μόνο τα εξής :
Το αστικό πολιτικό σύστημα  έβαλε την Ελλάδα στα μνημόνια με ΑΕΠ  226 δις ευρώ και χρέος 330 δις ευρώ και «βγάζει» την Ελλάδα από τα μνημόνια με ΑΕΠ 183 δις ευρώ και χρέος 343 δις.
Στο ενδιάμεσο διάστημα ισοπεδώθηκαν τα πάντα,μειώθηκαν συντάξεις και μισθοί,διαλύθηκαν οι εργασιακές σχέσεις και τα σωματεία στριμώχτηκαν στην γωνία είτε από το νομοθετικό πλαίσιο είτε από εργοδοτικούς συνδικαλιστές που υπερασπίστηκαν τα μνημόνια δεξιά και αριστερά με θρησκευτική ευλάβεια.

Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Kάτι μας θυμίζει...κάτι μας θυμίζει!!

«συμπτώσεις»

Ενα από τα «επιχειρήματα» που ακούστηκαν αυτές τις μέρες στις προβλήτες του ΣΕΜΠΟ στον Πειραιά, από τα πρωτοπαλίκαρα των εργολάβων που βγήκαν μπροστά για να στηθεί το «σωματείο» - παραμάγαζο της εργοδοσίας, ήταν «να μην ξανακλείσει το λιμάνι». 
Επιδίωξή τους είναι δηλαδή να μην ξαναγίνει απεργία, όπως αυτή τον περασμένο Μάη, που στρίμωξε την εργοδοσία και την ανάγκασε να κάτσει στο τραπέζι και να συζητήσει την υπογραφή Σύμβασης.

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Η ΣΥΡΙΖΟ-ΕΝΟΤΗΤΑ στην έλξη παραπλανά και παραπληροφορεί σκόπιμα.

Ο γνωστός εργοδοτικός ιστότοπος  προφανώς λόγω  της προσωπικής του κόντρας με την ΔΑΚΕ και  λόγω στήριξης της ΕΝΟΤΗΤΑΣ των ακραίων νεοφιλελέδων  (-κόντρα η οποία  δεν μας αφορά -) δημοσίευσε «διάφορα» μετά την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ στην ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ .Μέσα σε αυτά τα «διάφορα» υπήρξαν και κάποιες αναφορές σχετικά με την σσε που είναι σε διαπραγμάτευση  και  που αφορούν το ΔΣ της ΠΕΠΕ (στο οποίο συμμετέχει η ΣΥΠΕ με 2 εκπροσώπους.)
Για να αποκαταστήσουμε λοιπόν την αλήθεια αλλά και να υπενθυμίσουμε σε μερικούς που «ξεχνάνε» εύκολα ή παραπληροφορούν σκοπίμως καθώς προσπαθούν να ενεπλέξουν την ΣΥΠΕ στα «εμετικά» τους σχέδια έχουμε να πούμε τα εξής:

Ανακοίνωση ΔΑΚΕ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ


 ΔΑΚΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Αθήνα,  17/8/2018

Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ 

Η ΔΑΚΕ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ…..
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ

Στις 21/8/2018 (ημέρα συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ), μια χούφτα «πρόθυμων» όμως επικίνδυνων, θα κληθούν να διαπράξουν το ανοσιούργημα της συνυπογραφής (του Μισθολογίου και του Κανονισμού Κυκλοφορίας),  χωρίς προηγούμενα την απαραίτητη διαβούλευση και ενημέρωση του Προσωπικού (Γενικές Συνελεύσεις) με την εργοδοτική πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

ΟΣΕ:Αποτελέσματα για την σύναψη σύμβασης εργασίας στον τομέα της καθαριότητας.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ με αριθ. ΣΟΧ1/2018 του ΟΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ  ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ).




