ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
*θα αναρτήσουμε όλα τα σχετικά έγγραφα ,(κανονισμό του ευρωπαικού κοινοβουλίου,σύμβαση των ΥΓΟΣ,απογραφή προσωπικού και πολλά άλλα .)Θα επισημάνουμε τα σημαντικά σημεία που αλλάζουν το τοπίο στον σιδηροδρόμο στον ελληνικό χώρο αλλά και τις εργασιακές σχέσεις (φυσικά προς το χειρότερο) θα αναλύσουμε τον ρόλο συνδικαλιστών -εργοδοτικών παρατάξεων αλλά και πολιτικών ηγεσιών και το πως κορόιδεψαν τους εργαζόμενους.Θα καταδείξουμε τον ρόλο τους στις ιδιωτικοποίησεις που έγιναν αλλά και σε αυτές που είναι σε εξέλιξη .
ΚΑΝΟΝΙΣΜΌΣ (ΕΚ) αριθ. 1370/2007 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΫ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ της 23ης Οκτωβρίου 2007
για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές και την κατάργηση των κανονισμών του Συμβουλίου (ΕΟΚ) αριθ. 1191/69 και (ΕΟΚ) αριθ. 1107/70
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,
Έχοντας υπόψη:
τη συνθήκη για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, και ιδίως τα άρθρα 71 και 89,
την πρόταση της Επιτροπής,
τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (1),
τη γνώμη της Επιτροπής των Περιφερειών (2),
Αποφασίζοντας σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 251 της συνθήκης (3),
Εκτιμώντας τα ακόλουθα: