Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Ιστορικό αφιέρωμα στην 1η Μάη :Σικάγο 1886

Πώς και γιατί το εργατικό κίνημα καθιέρωσε την 1η Μάη ως παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης; 
Στις 20 Ιουλίου 1889, το ιδρυτικό συνέδριο της Δεύτερης Διεθνούς πήρε την εξής απόφαση: «Θα οργανωθεί μια μεγάλη διεθνής εκδήλωση για μια καθορισμένη ημερομηνία, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι εργάτες σε όλες τις χώρες και σε όλες τις πόλεις ν’ απευθύνουν ταυτόχρονα μια συγκεκριμένη μέρα, προς τις δημόσιες αρχές, ένα αίτημα για να καθοριστεί η εργάσιμη μέρα σε οκτώ ώρες και να τεθούν σε ισχύ οι άλλες αποφάσεις του Διεθνούς Συνεδρίου του Παρισιού.Ενόψει του ότι μια τέτοια εκδήλωση έχει ήδη αποφασιστεί από την Αμερικανική Ομοσπονδία Εργασίας στο συνέδριό της, το Δεκέμβρη του 1888 στο Σεντ Λούις για την 1η του Μάη 1890, η μέρα αυτή γίνεται δεκτή σαν η μέρα για τη διεθνή εκδήλωση. Οι εργάτες των διαφόρων χωρών θα πρέπει να οργανώσουν την εκδήλωση με τρόπο ανάλογο προς τις συνθήκες της χώρας τους» (Ουίλιαμ Φόστερ: «Η Ιστορία των τριών Διεθνών», Αθήνα 1975, σελ. 175).

H Λιάνα τα είπε όλα με 2 λέξεις

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η βουλευτής του ΚΚΕ είπε:
«Μου την έχει δώσει στο κεφάλι να ακούω τον Τσίπρα να λέει έχει ο Θεός. Κάνεις μήνυση στον Τσίπρα για συκοφάντηση του Θείου… Επικαλούνται τον Θεό όποτε γουστάρουν. Αλλά δεν μπορείς να τον μπαινοβγάζεις από το συρταράκι σαν να είναι μέτρο της Λαγκάρντ, δεν μπορώ, πώς να στο πω».

1986: Το τρένο έξω από την Πάτρα


Α. Μέ τόν τίτλο "Σιδηροδρμικά" δημοσιεύονται ἄρθρα γιά τό ἐπίμαχο θέμα, στήν ἐφημερίδα Φορολογουμενος. Στό φύλλο τῆς 29-7-1888 ὑπάρχει ἄρθρο πού καταγράφεται ἡ ἀντίθεση τῆς Πάτρας στήν διέλευση τῆς γραμμῆς ἀπό τήν παραλία καί ἐπίσης ἔγγραφο τοῦ ἐμπορικοῦ συλλόγου «ΕΡΜΗΣ» πρός τόν πρόεδρο τοῦ ὑπουργικοῦ συμβουλίου πού ζητᾶ νά ἀνακληθεῖ ἡ ἐντολή ὑλοποιήσεως τοῦ σχεδίου αὐτοῦ. Ἀκόμη σέ ὁλοσέλιδο ἄρθρο τῆςἰδιας ἐφημερίδας τῆς 24ης Ἰανουαρίου τοῦ 1892, καταγράφεται μέ σθένος ἡ ἀντίθεση τοῦ κόσμου γιά τήν διέλευση τῆς σηδηροδρομικῆς γραμμῆς 
ἀπό τήν παραλιακή ζώνη, διότι ὅπως γράφουν ἀντίκειται στό συμφέρον τῆς πόλεως. 

Έτοιμη η adtranz 220.017


Έτοιμη η Δ/Η νο 17 .Οι τεχνίτες της ΕΕΣΣΤΥ  γνωρίζουν,,μπορούν και πραγματοποιούν θαύματα μέσα σε αντίξοες εργασιακές συνθήκες.


Ευχαριστούμε τους συναδέλφους τεχνίτες της ΕΕΣΣΤΥ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Εκδήλωση για την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ με πρωτοβουλία του ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


Στο εργοστάσιο Πειραιά πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την εργατική Πρωτομαγιά 

Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία του ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Παρατρίχα με το 601

Ο  έμπειρος  συνάδελφος  Γ.Μ πρόλαβε στο  παρά   ένα  και απέφυγε  ευτυχώς την σύγκρουση  όπως θα δείτε στην  φωτογραφία  παρακάτω
Αμαξοστοιχία 601 ΦΩΤΟΛΙΒΟΣ ΔΡΑΜΑΣ
Δυστυχώς αυτά τραβάνε οι μηχανοδηγοί

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ για την Εργατική Πρωτομαγιά


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
      Αθήνα 25/4/2017

ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
ΟΛΟΙ στις ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ του ΠΑ.Μ.Ε. σε κάθε πόλη

Με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για έναν κόσμο
χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους και προσφυγιά !

            Η φετινή πρωτομαγιά μας βρίσκει σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ετοιμάζεται να φέρει στη Βουλή νέο πακέτο μέτρων. Χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για να περάσουν όλα αυτά τα μέτρα με όσο το δυνατό λιγότερες αντιδράσεις. Ισχυρίζεται ότι όλα τα μέτρα που ετοιμάζει είναι μέτρα που «θα επαναφέρουν τη σταθερότητα».  Όλα τα κόμματα που μαζί ψήφισαν το 3ο μνημόνιο σε συνεργασία με τους «θεσμούς» βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην επίθεση που εδώ και χρόνια έχουν εξαπολύσει στα δικαιώματά μας.

Βαρέλι δίχως πάτο .....


Για τα  όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες θέλουμε να εξηγήσουμε στους μηχανοδηγούς τι ακριβώς  ισχύει  έτσι ώστε να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Η ανατροπή μιας πλειοψηφικής απόφασης μόνο με ομοφωνία δεν μπήκε τυχαία στο καταστατικό  του σωματείου .Έχει μια ιστορία  πολύ παλιά  ακόμα και πριν την επταετία.
Όσα σωματεία έχουν στο καταστατικό τους  αυτό τον όρο τι προσπαθούσαν να αποφύγουν;
Ήθελαν να αποφύγουν πιέσεις προς τα μέλη του ΔΣ  ή απειλές ή άλλο παρασκήνιο που θα ανάγκαζε ένα μέλος του ΔΣ να αλλάξει την ψήφο του και να πάει εντελώς αντίθετα από τα συμφέροντα των εργαζομένων. Οι πιέσεις ,οι απειλές ,και διάφοροι άλλοι τρόποι ήταν κοινός τόπος  στις περασμένες δεκαετίες (ειδικά την επταετία που είχαμε ακόμα και δολοφονίες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε).

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ξεφτίλισαν τον συνδικαλισμό..Έκαναν κουρελόχαρτο το καταστατικό του σωματείου της ΠΕΠΕ

Σύμφωνα με το καταστατικο του σωματείου της ΠΕΠΕ οι  πλειοψηφικές αποφάσεις ανατρέπονται μόνο με ομοφωνία.
Στις 30-11-2016 υπήρξε ομόφωνη απόφαση του ΔΣ για οικονομική ενίσχυση των μηχανοδηγών που  θα  είχαν έννομο συμφέρον εναντίον των προαγωγών που  έκανε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι συνεργάτες της.
Κατόπιν πάλι για το ίδιο θέμα (άγνωστο γιατί) σε επόμενο ΔΣ  έγινε πάλι ψηφοφορία με αποτέλεσμα 5 ΟΧΙ 5 ΝΑΙ και 1 ΛΕΥΚΟ από τον συνάδελφο ΔΡΙΤΣΑ .Αυτή ήταν και η πρώτη αλλαγή στάσης του  συναδέλφου κατά της ομόφωνης απόφασης  της 30-11-2016.
Και πάλι για άλλη μια φορά  το θέμα ξαναήρθε για ψηφοφορία σε επόμενο ΔΣ με τον συνάδελφο ΔΡΙΤΣΑ να αλλάζει και πάλι την ψήφο !!!!του σε ΝΑΙ και το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας να είναι 6 ΝΑΙ  -5 ΟΧΙ.