Η τρομοκρατία και ο εκφοβισμός της εργοδοσίας της Cosco δεν θα περάσουν

Με ανακοίνωσή του για την  τραμπούκικη επίθεση από το μηχανισμό των εργολάβων στον πρόεδρο του Σωματείου εργαζομένων στις προβλήτες της Cosco, το ΠΑΜΕ «καταγγέλλει την εργοδοσία της Cosco, που με εντολή της, μπράβοι και μαύροι μηχανισμοί άλλων εποχών επιτέθηκαν και χτύπησαν πισώπλατα μέρα μεσημέρι τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων της επιχείρησης, Μάρκο Μπεκρή, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των εργαζομένων». Και προσθέτει:

ΣΤΟΙΧΕΙΑ «ΗΛΙΟΣ» : Εως 500 ευρώ μεικτά για το 40,5% των συνταξιούχων

Τη λεηλασία των συντάξεων, σε βαθμό που να μην μπορούν να καλύψουν ούτε στοιχειώδεις ανάγκες, επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του συστήματος «Ηλιος» για το Μάη του 2018. Οπως προκύπτει, από τις 2.825.105 κύριες συντάξεις, οι 1.142.749 (ποσοστό 40,5%) ήταν κάτω από 500 ευρώ μεικτά. 

Μισθοί - σμπαράλια και «ευελιξία» τσακίζουν τους εργαζόμενους

Αποκαλυπτική η επεξεργασία του «Ριζοσπάστη» για τις συνέπειες των αντεργατικών νόμων που ψηφίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια και τους οποίους διατηρεί και επεκτείνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ

Η μεγάλη μείωση του μέσου μισθού, που για την πλειοψηφία των εργαζομένων μεταφράζεται σε μισθούς πείνας, και η διεύρυνση των «ευέλικτων» μορφών απασχόλησης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της «αγοράς εργασίας» που διαμορφώθηκε με τους αντεργατικούς νόμους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, και της σημερινής των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, την περίοδο της καπιταλιστικής κρίσης, ενώ συνεχίζονται και μετά απ' αυτή.
Τα στοιχεία που παρουσιάζει σήμερα ο «Ριζοσπάστης», όπως και το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν κατάργησε, ούτε σκοπεύει να καταργήσει κανέναν από τους αντεργατικούς μνημονιακούς νόμους, αποκαλύπτουν την κοροϊδία της «καθαρής εξόδου» για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Τα δικαιώματα των επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στα ταξίδια με τρένο

Αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών με μειωμένη κινητικότητα στα ταξίδιαμε τρένο σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Δείτε αναλυτικά τι προβλέπεται και τι μπορείτε να κάνετε όταν τα δικαιώματά σας καταπατούνται.
Ταξίδι με τρένο 

ΑΔΕΝΔΡΟ: 15 μήνες κοροϊδίας και εμπαιγμού..

15 μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο η κατάσταση παραμένει τραγικά η ίδια.
Τι δεν ακούσαμε όλο αυτό το διάστημα;Επιτροπές ασφάλειας της κυκλοφορίας,επεμβάσεις στους σταθμούς με κατασκευή ράμπας  (πχ Μέγαρα,Αγιους Θεοδώρους),ανακοίνωση για ανάταξη στο Άδενδρο (θα μάζευαν τα ατάκτως ριγμένα υλικά  παράπλευρα της γραμμής) ,κοπή των χόρτων,ενεργοποίηση του ΕΤCS μέχρι το Πλατύ,επάνδρωση σταθμών ,αυστηρή τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας και μπλα μπλα μπλα μπλα ...
Τι έγινε από όλα αυτά ;

Στις 3 Αυγούστου έληξε η κατάπτυστη «συμφωνία» πλειοψηφίας ΠΕΠΕ-ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ

