Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Συντάξεις: Αυτά είναι τα χρήματα που επιστρέφονται σε Δημόσιο, ΙΚΑ, ΔΕΚΟ, Τράπεζες, ΟΑΕΕ, ΝΑΤ, ΕΤΑΑ – Πίνακες.

Με τις Συντάξεις Δεκεμβρίου 2017 η επιστροφές των χρημάτων λόγω παράνομων κρατήσεων για το ΕΟΠΠΥ - Είναι 1.000.000 οι συνταξιούχοι που θα πάρουν από 10 ως 300 ευρώ αναδρομικά - Πάνω από 110.000 οι συνταξιούχοι θα δουν να τους επιστρέφονται 500 ως 3.000 ευρώ - Δείτε αναλυτικά παραδείγματα με τα χρήματα που επιστρέφονται ανάλογα με το ποσό της σύνταξης.

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΟΑΣΑ: Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό για να εκλείψουν οι ουρές στα εκδοτήρια


Δελτίο Τύπου

Ο ΟΑΣΑ απευθύνει ιδιαίτερη παράκληση στο επιβατικό κοινό για τη χρήση της διαδικασίας του ανοιχτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, ώστε να εκλείψουν οι ουρές στα εκδοτήρια. Με την ευκαιρία, ο Οργανισμός θέλει να ευχαριστήσει τους πολίτες για την κατανόηση που έχουν επιδείξει, κατά τη διαδικασία μετάβασης στο ηλεκτρονικό εισιτήριο. Η διαδικασία του ανοιχτού φακέλου αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. Η σχετική δυνατότητα παρέχεται και στους φοιτητές. Σημειώνεται ότι η παράδοση του ανοικτού φακέλου γίνεται σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ. 

Aναστολή κοινητοποιήσεων αποφάσισαν η ΠΟΣ και τα σωματεία



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ» 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΟΣΕ 
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. ΟΣΕ 


ΑΘΗΝΑ, 30/10/2017

ΠΡΟΣ: 1. Τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ο.Σ.Ε.) Α.Ε.
2. Την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ 
ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.) Α.Ε.
3. Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
4. Την ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.
5. Την ΓΑΙΑ ΟΣΕ Α.Ε.
ΚΟΙΝ: 1. Υπουργό Οικονομικών – κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο.
2. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
3. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
4. Υπουργό Εργασίας, Κοιν.Ασφάλισης & Κοιν.Αλληλεγγύης – κα Έφη Αχτσίογλου.
5. Ο Μ Ε Δ.
6. ΤΑΙΠΕΔ.

Με την παρούσα επιστολή μας, σας γνωστοποιούμε ότι μετά την ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ (27/10/2017), με την οποία δίδεται παράταση της ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ για τις 14 Φεβρουαρίου 2018, αποφασίσαμε την αναστολή των στάσεων εργασίας που είχαμε εξαγγείλει για τις 02/11/2017.

Νεκροί και καταστροφές από την κακοκαιρία στην κεντρική Ευρώπη. Mεγάλες ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Σφοδρό κύμα κακοκαιρίας πλήττει την Κυριακή τη βόρεια και κεντρική Ευρώπη, με αποτέλεσμα να έχουν χάσει τη ζωή τους μέχρι στιγμής 5 άνθρωποι, δύο στην Πολωνία, δύο στην Τσεχία κι ένας στη Γερμανία, ενώ μεγάλο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου της τελευταίας έχει τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω των καταστροφών που έχουν προκαλέσει τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Οι τέσσερις άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους σε Πολωνία και Τσεχία καταπλακώθηκαν από δέντρα που έπεσαν λόγω των σφοδρών ανέμων, ενώ χιλιάδες πολίτες και στις δύο χώρες έχουν μείνει χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα.

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

«Μέλλον της εργασίας»... το βάθεμα της εργασιακής ζούγκλας!

«Το μέλλον της εργασίας μετά το μνημόνιο» ήταν ο τίτλος συνεδρίου που διοργάνωσε ο ΣΕΒ την περασμένη Τρίτη, στο οποίο συμμετείχαν οι πρόεδροι των «κοινωνικών εταίρων» (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ).
Οι αντεργατικοί στόχοι των βιομηχάνων και συνολικά του κεφαλαίου, όπως αποτυπώθηκαν στο εν λόγω συνέδριο και στη σχετική «ειδική έκθεση» που προηγήθηκε, συμπυκνώνονται στη φράση «σύγχρονο, ευέλικτο και παραγωγικό εργασιακό περιβάλλον που θα υπηρετεί μια ανοιχτή διεθνώς ανταγωνιστική οικονομία»... Σε απλά ελληνικά, για τους εργαζόμενους αυτό σημαίνει ένταση της εκμετάλλευσης, παγίωση και παραπέρα απογείωση της «ευελιξίας», της δουλειάς - λάστιχο χωρίς... «αναχρονιστικά» εργατικά δικαιώματα, προκειμένου να ενισχύεται η διεθνής ανταγωνιστικότητα του εγχώριου κεφαλαίου, με προσανατολισμό όπως αναφέρεται στα «εμπορεύσιμα διεθνώς προϊόντα».

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά του 100% της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ

Αθήνα, 27/10/2017 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε, κατόπιν αιτήματος που υπέβαλε προεπιλεγέντας επενδυτής, την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ. 
Ως νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών ορίστηκε η 14η Φεβρουαρίου 2018. 
Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (www.hradf.com).

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Σημαντικές πτυχές του Έπους του 1940 φωτίζονται μέσω των αρχείων του ΟΣΕ - Σημαντικά τηλεγραφήματα

Η συνεισφορά των ανθρώπων και του μεταφορικού έργου του τότε ΣΕΚ (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους), την περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου αποτελούν αναμφισβήτητα ένα μεγάλο κεφάλαιο, επίσημα αναγνωρισμένης υλικής και ηθικής σημασίας. 

Στο αρχείο του ΟΣΕ διασώζονται σημαντικά τηλεγραφήματα και έντυπο υλικό από την περίοδο του Έπους του ΄40 και της γερμανικής κατοχής. Κατόπιν της επιβεβαίωσης της γνησιότητας του υλικού, ο σχεδιασμός του ΟΣΕ είναι να συντηρηθούν επιστημονικά και στην συνέχεια να αναδειχθούν. 

ΚΚΕ: Ανακοίνωση για την 28η Οκτωβρίου 1940

Σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για την 28η Οκτωβρίου 1940 σημειώνει:
«Η 28η Οκτωβρίου 1940 και η κατοπινή πάλη του ελληνικού λαού ενάντια στη φασιστική τριπλή κατοχή, μέσα από τις γραμμές του ΕΑΜ - ΕΛΑΣ και του ΚΚΕ, αποτελεί πηγή έμπνευσης και διδαγμάτων, ιδιαίτερα σήμερα που η Ιστορία ξαναγράφεται με προμετωπίδα τον αντικομμουνισμό, που οι αντιθέσεις και τα αδιέξοδα στο παγκόσμιο καπιταλιστικό σύστημα εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους γενικευμένων πολεμικών συγκρούσεων.

Βίντεο: Μαρτυρίες Αιτωλοακαρνάνων που συγκινούν για τις μάχες του ’40



Τις μαρτυρίες είχαν καταθέσει δύο ηλικιωμένοι σε τηλεοπτική εκπομπή για τις μάχες του ’40 και την πορεία τους απο την Αιτωλοακαρνανία προς το Ελληνοαλβανικό Μέτωπο.
Την μνήμη της αντίστασης κατά του φασισμού διατηρούσαν ζωντανή πρώην στρατιώτες του Ελληνοαλβανικού Μετώπου, οι οποίοι στο παρελθόν αφηγήθηκαν τις πολεμικές συγκρούσεις με τους Ιταλούς στρατιώτες στα βουνά της Πίνδου και της Μακεδονίας.
O Αριστείδης Κασάρας και ο Αριστοτέλης Παπαντώτης είχαν ζήσει τα γεγονότα με το όπλο στο χέρι.

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Μάζωξη σειράς του '84 β εξάμηνο

**Πρόσκληση  των συναδέλφων μηχανοδηγών  της σειράς του 1984 β εξαμήνου  για ..''συγκέντρωση'' στην Θεσ/κη στα Κωνσταντινουπολίτικα στο κέντρο ..Άμπελος την ΤΡΙΤΗ 31/10/2017, ώρα 19:30.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 


Ήρθε ο καιρός - ήρθε ο καιρός, που είναι ο κόσμος πιο γλυκός!!! Επιτέλους ηρέμησε η κατάσταση, αλλά και οι καιρικές συνθήκες είναι ευνοϊκές για την μάζωξη της σειράς του 1984 β΄ εξαμήνου. 

To πρώτο ηλεκρικό desiro στον Πειραιά (βίντεο-φωτο)

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των ηλεκροκίνητων desiro από την Αθήνα στον Πειραιά.
Τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού θα συνδέσουν επιτέλους το αεροδρόμιο απευθείας με το λιμάνι.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας μόνο το δρομολόγιο  του αεροδρομίου θα κατεβαίνει στον Πειραιά με συχνότητα  δρομολογίου ανά μία ώρα.

Η Alstom επικεφαλής στην κούρσα για τα 25 Νέα Τραμ στην Αθήνα.

Ενδιαφέρουσες εξελίξεις έχουμε στο διαγωνισμό προμήθειας 25 νέων Τραμ για το δίκτυο της Αθήνας. Σύμφωνα με υψηλά ιστάμενο πρόσωπο της Αττικό Μετρό στο ypodomes.com προχθές εκδόθηκε η απόφαση για την συνέχεια του διαγωνισμού και από από τις 3 συμμετέχουσες εταιρείες αποκλείονται από την επόμενη φάση η Τσέχικη Skoda και η Κορεάτικη Hyundαi Rotem και μοναδικός διεκδικητής απομένει η Γαλλική Alstom.

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Πάλι κρυφές συναντήσεις.....

Για άλλη μια φορά πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση στα κρυφά 2 συνδικαλιστών της ΠΕΠΕ  ( όχι με όλο το  προεδρείο του σωματείου..) και της  διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα συνεταιράκια εξακολουθούν να εργάζονται για το ..''καλό'' του κλάδου εν κρυπτώ.
Τι; Οχι;
Το αστείο στην υπόθεση είναι ότι το μακελειό της έλξης εγκαλεί τους ΠΑΣΚίτες για απουσία και αποχώρηση από την χθεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ  αλλά  ''ξέχασε'' να αναφέρει για τα 2 συνεταιράκια που έφυγαν  από την συνεδρίαση για να συναντηθούν με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Είναι όλοι τους μια ωραία  ατμόσφαιρα  πάντως οι παρατάξεις των αστικών κομμάτων (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ -ΣΥΡΙΖΑ) και τα ''δίνουν'' όλα για τον εργαζόμενο..

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΣΕΒ: Συμβάσεις «μηδενικών ωρών» και «μισθός» σε κουπόνια!

Εργασία κατά παραγγελία. Συμβάσεις μηδενικών ωρών. Αμοιβή σε κουπόνια αντί για μισθό. «Mini jobs». Αυτό είναι το εργασιακό μοντέλο που «ονειρεύονται» να επιβάλλουν τα αφεντικά.  Την ίδια στιγμή που κυβέρνηση και δανειστές, ενόψει της τρίτης διαπραγμάτευσης, ετοιμάζονται να βάλουν στο «γύψο» το δικαίωμα της απεργίας και να δώσουν στους εργοδότες τη δυνατότητα της ανταπεργίας, ο ΣΕΒ αρπάζει την ευκαιρία για να ζητήσει την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, ρίχνοντας πλήθος αντεργατικών προτάσεων στο τραπέζι. 

Ξεφτίλα δίχως πάτο...

Μερικοί ΣΥΡΙΖΑίοι χασκογελούσαν γύρω από τον Γραμματέα τους, Π. Ρήγα, ενώ αυτός κατέθετε στεφάνι στη Μακρόνησο. Ο Γ. Κατρούγκαλος, ο «ψαλιδοχέρης» της Κοινωνικής Ασφάλισης, καμάρωνε ακουμπώντας πάνω στα ερείπια της Μακρονήσου, σαν να κρατάει κάποιο λάφυρο. Καμιά 50αριά θλιβερά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ξεδίπλωναν τη μοβ σημαιούλα τους κάτω από το άγαλμα του Δεσμώτη Μακρονησιώτη. Οι παραπάνω εικόνες καταγράφηκαν προχτές Κυριακή στη Μακρόνησο, κατά τη διάρκεια επίσημης επίσκεψης του ΣΥΡΙΖΑ στο νησί όπου μαρτύρησαν χιλιάδες κομμουνιστές και άλλοι λαϊκοί αγωνιστές.

Πάτρα: Στοπ βάζουν οι κάτοικοι στην διέλευση του σύγχρονου τρένου - Επιμένουν στην στάση τους.

Προχωρούν σε Γενική Συνέλευση την ερχόμενη Κυριακή


Ούτε βήμα πίσω δεν κάνουν τα μέλη των συλλόγων των περιοχών του Ρίου, του Καστελλόκαμπου, των Δαφνών, των Μποζαϊτικων και της Έξω Αγυιάς, σε ότι αφορά το θέμα της διέλευσης της επιφανειακής χάραξης του σύγχρονου σιδηρόδρομου από το αστικό κέντρο της Πάτρας. 

Aναμένουμε την αποκατάσταση της αλήθειας από το στέκι της εργοδοσίας

Όπως αποκαλύψαμε χθές το αυτοαποκαλούμενο στέκι της έλξης υπέπεσε σε ένα ακόμα  μεγάλο ατόπημα αναρτώντας ψευδώς ότι κατεβάσαμε ανάρτηση από το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ σε μια άγαρμπη προσπάθεια του να στηρίξει την σημερινή διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ .Την διοίκηση που η κεφαλή της προέρχεται από τον συνδικαλιστικό θώκο του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και  που αποτελεί την σημερινή κυβερνητική παράταξη.
Το μπλογκ του προέδρου της ΠΕΠΕ βέβαια μας έχει συνηθίσει από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του σε μετάδοση ψευδών πληροφοριών,αναληθειών,προσωπικών επιθέσεων,ύβρεων και προσβολών.

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Aνακοίνωση ΔΕΣΚ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ

ΔΕΣΚ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ
  
Αθήνα, 25/10/201 

ΠΡΟΣ: 1. Τον εκλεγμένο σύμβουλο που πήρε τους περισσότερους
σταυρούς προτίμησης στις εκλογές του ΠΜΚ-Σ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ
(29, 30, 31/5/2017 & 1/6/2017) - κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΖΑΡΑ.
2. Όλους τους υπόλοιπους εκλεγμένους συμβούλους.