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Επιστολή του συναδέλφου Ντάνου Ν προς το ΔΣ ΠΕΠΕ

Φιλική  Συμβουλή 

Η τήρηση του καταστατικού συνάδελφοι αποτελεί ευλαβική υποχρέωση των μελών του Δ Σ.

Αναμένουμε Παρακολουθούμε και Παρακαλούμε για την τήρηση της νομιμότητας  εκ μέρου σας .

με τιμή 

ΝΤΑΝΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ .

Ανακοίνωση παραρτήματος νομού Αχαΐας για την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΪΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
  
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Τιμούμε την Εργατική Πρωτομαγιά μαζί με όλους τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους αγρότες. Τιμούμε τους νεκρούς εργάτες και εργάτριες όλου του κόσμου, που έδωσαν και δίνουν την ζωή τους για μια ζωή με δικαιώματα και αξιοπρέπεια, για μια ζωή χωρίς πολέμους, θανάτους και ξεριζωμούς ανθρώπων από τις εστίες τους.
Συνάδελφοι, η βαρβαρότητα που ζούμε εμείς και οι οικογένειές μας, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας, από την εφαρμογή αντιλαϊκών – αντεργατικών πολιτικών και από αυτή τη κυβέρνηση, δεν έχει τέλος. Πάνω στα συντρίμμια των εργασιακών δικαιωμάτων που άφησαν στο πέρασμά τους οι προηγούμενες κυβερνήσεις, υλοποιώντας τις πολιτικές της Ε.Ε., του Δ.Ν.Τ. και την πολιτική των μνημονίων, έρχονται με τη νέα συμφωνία να προστεθούν νέα δεινά για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Έκαναν τους 5 μήνες καθυστέρησης 6 και το λένε...επιτυχία!!!

Όταν προσπαθούν να δικαιολογηθούν  με προσωπική  επίθεση και υβρεολόγιο όλοι καταλαβαίνουν ότι είναι σε πανικό και πως η ανάρτηση μας έχει χτυπήσει κέντρο.Αυτό πλέον αποτελεί μια  γενική παραδοχή σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο..
Τι κατάφεραν ακριβώς  και για ποιο λόγο επαίρονται;
Μια διαδικασία για την πληρωμή των υπερωριών η οποία γινόταν στην αρχή του χρόνου χωρίς κανένα παρατράγουδο την έκαναν σήριαλ ..
Και μάλιστα κακό-παιγμένο σήριαλ καθώς οι κομπάρσοι του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού δεν πείθουν κανέναν με την υποκριτική τους..
Κατάφεραν τους 5 μήνες καθυστέρησης των δεδουλευμένων να τους κάνουν 6 μήνες και αυτό το θεωρούν ...επιτυχία!!!

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Έγγραφο Πανελλήνιου Συλλόγου Μηχανικών Τ.Ε προς Ο.Σ.Ε για έρευνα της Ε. Ε. σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις

                        Αθήνα  24-04-2017
                    Αριθ.Πρωτ.:   1533


ΠΡΟΣ:   1)   ΠΡΟΕΔΡΟ Δ.Σ. ΟΣΕ κ. Αποστολόπουλο Γεώργιο.
                2)   ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΟΣΕ κ. Πετράκη Κων/νο.
              

ΚΟΙΝ:     1)   Μέλη Δ.Σ. ΟΣΕ   
                2)   Π.Ο.Σ.