Μία από τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία της ΠΕΠΕ  ,η αυτοαποκαλούμενη «συμφωνία»  έληξε στις 03-08-2018.
« Συμφωνείται ρητά ότι το παρόν ισχύει από την υπογραφή του έως την 3η Αυγού-στου 2018 και θα εφαρμόζεται λαμβανομένων υπόψη των υπηρεσιακών αναγκών που προκύπτουν από την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας. Μετά την 3η Αυγού-στου 2018, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να ανακαλέσει ελευθέρως το παρόν ή να το θέσει σε διαβούλευση από μηδενική βάση. Μετά το πέρας της ως άνω ημεροχρονολογίας το παρόν ουδεμία συνέπεια παράγει για αμφότερα τα μέρη. Λεκτέον ότι, σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο του παρόντος δύναται να τροποποιηθεί με νεώτερη συμφωνία των μερών, άλλως με συλλογική συμφωνία της εταιρείας και της πλέον αντιπροσωπευτικής συνδικαλιστικής οργάνωσης.»

Μαγικό ραβδί

«Οι πρώτοι μήνες που θα ακολουθήσουν την έξοδο από το πρόγραμμα θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι καθώς τα μηνύματα που θα στείλει η κυβέρνηση θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία της εγχώριας οικονομικής πολιτικής και κατά συνέπεια το ύψος των επιτοκίων της αγοράς. 
Συνεπώς θα πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο οι κίνδυνοι που προέρχονται από τις πολιτικές πιέσεις ... (σ.σ. για) επιβράδυνση εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων μετά το τέλος του προγράμματος». Αυτά είπε μέσα στην βδομάδα στην έκθεσή του το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή, βάζοντας και εκείνο το δικό του «λιθαράκι» στις «προειδοποιήσεις» για το ότι δεν πρέ

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Τα μνημόνια..... ως άλλοθι

«Τα μνημόνια έκαψαν την Πυροσβεστική», γράφει στο πρωτοσέλιδό της χτεσινή εφημερίδα, στην προσπάθειά της να στηρίξει το κυβερνητικό παραμύθι ότι τώρα που «τελειώνουν» τάχα τα μνημόνια, όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο για το λαό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στην περίοδο της κρίσης και της διαχείρισής της υπέρ του κεφαλαίου από τις προηγούμενες και τη σημερινή κυβέρνηση, οι περικοπές στις κρατικές δαπάνες οδήγησαν σε μεγαλύτερη υποχρηματοδότηση και της Πυροσβεστικής. Αυτό όμως δεν μπορεί να αξιοποιείται ως άλλοθι για να βγαίνει λάδι η πολιτική που υποβαθμίζει συνειδητά υποδομές, σχέδια και Μέσα που αφορούν στις λαϊκές ανάγκες, για να υπηρετήσει το σχεδιασμό και τα συμφέροντα του κεφαλαίου.

Εκδρομή με τρένο στο Γοργοπόταμο

Την Κυριακή 12 Αυγούστου, στα πλαίσια της προσπάθειάς μας να γνωρίσουμε και να αναδείξουμε την ομορφιά της ορεινής σιδηροδρομικής διαδρομής Μπράλου-Λιανοκλαδίου (σιδηροδρομικό πέρασμα Μπράλου), διοργανώνουμε ολιγόωρη εκδρομή. 

Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

Aπαράδεκτοι υπαινιγμοί από site για τον ΟΣΕ και την πρώην κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πήραν την αγιαστούρα διάφορα σάιτ και λιβανίζουν καθημερινώς τους ιδιώτες στον σιδηρόδρομο αλλά δεν ξεχνούν  να στάξουν δηλητήριο για την εποχή που ο σιδηρόδρομος ανήκε στον ΟΣΕ ή  εναντίον του  ίδιου του  ΟΣΕ
Τι διαβάσαμε από το  metaforespress (που είναι σε ελάχιστα καλύτερη κατάσταση από το  άλλο λιβανιστήρι που λέγεται ypodomes.com) και ...καταλάβαμε πολλά .

Hμερήσια διάταξη ΔΣ ΟΣΕ 09-08-2017

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Προς
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
Σας προσκαλούμε να προσέλθετε στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Σ.Ε, που έχει οριστεί για την 09 Αυγούστου 2018 ημέρα Πέμπτη και ώρα 15:00, στα Γραφεία του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου 1-3 (8ος όροφος, αίθουσα συνεδριάσεων).
Στην περίπτωση κωλύματός σας, παρακαλούμε να ειδοποιήσετε τη Γραμματεία του Διοικητικού Συμβουλίου (Τηλ.: ).