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Η διαδικασία συγκρότησης του Διοικητικού Συμβουλίου σε σώμα (9/6/2017), δεν έχει γίνει σύμφωνα με το Καταστατικό, γι΄αυτό σας καλούμε και εγγράφως, να ορίσετε άμεσα σύγκλιση – συνεδρίαση για τη συγκρότηση του Δ.Σ. σε σώμα, σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις του Π.Μ.Κ.-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ (συγκεκριμένα άρθρο 12 παράγραφος 5).-

Οι εκλεγμένοι στο Δ.Σ. του Π.Μ.Κ.-Σ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ
του συνδυασμού ΔΕΣΚ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ


ΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΟΛΓΑ

Πάλι ξεφτιλίστηκαν στο μακελειό της έλξης.Τους τα.. είπαν λάθος και την πάτησαν

Θα ξεκινήσουμε από τις γελοιότητες που  γράφει το στέκι της εργοδοσίας  και τα χοντροδέστατα ψέματα ότι κατεβάσαμε ανάρτηση !!!.
Το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ δεν έχει κατεβάσει ΠΟΤΕ ανάρτηση από την ημέρα που ξεκίνησε και ΟΥΤΕ θα κατεβάσει  ποτέ στο μέλλον.
Ο Γένι-Χίος ''ενημερώθηκε'' λάθος.Νομίζει  όμως ότι μπορεί να παραπληροφορεί  και να λασπολογεί αβίαστα 
Είναι πλέον εκτεθειμένος και περιμένουμε ΑΜΕΣΑ να ανασκευάσει τα περί ''κατεβάσματος'' ανάρτησης .Την κριτική που μας κάνει σε όλα τα υπόλοιπα την απαντάμε με  πολύ μεγάλη άνεση .Το στέκι της εργοδοσίας εκτός του ότι  είναι ανυπόληπτο  πάνω από  όλα  είναι και προβλέψιμο.
Η ανάρτηση για την μεγάλη καθυστέρηση  αναχώρηση του 56 είναι αυτή 

Χάος ...με το τροχαίο υλικό..Το 56 δεν έχει φύγει ακόμα

και η ανάρτηση για το τροχαίο υλικό είναι αυτή 

Για το τροχαίο υλικό

Όλες οι αναρτήσεις στο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ κοινοποιούνται από την εφαρμογή  dlv.it στο FACEBOOK .Aν ανατρέξετε λοιπόν  στην σελίδα μας στο FACEBOOK θα τις δείτε ΟΛΕΣ εκεί .
Επομένως ζητάμε από τον Στεφανο Χίο της έλξης να μας   ζητήσει  άμεσα συγγνώμη  ή δεν το αντέχει ο εγωισμός του;

Ημερήσια διάταξη ΔΣ ΟΣΕ 26-10-2017

                                                                        
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Προς
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου

Σας προσκαλούμε να προσέλθετε στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Σ.Ε, που έχει οριστεί για την 26 Οκτωβρίου 2017 ημέρα Πέμπτη  και ώρα 15:00, στα Γραφεία του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου 1-3 (8ος όροφος, αίθουσα συνεδριάσεων).
Στην περίπτωση κωλύματός σας, παρακαλούμε να ειδοποιήσετε τη Γραμματεία του Διοικητικού Συμβουλίου (Τηλ.: ).

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 1094  


1.- Κατακύρωση της δημοπρασίας του έργου: «ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗΣ ΕΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΘΗΝΩΝ» (Α.Δ.1607)
                    (ΑΡΜΟΔΙA ΥΠΗΡ.: ΔΙΣΥΓ) 

2.- Εκλογή εκπροσώπου του ΟΣΕ για τις εκλογές του ΕΒΕΑ. 
              (ΑΡΜΟΔΙΟΣ.: ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ)

3.-Προκήρυξη θέσεων ευθύνης 
              (ΑΡΜΟΔΙΟΣ.: ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ)

4.-Προγραμματισμός προσλήψεων Προσωπικού. 
                    (ΑΡΜΟΔΙA ΥΠΗΡ.: ΔOΔΑΔ)
          
5.- «Χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης σε εργαζόμενους, συνεπεία εκτάκτων αναγκών»              
                         (ΑΡΜΟΔΙA ΥΠΗΡ.: ΔOΔΑΔ)
                                          
6.-Έγκριση για τη διενέργεια του ηλεκτρονικού δημόσιου ανοικτού διαγωνισμού μέσω ΕΣΗΔΗΣ για την προμήθεια δύο (2) οχημάτων τηλεσκοπικής εξέδρας συντήρησης της ηλεκτροκίνησης συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης #550.000# ΕΥΡΩ χωρίς Φ.Π.Α και #682.000# ΕΥΡΩ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη  προσφορά  βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.
                            (ΑΡΜΟΔΙA ΥΠΗΡ.: ΔΙΠΕΦ)
          
7.-Ανακοινώσεις
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Χωρίς μετρό την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, λόγω απεργίας του ΣΕΛΜΑ

metaforespress.gr
Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών(ΣΕΛΜΑ) εξήγγειλε 24ωρη απεργία, αντιδρώντας – μεταξύ άλλων – στην ένταξη της ΣΤΑΣΥ στο υπερΤαμείο.

Η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ

Πολλά τα... πάρτι στον όμιλο ΟΣΕ.

από το euro2ay.gr

Ημερήσια αποζημίωση μεταξύ 250 και 300 ευρώ, μέχρι την αποκατάσταση στις προηγούμενες θέσεις τους, καλείται να καταβάλει ο ΟΣΕ σε τουλάχιστον τρία στελέχη τα οποία είχαν υποβαθμιστεί από τη σημερινή διοίκηση και προχώρησαν σε δικαστικές προσφυγές τις οποίες κέρδισαν.
Πρόκειται για διευθυντές που έγιναν προϊστάμενοι και για προϊσταμένους που υποβαθμίστηκαν σε απλούς υπαλλήλους.