ΘΕΜΑ:  Αίτημα συνάντησης περί της έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις
              κρατικές ενισχύσεις του ΟΣΕ.
          Αξιότιμοι Κύριοι,

Με ιδιαίτερη ανησυχία το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε από τα ΜΜΕ και τον τύπο, δημοσιεύματα που φέρνουν ξανά στο προσκήνιο έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ειδικότερα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (DG Comp) σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις του ΟΣΕ.
Έχοντας ως γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων του ΟΣΕ και των Εργαζομένων, ζητούμε να έχουμε μία αναλυτικότερη και υπεύθυνη ενημέρωση για το εν λόγω θέμα και σας ενημερώνουμε ότι είμαστε διατεθειμένοι να συμβάλουμε και επικουρικά να βοηθήσουμε για την προάσπιση του Ομίλου.

Για τους Ιταλούς συνδικαλιστές...

Σας βάζουμε το βίντεο της συνέντευξης για να βγάλετε μόνοι σας συμπέρασμα για το τι έρχεται  αλλά και το τι έπραξε ο ελληνικός εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός για να ''αποτρέψει'' το ξεπούλημα του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Σε σήριαλ εξελίσσεται η πληρωμή των υπερβαλλουσών υπερωριών του 2016

Σε σήριαλ εξελίσσεται η πληρωμή των υπερβαλλουσών υπερωριών  του 2016 για τους συνάδελφους μηχανοδηγούς στην Βόρειο Ελλάδα.Φτάσαμε στον ΜΑΙΟ και ΠΟΥΘΕΝΑ ΛΥΣΗ.
Ενώ έδιναν διαβεβαιώσεις ότι το θέμα είχε λυθεί (μην ξεχνάτε ότι τα έχουν λύσει ΟΛΑ και απλά επρόκειτο για άλλη μία φαντασιοπληξία των άλλων  κλπ κλπ) όχι μόνο δεν έχει  λυθεί το θέμα  αλλά δημιουργεί και νέα δεδομένα για την πληρωμή των υπερωριών του 2017.
Οι συνάδελφοι μας μηχανοδηγοί  στην Βόρειο Ελλάδα  αντιμετωπίζουν την άρνηση της διοίκησης για να  πληρωθούν τις  παραπάνω υπερωρίες  (που εκτέλεσαν κανονικότατα )
Δεν θα ισχύσει όμως  το ίδιο για τους συναδέλφους της κίνησης!!Αυτοί θα τις πληρωθούν κανονικά!!!
Τι ακριβώς συμβαίνει ;Είναι δυνατόν για έναν κλάδο να ισχύουν άλλα και για άλλο κλάδο να ισχύουν  περιορισμοί;Τι είναι οι μηχανοδηγοί δηλαδή;Δεν είναι εργαζόμενοι;

Βίντεο σοκ από την σύγκρουση του 59 με νταλίκα

ΣΟΚ!
To βίντεο που θα δείτε είναι λίγο μετά την σύγκρουση της αμαξοστοιχίας 59 με την νταλίκα.

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Τα οικονομικά εγκλήματα και τα σκάνδαλα της Χούντας...


Είναι παράδοξο, καθώς δεν στηρίζεται σε στοιχεία και δεν συγκροτεί ένα πειστικό ακροδεξιό αφήγημα, αλλά η αλήθεια είναι ότι εξακολουθούν -προφανώς λόγω της μεγάλης και παρατεταμένης πολλαπλής κρίσης- να υπάρχουν άνθρωποι, που αναμασούν τα φληναφήματα για το “οικονομικό θαύμα” της επταετίας. 
Βέβαια, εδώ και δεκαετίες ακόμα και οι συστημικοί οικονομολόγοι έχουν χωρίσει την ήρα από το στάρι υπογραμμίζοντας όπως ο Ξενοφών Ζολώτας ότι “η οικονομική πολιτική της δικτατορίας ήταν πολιτική οικονομικής μεγεθύνσεως και όχι οικονομικής αναπτύξεως” και έχουν βάλει τα πράγματα στη θέση τους ξεκαθαρίζοντας όπως ο Γιάγκος Πεσματζόγλου ότι “η αντιμετώπιση της φτώχειας εξαντλήθηκε στη διαγραφή των αγροτικών χρεών”, αλλά οι ακροδεξιοί παπαγάλοι επιμένουν επιβεβαιώνοντας την αρχαία ρήση “εκ στόματος κόρακος κρα εξελεύσεται”.