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 1111

Ενώ ανακοινώνει ζημιές 1 δις, ο ΟΣΕ σπαταλά δεκάδες χιλιάδες ευρώ για παραγωγή ταινίας, επιχορήγηση ιδιωτών, αεροπορικά εισιτήρια και δώρα

(** μα καλά ο πρόεδρος του ΟΣΕ θα μετακινηθεί προς Θεσ/κη με το...αεροπλάνο και όχι με τρένο;;Είναι δυνατόν;)

Ζημίες άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ εμφάνισε το 2017 ο ΟΣΕ, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα, ένα αποτέλεσμα που οφείλεται κυρίως στη διαγραφή των χρεών της ιδιωτικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Κάλεσμα οργάνωσης στους πυρόπληκτους για να μη βρεθούν στο περιθώριο

Με τη συμμετοχή σωματείων και φορέων της Αττικής αλλά και κατοίκων της περιοχής που βρίσκονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες της καταστροφικής πυρκαγιάς, έγινε το απόγευμα της Κυριακής η συγκέντρωση ενημέρωσης και οργάνωσης της δράσης που οργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου - Ανατολικής Αττικής, σωματεία και φορείς.

Κατατίθεται στη Βουλή η σύμβαση για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο.

(* παει και αυτό... μάλλον είναι αποτέλεσμα από το πολύ «σκίσιμο των μνημονίων» και πάνε από ..εργολαβία σε ξεπούλημα και πάλι από την αρχή)

Απομένει μονάχα η υπογραφή του υπουργείου Οικονομικών
Στις «ράγες» εισέρχεται το μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο της Ελλάδας.
Μετά το «πράσινο φως» του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η
σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Θριασίου εμπορευματικού κέντρου από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (ΓΑΙΑΟΣΕ, ανάδοχος κοινοπραξία, υπουργείο Μεταφορών) πλην του υπουργείου Οικονομικών, κάτι το οποίο αναμένεται το αμέσως προσεχές διάστημα.

Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

Πρωτοφανή πράγματα στα κυκλώματα εργασίας;Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοιες μεθοδεύσεις;

Αν συμβαίνουν όλα αυτά που μας καταγγέλουν , τότε ξεπέρασαν κάθε όριο  εργοδοτισμού κάποιοι συνδικαλιστές της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ, αφού κυριολεκτικά βάζουν πλάτη  καταργώντας κάθε όριο και κανόνα με τις ευλογίες υπηρεσιακών παραγόντων.
Είναι αλήθεια ότι σε περιφερειακή  έδρα  συνδικαλιστές  της πλειοψηφίας εργάζονται 2 υπηρεσίες την ημέρα !! καταργώντας κάθε όριο και κάθε κανόνα είτε από πλευράς ωραρίου είτε από πλευράς ωρών μηχανοδήγησης εις γνώση υπηρεσιακού παράγοντα.;;;Είναι δυνατόν;;;

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Eκτροχιασμός συρμού μέσα στην Λαμία (βίντεο-φωτο)




*star κεντρικής Ελλάδας -lamiareport.gr
Από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα - Ήταν αλλαγμένες οι ράγες (*εννοούν οι αλλαγές τροχιάς ήταν σε παρακαμπτήριο) και το τρένο έπεσε πάνω σε αποθήκη - Τραυματίστηκε μια 48χρονη γυναίκα
Ο εκτροχιασμός έγινε στις 5:40' τα ξημερώματα στον σταθμό του ΟΣΕ μέσα στη Λαμία, στην οδό Κωνσταντινουπόλεως.
Το τρένο κινούμενο από Λιανοκλάδι προς Στυλίδα μόλις μπήκε στο σταθμό της Λαμίας εκτροχιάστηκε, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στην αποθήκη που υπάρχει στην περιοχή.