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Εμπορικό στη Θεσ/κη :13 ώρες συνεχόμενης δουλειάς για το προσωπικό έλξης

Είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη ανάρτηση ότι το εμπορικό προς Θεσ/κη είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα και το ωράριο στο κύκλωμα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μόνο η διαδρομή  Αθήνα-Θεσ/κη σύμφωνα με τα εγχειρίδια  δρομολογίων είναι  9 ώρες και 24 λεπτά (χωρίς την παραλαβή και παράδοση των ΔΗ-ΗΗ)
Σήμερα το πρώτο εμπορικό εφόλης με 2 μηχανοδηγούς έφτασε στην Θεσ/κη στις 08:00 το πρωί .Απαιτήθηκε δε  από τους μηχανοδηγούς  να πάνε το φορτίο στον παλιό σταθμό και να κάνουν και ελιγμούς εκεί.
Η λήξη στο δελτίο έλξης  μπήκε στις 09:00 το πρωί  μετά δηλαδή από 13 ώρες συνεχόμενης εργασίας (χωρίς βλάβη ή ακινησία να μεσολαβεί  κατά την πορεία που θα επέκτεινε το ωράριο λόγω ανωτέρας βίας).

Μετά θάνατον... ... κοροϊδία

Στην «πίεση του ΔΝΤ» απέδωσε ο πρώην υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, την καρατόμηση των συντάξεων χηρείας που μεταξύ άλλων δεινών επέφερε ο νόμος 4387/2016. Σε δηλώσεις του, μάλιστα, κάνει λόγο για «διορθώσεις» που πρέπει να γίνουν μετά την έξοδο από το πρόγραμμα. Στην ίδια λογική, ο υφυπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Τ. Πετρόπουλος, υποσχέθηκε ότι θα υπάρξει θεσμοθέτηση κατώτερου ορίου στις συντάξεις χηρείας. Για άλλη μια φορά τα κυβερνητικά στελέχη παραπλανούν.

Λίγο πριν την γραμμή εκκίνησης το Εμπορευματικό Κέντρο Θριάσιου Πεδίου.


ypodomes.com
Πλησιάζει η ώρα της εκκίνησης της μεγάλης επένδυσης για το πρώτο mega Logistics Park της χώρας. Όπως αναφέρει στο ypodomes.com o Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Θανάσης Σχίζας, ολοκληρώνεται ο τεχνικό-οικονομικός σύμβουλος από την Alpha Bank, η επίσημη ανακήρυξη του αναδόχου και το επόμενο βήμα είναι η αποστολή για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

O ΟΣΕ προσδοκά σε καλύτερες ημέρες, λόγω των τελών υποδομής. Αύξηση εσόδων στο 6μηνο.


  metaforespress.gr
Σε καλύτερες ημέρες προσδοκά ο ΟΣΕ, λόγω της σταδιακής ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων και την είσοδο νέων εταιρειών, άρα και της αύξησης των εσόδων από τα τέλη υποδομής.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις πρώτου εξαμήνου, «συνεχίζεται η σημαντική πρόοδος, όσον αφορά την οικονομική εξυγίανση του Ομίλου, τόσο μέσω της προσπάθειας συγκράτησης και εξ ορθολογισμού των δαπανών, όσο και της αύξηση των εσόδων.

Τα αλλάζουν όλα οι Ιταλοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Άδεια τρένου θέλει και η Cosco

από το Πρώτο Θέμα
Αντιµέτωποι µε την πραγµατική εικόνα του ελληνικού σιδηροδρόµου και τις µεγάλες αδυναµίες του βρίσκονται οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato Italliane SpA έναν µήνα µετά την υπογραφή της συµφωνίας στην Κέρκυρα για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρουσία του Ελληνα αλλά και του Ιταλού πρωθυπουργού.
Η κατάσταση του σιδηροδροµικού δικτύου, που παραπέµπει σε συνθήκες άλλης εποχής, οι ηµιτελείς εργολαβίες, που εγείρουν σοβαρά θέµατα αξιοπιστίας και ασφάλειας, αλλά και οι τεράστιες καθυστερήσεις σε έργα αναβάθµισης δυσχεραίνουν τα σχέδιά των Ιταλικών Σιδηροδρόµων, που διαπιστώνουν έκπληκτοι τις τεράστιες ελλείψεις και τα προβλήµατα του ελληνικού δικτύου.

Διαγωνισμός για την εταιρεία σιδηροδρομικού υλικού ιδιωτικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ.

tovima.gr
Mη δεσμευτικό ενδιαφέρον για την ΕΕΣΣΤΥ έχουν εκδηλώσει η Ferrovie dello Stato Italiane που απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η SKODA TRANSPORTATION
Αναθέρμανση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) δείχνουν τα μηνύματα που φτάνουν το τελευταίο διάστημα. Αν και όλα φαίνονταν παγωμένα, η ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους έχει αναβαθμίσει τον ρόλο της κρατικής σήμερα εταιρείας.