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Να τον χαίρεστε τον εταίρο σας..Αυτοί είστε..

Μιλάει και ο Πόρτα-Πόρτα.....
Πίνουν φραπέ και παίζουν τάβλι οι νέοι άνεργοι για τον υπουργό των ..λίγων ημερών..Αυτό φταίει που δεν βρίσκουν δουλειά αλλά πιο πολύ φταίει το χαρτζιλίκι του παππού..Για αυτό την κόβουν την σύνταξη για να  πάρουν αυτά  τα λεφτά  , να τα δώσουν στα αφεντικά και αυτοί με την σειρά τους  να πάρουν  στην δουλειά τα άνεργα παιδιά με 400 ...300...200 ευρώ το μήνα.Μιλάμε για μεγαλεία....
Τι άλλο να πούμε για αυτήν την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ;Τα λένε οι ίδιοι μόνοι τους...

ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ



(για να αθωωθεί παλιός και νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός)

«θρασείς», «ψεύτες», «αποτυχημένοι», «μικρόψυχοι», «επικίνδυνοι», «προεδράκος», «αθλιότητα», «παραζάλη», «αηδία», «μπάχαλο», «μεγαλομανία», κ.λ.π
Με τέτοιες «ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΕΣ» προσεγγίσεις διεξάγεται η πολιτική-συνδικαλιστική διαπάλη μεταξύ των ηγεσιών των κυρίαρχων παρατάξεων στο σωματείο μας .
 Προσποιούνται ότι δεν υπάρχει ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ, που αντιπροσωπεύουν

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Ο ...man και το πατίνι του.

Στον σταθμό Λαρίσης είχαμε την ημέρα  του Πάσχα ένα ευτράπελο (κατά κάποιον τρόπο) με έναν επίδοξο ..λαθρεπιβάτη
Ο man και το πατίνι του ήθελαν να ταξιδεψουν με αμαξοστοιχία προς ΘΕΣ αλλά χωρίς... εισιτήριο.
Το αίτημα του όπως καταλαβαίνετε δεν έγινε δεκτό και για αυτό ως αντίδραση προέβη σε κατάληψη της γραμμής ..μόνος  του!!!!

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Προκλητική η διαχείριση προσωπικού το Πάσχα

Στο ΜΑΙ έχουμε χορηγήσεις ρεπό την τελευταία στιγμή σε ημέτερους,προγραμματισμό 10 ώρων (που μπορεί να ειναι και πάνω από 10 ώρες ),μετακινήσεις μηχανοδηγών με ταξί !!!! για να βγούν τα ωράρια που δεν βγαίνουν και οτι άλλο απίστευτο έχει επιστρατεύσει το σύστημα για  να κρατήσει 2 καρπούζια σε μια μασχάλη....
Αυτα που ζούμε  σαν εργαζόμενοι από την μία αγγίζουν το απόλυτο παραλογισμό  και από την άλλη ήταν αναμενόμενο οτι θα συνεβαιναν από ένα τέτοιο σύστημα  εξουσίας ,το οποίο μοιάζει εθισμένο στο να  προκαλεί τους μηχανοδηγούς που τις ημέρες αυτες θα εργάζονται πάνω στα τρένα ή στα μηχανοστάσια.
Μια ματιά στο πρόγραμμα είναι αρκετή..για να πεισθούν όλοι.
Η λύση είναι προσλήψεις πάει και τελείωσε...Αυτό είναι το μόνο ξεκάθαρο για τον κλάδο.
Μέχρι να πραγματοποιηθουν όμως αυτές οι προσλήψεις ,αυτου του είδους η διαχείριση προκαλεί διχασμό  μεταξυ των μηχανοδηγών που είμαστε  σίγουροι οτι δεν τον επιθυμούν.Είναι μια διαχείριση που γίνεται  από ανθρώπους που ποτέ δεν έκαναν αυτα τα οποία σήμερα ζητουν από τις μηχανοδηγούς να πραγματοποιήσουν...
Τον διχασμό τον επιθυμούν αυτοί που τρέφονται από αυτόν ,που τον χρησιμοποιούν για να αποπροσανατολίζουν και που θέλουν την εξάρτηση των μηχανοδηγών από το σάπιο σύστημα που υπηρετούν πιστά.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ 10ωρα