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Σε πρόσληψη 6 νέων μηχανοδηγών προχωρά η PEARL


Στην πρόσληψη 6 υπαλλήλων προκειμένου να εκπαιδευτούν ως μηχανοδηγοί προχωρά Pearl.Η PEARL γνωστοποίησε ότι προτίθεται να προχωρήσει στην πρόσληψη 6 υπαλλήλων, προκειμένου αυτοί να εκπαιδευτούν ως μηχανοδηγοί για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.
Ουσιαστικά, με την κίνηση αυτή, η σιδηροδρομική εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων, που έχει έδρα τον Πειραιά και συσχετίζεται με την Cosco, προαναγγέλλει την δραστηριοποίησή της με ιδία μέσα (μηχανοδηγοί + μηχανές) στην εγχώρια αγορά (η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο με τη ΓΑΙΑΟΣΕ για τη μίσθωση 2 μηχανών ντίζελ και 2 ηλεκτροκίνητων μηχανών).

Στα 9,4 εκατ. ευρώ οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ στα τέλη του 2017. Ορθή επανάληψη στον ισολογισμό του ΟΣΕ

Στα 9,4 εκατ. ευρώ ανέρχονταν οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ στα τέλη του 2017.
Σύμφωνα με ορθή επανάληψη στον ισολογισμό του ΟΣΕ, στην σελίδα 55 και στην ενότητα «Πιστωτικός Κίνδυνος» αναφέρεται ότι μετά την ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι απαιτήσεις από πελάτες έχουν λάβει «μονοψωνιακό» χαρακτήρα, καθότι η πρώην θυγατρική αποτελεί σχεδόν τον μοναδικό αγοραστή αγαθών και υπηρεσιών του ομίλου.

«Πήραν φόρα» και ΘΑ γκρεμίσουν τα αυθαίρετα οι κυβερνητικοί μετά το ολοκαύτωμα στο Μάτι

Μετά το ολοκαύτωμα στο ΜΑΤΙ που στοίχσε τις ζωές 85 ανθρώπων-αριθμός  θυμάτων που συνεχώς αυξάνεται  (ανάμεσα στα θύματα είχαμε και βρέφη) -και αφού παραμένει  άγνωστος ο  αριθμός αγνοουμένων (10 ημέρες μετά το ολοκαύτωμα) οι κυβερνητικοί επιδιώκουν να διαχειριστούν επικοινωνιακά το θέμα, μετά την καθολική κατακραυγή για τις βαρύτατες ευθύνες τους.

Εργοδοτικές Ενώσεις: Προτάσεις για ΣΣΕ που κατοχυρώνουν τα αντεργατικά «κεκτημένα» της κρίσης

Χαρακτηριστικά παραδείγματα, που αποκαλύπτουν το πραγματικό περιεχόμενο της «επιστροφής στην κανονικότητα», την οποία επαγγέλλεται η κυβέρνηση
Αξιοποιώντας το σύνολο της αντεργατικής νομοθεσίας, που παρέλαβε από τους προηγούμενους και εμπλούτισε ακόμα περισσότερο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, οι εργοδοτικές οργανώσεις καταθέτουν σχέδια ΣΣΕ που πηγαίνουν ένα βήμα πιο πέρα την επίθεση σε βάρος των εργαζομένων και στοχεύουν στο να κατοχυρώσουν τα «κεκτημένα» τους από την περίοδο της κρίσης.
Ετσι, η πραγματικότητα με την οποία βρίσκονται αντιμέτωποι οι εργαζόμενοι, αποκαλύπτει σε όλο της το μεγαλείο