Έκθεση αφίσας με θέμα τις Σταθερές Συγκοινωνίες (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) στο σταθμό «Σύνταγμα»

metaforespress.gr
Το τμήμα Γραφιστικής του ΤΕΙ Αθήνας, σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., οργανώνουν έκθεση αφίσας, με θέμα τις Σταθερές Συγκοινωνίες, από τις 23 έως τις 30 Οκτωβρίου 2017, στο σταθμό «Σύνταγμα».
Οι αφίσες δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος «Προωθητική Καμπάνια» του 3ου έτους σπουδών του Τμήματος Γραφιστικής.

Πάτρα: «Ρουτίνα» οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού - Τι λένε στον ΟΣΕ.

από το  patrasevents.gr
Οι επιβάτες παραπονούνται και περιμένουν το τραινάκι της πόλης να γίνει και πάλι το 
βολικό μέσο μεταφοράς, όπως το είχαν γνωρίσει…
Σημαντικά είναι τα προβλήματα στα δρομολόγια του Προαστιακού. 
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το τρένο του Προαστιακού, το φαινόμενο της καθυστέρησης των δρομολογίων είναι πλέον συχνό, με αποτέλεσμα να περιμένουν και να ταλαιπωρούνται στις στάσεις που υπάρχουν. 

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Aνακοίνωση Α.Σ.ΠΡΟ


ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ (Α.Σ.ΠΡΟ)

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Ιδιωτικοποιήσεις με στρατούς ημετέρων επιχειρούν ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Σε ένα βρόμικο παιχνίδι δίχως τέλος εξελίσσεται η ιδιωτικοποίηση των εταιριών που συγκροτούν τους ελληνικούς σιδηρόδρομους. Ένα πλέγμα που ομογενοποιεί το ξεπούλημα των βασικών κοινωνικών υπηρεσιών, την ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων, την αλητεία των διαφόρων παρατρεχάμενων των υπουργείων και βέβαια τον κομματικό συνδικαλισμό και την προσπάθεια δημιουργίας κοινωνικής βάσης στην οποία επιδίδεται, που θα νομιμοποιεί και θα χειροκροτεί ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα των τελευταίων χρόνων.

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Σχετικά με το εμπορικό εφ'όλης στην Θεσ/κη..

Θα θέλαμε να απευθύνουμε ερώτημα α) προς τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ β) τον Προιστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας Προγραμματισμού Εργασίας όπως και στους τμηματάρχες του προγραμματισμού εργασίας γ) τον προιστάμενο Κεντρική Υπηρεσίας ΜΑΙ  αλλά φυσικά και την ΠΕΠΕ για το πόσες ώρες εργασίας είναι προγραμματισμένες  για τις υπηρεσίες 1.1 και 1.51 που αφορουν το εμπορικό στην Θεσ/κη και την διανυκτέρευση εκεί.
Σύμφωνα με το νέο κύκλωμα που απεστάλλη το απόγευμα το ωράριο των 2 υπηρεσιών είναι 20:00-05:00 συνολο δηλαδή 9 ώρες .
Όμως για να δούμε τα παρακάτω στοιχεία

ΠΑΜΕ-Δελτίο Τύπου για το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας


Μετά τη συνεδρίαση της Διοίκησης της ΓΣΕΕ στις 17 Οκτώβρη διαμορφώνεται απροκάλυπτη συμπόρευση της πλειοψηφίας της Διοίκησης με τις προτάσεις του ΣΕΒ σχετικά με το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΕΛΙΝΥΑΕ).

Η πλειοψηφία της Διοίκησης της ΓΣΕΕ τάσσεται υπέρ της πρότασης για κλείσιμο των περιφερειακών παραρτημάτων του ΕΛΙΝΥΑΕ και απολύσεις εργαζομένων, οι οποίες σε συνδυασμό με την υπάρχουσα υποχρηματοδότηση οδηγούν σε υπονόμευση των δυνατοτήτων παραγωγής επιστημονικού έργου που αφορά την προστασία της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων. Η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ φαίνεται επίσης διατεθειμένη να παραχωρήσει την πλειοψηφία των μελών του ΔΣ του ΕΛΙΝΥΑΕ στο ΣΕΒ και τους υπόλοιπους εργοδοτικούς φορείς. Η μοναδική παράταξη που διαφώνησε με τις παραπάνω προτάσεις ήταν η ΔΑΣ.

ΠΑΜΕ Συλλαλητήρια στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις στις 9 Νοέμβρη - Στην Αθήνα στο Σύνταγμα στις 18.30

«Απαντάμε και κλιμακώνουμε την πάλη μας με μαζικά συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ, στις 9 Νοέμβρη, στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις. Όλες και όλοι στο συλλαλητήριο! 9 Νοέμβρη, 18.30 στο Σύνταγμα», επισημαίνει το ΠΑΜΕ καλώντας σε μαζική συμμετοχή στα συλλαλητήρια που διοργανώνει εκείνη την ημέρα.
Το ΠΑΜΕ στην ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:

Επανεμφάνιση Αθ. Ζηλιασκόπουλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με… μηνύματα.