Για την ημέρα του ΠΑΣΧΑ είδαμε αναρτημένο  προγραμματισμό 10ωρων υπηρεσιών ( ο προγραμματισμός έχει υπογραφή για να προλάβουμε μερικούς) που αφορά το μηχανοστάσιο του Ρεντη και  όσους θα δουλέψουν στον προαστιακό Αθηνών.
Να ακυρωθούν άμεσα λέμε εμείς
Η λύση ειναι μία συνάδελφοι.Προσλήψεις  με πλήρη εργασιακα και ασφαλιστικά δικαιώματα και οχι εντατικοποίηση.
Η ΠΕΠΕ να πράξει το αυτονόητο...
ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΕΚΑΩΡΑ

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Αυτή την φωτογραφία να την θυμάστε

Ο σκίστης μνημονίων υποδέχεται τους εκπροσώπους της Fraport δηλαδή αυτούς στους οποίους ξεπούλησε τα 14 αεροδρόμια του Ελληνικού λαού.

Για τα φορολογικά των συνδικάτων


ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ
Με το νόμο 4446/16 άρθρα 57 - 61) για την "… Οικειοθελή αποκάλυψη φορολογητέας ύλης παρελθόντων ετών …", και τις ΠΟΛ 1006/17,1009/17και 1019/17 υπήρξαν αλλαγές στις φορολογικές εκκρεμότητες φυσικών και νομικών προσώπων.
Οι πιο σημαντικές από αυτές, που σχετίζονται με τις εργατικές συνδικαλιστικές οργανώσειςπροβλέπουν:
Δυνατότητα στους φορολογούμενους να υποβάλλουν δηλώσεις και να υπαχθούν στις διατάξεις του συγκεκριμένου νόμου. Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 31/5/2017 για όσους μέχρι και την ημερομηνία κατάθεσης του νόμου στη Βουλή (12/12/2016) δεν είχαν παραλάβει οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού ή οποιοδήποτε πρόστιμο του Ν.4174/2013.

Ανακοίνωση-ενημέρωση συνταξιούχων για επιστροφή χρημάτων


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ πρωην ΔΕΚΟ και ΤΡΑΠΕΖΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μετά από ερωτήματα συναδέλφων σχετικά με διάφορα δημοσιεύματα που τους προτρέπουν να υποβάλλουν αίτηση για επιστροφή χρημάτων λόγω 35ετίας, διευκρινίζουμε τα παρακάτω :

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Το τρένο στο Τσιγγέλι Αλμυρού !!!


Πάνε τρεις μέρες τέσσερις
μα δυστυχώς και πάλι,
οι εξαγγελίες δεν χωρούν
όλες  μες στο κεφάλι. 


Να είν’ το κεφάλι μου μικρό,

δεν έχω φαντασία
ή μήπως από το μυαλό
λείπει φαιά ουσία; 


Ήρθε ο Σπίρτζης  ως γνωστόν 

μετά το σόου στα Τέμπη
και μήνυμα αισιόδοξο
από τον Βόλο εκπέμπει.

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Την καμήλα δεν θα τη φορτώνανε αν δεν γονάτιζε

Όλο αυτό το σίριαλ της λεγόμενης «αξιολόγησης» θα ήταν μια γελοία υπόθεση, αν δεν επρόκειτο για μια ιστορία που αφορά τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Για την ακρίβεια, πρόκειται για μια ιστορία που εξαϋλώνει ανθρώπους.

Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που όσοι τη διαχειρίζονται, επενδύουν στην αστειότητα της επικοινωνιακής της διαχείρισης ώστε να αποκοιμίσουν τον κόσμο, να τον κάνουν να παραιτηθεί από κάθε σκέψη ενασχόλησης και τελικά αντίστασης σε όσα μεθοδεύονται εναντίον του.