Πέπλο συγκάλυψης και αποπροσανατολισμού

Ενα πέπλο αποπροσανατολισμού του λαού και συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών της καταστροφής συνεχίζει να απλώνεται πάνω από τα καμένα της Ανατολικής Αττικής, με ευθύνη της κυβέρνησης και με τη συμβολή των άλλων αστικών κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Η επικέντρωση της αντιπαράθεσης αποκλειστικά στο επιχειρησιακό σκέλος της (μη) αντιμετώπισης της φονικής πυρκαγιάς, ο επιμερισμός των ευθυνών σε ορισμένους μόνο κρίκους του κρατικού και κυβερνητικού μηχανισμού, η προσπάθεια κυβέρνησης και ΝΔ, όπως και των άλλων αστικών κομμάτων, να εντάξουν την αντιπαράθεση για την καταστροφή στις πολιτικές διεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, τα επικοινωνιακά κόλπα της μιας και της άλλης πλευράς, είναι μερικά απ' όσα συντελούν στο να κρύβεται η ουσία.

Εκ των έσω οι αλλαγές στην FSI, την μητρική εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Νέος δ.σ. ο Gianfranco Battisti

Εκ των έσω οι αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο της Ferrovie dello Stato Italiane, της μητρικής εταιρείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της FSI, η  γενική συνέλευση των μετόχων όρισε ως νέο πρόεδρο τον Gianluigi Vittorio Castelli και διευθύνοντα σύμβουλο τον Gianfranco Battisti.
Ο Battisti εργάζεται στην FSI από το 1998 και μέχρι σήμερα διατηρούσε την θέση του Διευθυντή Εθνικών και Διεθνών Επιβατικών Μεταφορών.

PEARL: προχωρά σε ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής άδειας το Σεπτέμβριο σύμφωνα με το voria.gr


Η σιδηροδρομική επιχείρηση που ελέγχεται από την Cosco, θα προχωρήσει μέσα στον Σεπτέμβριο σε ενεργοποίηση της άδειας για εμπορευματικές μεταφορές.
Δεν πρόκειται να βγει από τις ράγες του τρένου η P.E.A.R.L. Α.Ε., το κινέζικο «μαργαριτάρι» που ελέγχεται από τη γνωστή μας Cosco, τον κινεζικό ναυτιλιακό κολοσσό που έχει πάρει στον έλεγχό του το λιμάνι του Πειραιά.

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Το Εργατικό Κέντρο Λάρισας ζητάει επαναφορά πρωινού δρομολογίου

Στις προσωρινές αναστολές δρομολογίων τρένων που ανακοίνωσε πρόσφατα η TΡAINOΣΕ περιλαμβάνεται και το πρωινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, που έχει ως αποτέλεσμα εργαζόμενοι που μετακινούνται καθημερινά, λόγω δουλειάς, με αυτό το δρομολόγιο να αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα.

Μέσα σε 3' ο αρχισυντάκτης του Ριζοσπάστη αποκαλύπτει τα αίτια για το ολοκαύτωμα στο Μάτι




Την προκλητική προσπάθεια της κυβέρνησης να διαχειριστεί επικοινωνιακά την καταστροφή με τις πυρκαγιές στην Αν. Αττική, ενώ με την πολιτική της εξυπηρετεί τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων και όχι τις ανάγκες του λαού και των εργαζομένων, κατήγγειλε ο Περικλής Κουρμούλης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ μιλώντας στην τηλεόραση του «ΑΝΤ1», το πρωί της Τρίτης 31 Ιούλη.

Οφειλές 34,4 εκατ. ευρώ είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ στα τέλη του 2017.


Οφειλές 34,4 εκατ. ευρώ είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ στα τέλη του 2017. Μονόδρομος για τον ΟΣΕ η αύξηση των εσόδων από τα τέλη υποδομής.Μετά την ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, ο ΟΣΕ έχει ως κύριες πηγές εσόδων την ετήσια κρατική επιδότηση, η οποία ανέρχεται στα 45 εκατ. ευρώ ετησίως,αλλά βαίνει μειούμενη τα τελευταία χρόνια και τα τέλη χρήσης, τα οποία επιβαρύνονται οι σιδηροδρομικές εταιρείες για να χρησιμοποιούν το δίκτυο.