Επανεμφανίστηκε ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος - από πολλούς – θεωρείται «στέλεχος με επιρροή» στον ευρύτερο κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος αποχώρησε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έπειτα από διαφωνίες με τον νυν υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, με αποκορύφωμα τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ειδομένης, έκανε έναν σύντομο απολογισμό της θητείας του, σε οικονομικό συνέδριο, όπου ήταν ομιλητής.

Για το τροχαίο υλικό

Το τροχαίο υλικό οι τεχνίτες ,οι μηχανοδηγοί ,οι συνοδοί ,οι επισκέπτες  οι κλειδούχοι κ.α το τιμάμε και μας τιμάει.Από εκεί βγάζουμε το ψωμί μας και στις ρόδες του γράφεται η σιδηροδρομική ιστορία (και  τα καλά  και τα κακά της σημεία. ) .Η σκληρή γλώσσα στα κείμενα  και η κριτική μας δεν αφορά το προσωπικό (πως θα μπορούσε άλλωστε;)  αλλά τις πολιτικές ηγεσίες,τις διοικήσεις των εταιρειών που  τις διορίζουν οι αστικές  κυβερνήσεις και οι οποίες με την σειρά τους   έχουν δώσει όρκο πίστης και αφοσίωσης  στις  εντολές της ΕΕ ,οι οποίες  θέλουν ένα σιδηρόδρομο εμπόρευμα  ,που θέλουν το πλαισιο ανταγωνισμού ,που θέλουν τον σιδηροδρομικό κολίγο  και επαίτη και που θέλουν τα μονοπώλια να μην ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά  που βγάζουν από τον ιδρώτα των εργαζομένων.

Χάος ...με το τροχαίο υλικό..Το 56 δεν έχει φύγει ακόμα

21/10/2017  ώρα 15:21 και το 56  δεν έχει φύγει καν  από το Ρέντη.!!!!
Με  τεχνικό πρόβλημα στα βαγόνια γίνεται αναγκαστική αλλαγή  όλης της σύνθεσης για να μπορέσει η αμαξοστοιχία να αναχωρήσει όταν θα είναι έτοιμη από τους τελικούς ελέγχους θυρών και πέδης.
Η καθυστέρηση ξεπερνά την μία ώρα από την αφετηρία !!
Και εμείς ρωτάμε τους διοικούντες της ΕΕΣΣΤΥ..

Από υπογραφές άλλο τίποτα..

Υπουργική Απόφαση με την οποία εγκρίνεται η Εθνική Στρατηγική για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία υπέγραψε χτες η υπουργός Εργασίας, που κάνει λόγο για «ενδυνάμωση των πολιτικών και των μέτρων πρόληψης των εργατικών ατυχημάτων, των επαγγελματικών ασθενειών». 
Οι εργαζόμενοι έχουν χορτάσει από νόμους και Υπουργικές Αποφάσεις που εξαγγέλλονται κατά καιρούς, χωρίς όμως η κατάσταση στους χώρους δουλειάς να αλλάζει ουσιαστικά.

Φωτιά τα ξημερώματα στο τρένο για Καλαμπάκα.

Στις φλόγες τυλίχθηκε στις 3 το πρωί το τρένο που θα εκτελούσε το τοπικό δρομολόγιο Τρίκαλα-Καλαμπάκα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr η αυτοκινητάμαξα βγήκε από το Μηχανοστάσιο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας και για άγνωστους λόγους ξέσπασε σε αυτό φωτιά.

Μαθητεία Διττής Εκπαίδευσης – Έναρξη Εγγραφών – Δικαιολογητικά

Μετά την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων εισαγωγής μαθητών, για το σχολικό έτος 2017 – 2018, στο πλαίσιο της συνεργασίας της ΕΕΣΣΤΥ, του ΟΑΕΔ, του ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ και ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ και του ΟΣΕ, στις σχολές ΡΕΝΤΗ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, σας πληροφορούμε ότι από 20/10/2017 ημέρα Παρασκευή έως και 27/10/2017 ημέρα Παρασκευή και από ώρα 09:00πμ έως και 14:00μμ., θα αρχίσουν οι εγγραφές των εισακτέων, ως παρακάτω:

Μαθητεία Διττής Εκπαίδευσης – Εισαγωγή Επιπλέον Μαθητών

Σε συνέχεια των αποτελεσμάτων των ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ μαθητών στην ΕΠΑΣ ΡΕΝΤΗ, για το σχολικό έτος 2017 – 2018, στο πλαίσιο της συνεργασίας της ΕΕΣΣΤΥ, του ΟΑΕΔ, του ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ και ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ και του ΟΣΕ, μετά την υπ’ αριθμό 71652/17-10-2017 απόφαση του ΟΑΕΔ, εγκρίνεται η λειτουργία των τμημάτων της Α΄ τάξης στην ΕΠΑΣ ΡΕΝΤΗ, με αυξημένο αριθμό από 25 σε 29 μαθητές ανά ειδικότητα, όπως φαίνεται παρακάτω:

Οι ανταποκρίσεις δρομολογίων έχουν καταργηθεί με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με εγκύκλιο της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει καταργήσει από τον Αύγουστο του 2017 τις ανταποκρίσεις δρομολογίων.Πολλοί επιβάτες μας ρωτούν γιατί το τρένο δεν τους περίμενε  σε σταθμό μετεπιβίβασης λόγω καθυστέρησης σε αυτό που επέβαιναν ή πολύ χειρότερα άλλες φορές εκνευρισμένοι επιβάτες ξεσπούν στο προσωπικό κίνησης ,έλξης και κυκλοφορίας επειδή «έχασαν» το τρένο.
Το προσωπικό δεν έχει καμία ευθύνη .Διαβάστε την εγκύκλιο..