Αποικίες του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου

«Υπάρχουν πράγματα που θα στενoχωρήσουν, όχι πρωτίστως τη διαπραγματευτική ομάδα, αλλά θα στενοχωρήσουν τον ελληνικό λαό» – Ευκλείδης Τσακαλώτος
Στις «πολιτισμένες» δημοκρατίες δυτικού τύπου, η χρήση βίας για τον έλεγχο και την μετάβαση στους «επενδυτές» των πλουτοπαραγωγικών πηγών και των κοινωνικών υπηρεσιών, θα αποτελέσει μόνο την έσχατη λύση. Το ΔΝΤ και οι διάφορες επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν στην διάθεση τους πολύ λιγότερο δαπανηρά όπλα, από ότι τα τάνκς και τα πραξικοπήματα, που μπορούν να κάνουν την δουλειά υπέρ των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων.

Συντάξεις: Μείωση 20% το μήνα! Στο μισό η προσωπική διαφορά.


- Μεγάλοι χαμένοι όσοι παίρνουν πάνω από 1.000 ευρώ κύρια και επικουρική το μήνα
- Περικοπές στις συντάξεις σε μια δόση και από το 2019 ζητούν οι δανειστές
- Στο στόχαστρο περίπου 1.000.000 συνταξιούχοι για να γλιτώσουν συντάξεις ως 600 ευρώ
Βροχή θα πέσουν οι περικοπές στις συντάξεις. Στόχος της κυβέρνησης είναι να γλιτώσουν τα ποσά ως 600 ευρώ, να μην υπάρξουν δηλαδή μειώσεις στους πλέον φτωχούς. Από εκεί και πάνω όμως όλα είναι ανοιχτά.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εμπαίζει τους εργαζόμενους και ζητά σύνδεση μισθού και παραγωγικότητας

«Το πρόγραμμα στήριξης της σταθερότητας (σημ. δηλαδή το μνημόνιο) για την Ελλάδα δεν έχει ως προϋπόθεση τη μείωση των μισθών ή των αποδοχών των εργαζομένων (…) αποσκοπεί στην αποκατάσταση της βιώσιμης ανάπτυξης, στη δημιουργία θέσεων εργασίας, στη μείωση των ανισοτήτων και στη διασφάλιση της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας» (…), «οι μισθοί αναμένεται να αυξηθούν παράλληλα με την ανάκτηση της παραγωγικότητας της εργασίας».
Αυτή η απίστευτης προκλητικότητας δήλωση ανήκει στην Ευρ. Επιτροπή, σε απάντησή της σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΚΚΕ Σωτήρη Ζαριανόπουλου, σχετικά με τις νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων.

Είχαν κέφια!


Τι θα συνέβαινε αν προχτές δεν έκλεινε η συμφωνία για επιστροφή των τεχνικών κλιμακίων, που ανοίγει το δρόμο για την ολοκλήρωση της δεύτερης «αξιολόγησης» του 3ου μνημονίου; Σύμφωνα με την «Εφημερίδα των Συντακτών», θα επιτεινόταν «η ανησυχία στην πραγματική οικονομία», θα δημιουργούνταν «συνθήκες για επέκταση της αβεβαιότητας σε κρίσιμους τομείς, όπως ο τουρισμός, υπονομεύοντας την προοπτική ανάκαμψης», θα έμπαινε «βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής οικονομίας». 

Kύκλωμα και απαράδεκτη διαχείριση προσωπικού στο ΜΑΙ.