Ενημέρωση :Λόγω έργων ηλεκτροκίνησης προσωρινές αλλαγές σε δρομολόγια

Λόγω έργων εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης απο 21/10/2017 έως 25/10/2017 θα υπάρξουν προσωρινές αλλαγές σε  2 δρομολόγια  Αθήνας -Χαλκίδας -Αθήνας και στην αμαξοστοιχία 61 .
Το 2532 και 2537 θα γίνεται απο θερμικές Α/Α και το 61 θα παραμένει  στον ΣΣ Αθηνών.
Διαβάστε την εγκύκλιο για αναλυτικότερη ενημέρωση.

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

«Αλλαγή φίλου» στις ΗΠΑ

Το σκίτσο* του Βασίλη Παπαγεωργίου για το ταξίδι του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, στις ΗΠΑ μας θύμισε δύο δηλώσεις του για τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. «Ελπίζω να μη μας βρει κι αυτό το κακό» (στο πρώτο βίντεο) έλεγε ο πρωθυπουργός για την περίπτωση εκλογής του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ.
Αργότερα, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Μπάρακ Ομπάμα, στην Αθήνα, ο Αλέξης Τσίπρας μίλαγε για την «επιθετικότητα» και τον «εκκεντρικό τρόπο» του Τραμπ, αλλά είχε μια αισιοδοξία για τις σχέσεις Ελλάδας – ΗΠΑ (στο δεύτερο βίντεο). 

Eπιστολές ΠΕΠΕ προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1η επιστολή

ΘΕΜΑ: «Εκπροσώπηση εργαζομένων στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Κύριοι,
Με έκπληξη τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017
πληροφορηθήκαμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε σε αλλαγή του Καταστατικού της και πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας δεν προβλέπεται η θέση του εκπροσώπου εργαζομένων.

Έργα 286 εκατ. ευρώ δημοπρατεί, έως τα τέλη του έτους, η ΕΡΓΟΣΕ. Ο κατάλογος

Έργα 286 εκατ. ευρώ φιλοδοξεί να δημοπρατήσει, έως τα τέλη του έτους, η ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται για 4 έργα, τα οποία θαχρηματοδοτηθούν από Προγράμματα της περιόδου 2014-2020 (Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α., Π.Ε.Π. και CEF).
Ειδικότερα, τα έργα αυτά αφορούν τα εξής:

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Aλλαγές στα κυκλώματα

Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποίησε τις προτάσεις της ηγεσίας της ΠΕΠΕ και προχώρησε σε μερική αλλαγή κυκλωμάτων.Όσον αφορά την παραφιλολογία ότι οι αλλαγές αυτές έγιναν επειδή δεν έβγαινε το εμπορευματικό έργο στο ΜΘ έχουμε να πούμε οτι το ΜΘ άφησε 2 υπηρεσίες προς Αθήνα αλλα πήρε 2 άλλες προς Αλεξανδρούπολη!!
Για το δε 60/61 η πρόταση κάποιων ήταν να κοπεί εντελώς ή μήπως και αυτό δεν το θυμούνται; Ας μην χρησιμοποιούν υπηρεσιακά στελέχη και εν αγνοία αυτών  να κρύβονται απο πίσω τους για τις προτάσεις τους.Οι νέες λοπόν αλλαγές στα κυκλώματα είναι οι παρακάτω:

"Πλήρως αποτυπωμένη η κατάσταση του δικτύου" λέει ο ΟΣΕ

Έχοντας μπει πλήρως στην σιδηροδρομική εποχή, με το τοπίο να είναι πλέον τελείως διαφορετικό, οι παθογένειες που έχουν δημιουργηθεί εδώ και χρόνια βγαίνουν στην επιφάνεια.
Τώρα, όντας σε μία κατάσταση αναμονής για την ολοκλήρωση του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη τα πράγματα γίνονται πιεστικά και οι ιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποιούν ή πρόκειται να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο ζήτουν να λειτουργεί εύρυθμα.

«Λαγέ, μαδάς;»

του Νίκου Μπογιόπουλου
1) O Τραμπ, έχοντας δίπλα του τον Έλληνα πρωθυπουργό, ξεκίνησε την κοινή τους συνέντευξη μιλώντας για το ρεκόρ στον δείκτη του… αμερικανικού χρηματιστηρίου. Στη συνέχεια οι μισές του δηλώσεις αναλώθηκαν στα εξής αμιγώς… ελληνικού ενδιαφέροντος θέματα: Στο Οbamacare, στο ισοζύγιο των ΗΠΑ με τους βασικούς εμπορικούς τους εταίρους και στην επιλογή του επόμενου διοικητή της Fed…