Στο  τρίμηνο ( Ιανουάριος-Φεβρουάριος-Μάρτιος 2017) της διαχείρισης του προσωπικού από την υπηρεσία κεντρικού προγραμματισμού  έχουμε συγκεντρώσει τα στοιχεία που προκαλούν οργή για την ανισακατανομή από την μία και την κάκιστη διαχείριση από την άλλη.
Κάκιστη διαχείριση που αγγίζει την αδιαφορία και μάλιστα σε σοβαρά συμβάντα..(πχ Οταν ο τμηματάρχης υπηρεσίας στο ΜΑΙ  έχει διαπιστωμένα ειδοποιηθεί από τον Ρ.Κ στην Καρόλου και δεν παίρνει ούτε τηλέφωνο τον μηχανοδηγό που εμπλέκεται στο συμβάν)
Τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ  υποτίθεται ότι άλλαξαν για να τελειώσει η υπερεργασία. 
Υποτίθεται ότι άλλαξαν με σκοπό να <<εξορθολογιστούν>> κατά την άποψη των νέων προισταμένων και της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το προηγούμενο κύκλωμα είχε 81 υπηρεσίες και 44 ώρες υπερωρία συμπεριλαμβανόμενων ΌΛΩΝ  των υπηρεσιών(εκτός κυκλώματος , υπηρεσίες μόνο σαβ/κα κλπ)
Το νέο κύκλωμα έχει 72 υπηρεσίες και 37  ώρες υπερωρία και στην ουσία πρόκειται για την ίδια  και χειρότερη αναλογία..

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Πλήθος κόσμου στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ

Το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ για άλλη μια φορά συμμετείχε στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ κατά των νέων μέτρων  της κυβέρνησης και της ΕΕ..
Στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ επίσης  συμμετείχαν και πολλοί συνάδελφοι σιδηροδρομικοί ( εν ενεργεία και συνταξιούχοι ) για να εκφράσουν την αντίθεση τους στα νέα μέτρα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και Ε.Ε.
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ και βίντεο.

Απόλυτη επιβεβαίωση για το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ η επιστολή της ΠΕΠΕ για την εγκύκλιο των ελιγμών

Επιστολή προς την ΔΙΚΑΜ απέστειλε τελικά   η ΠΕΠΕ με την οποία ζητά την απόσυρση της γνωστής  εγκυκλίου για τους ελιγμούς .
Να θυμίσουμε στους συναδέλφους ότι μέχρι πριν λίγες ημέρες  ήταν απλά μια  προβοκάτσια!!!! και οτι   ήταν στην φαντασία μας  οι απώλειες από τις περικοπές  στους ελιγμούς αφού όπως βεβαίωναν  η εγκύκλιος δεν  είχε σαν σκοπό  κάτι τέτοιο.Μάλιστα είχαν φτάσει στο σημείο να πουν οτι με επικοινωνία  που είχαν με την ΔΙΚΑΜ  το  θέμα είχε κλείσει  οριστικά ..Επειδή όμως από ότι φαίνεται  τα ..προφορικά  τους  δεν ήταν αρκετά  για να κλείσει το θέμα (το οποίο δεν υπήρχε μέχρι χθες!!!) επανέρχονται και γραπτώς και  ζητάνε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ  την απόσυρση της εγκυκλίου ...
Τα συμπεράσματα δικά σας
Ακολουθεί η επιστολή της ΠΕΠΕ

Συμφωνία κυβέρνησης για περικοπές σε συντάξεις, αφορολόγητο για το 2019 και το 2020

«Λευκός καπνός» βγήκε από τη Μάλτα μετά την τρίωρη συνεδρίαση του Eurogroup, ενώ καθοριστική όπως φαίνεται ήταν η συνάντηση που προηγήθηκε με τους επικεφαλής των θεσμών. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ευρωομάδας, Γερούν Ντάισελμπλουμ, υπήρξε συμφωνία για τις «μεγάλες μεταρρυθμίσεις».  
«Στη σημερινή συνάντηση πετύχαμε μεγάλη πρόοδο, όσον αφορά τη β’ αξιολόγηση» επεσήμανε ο πρόεδρος του Eurogroup και πρόσθεσε ότι «πλέον, οι συζητήσεις θα κινηθούν με μεγαλύτερη ταχύτητα».
Όπως εξήγησε, «καταφέραμε να επιτύχουμε συμφωνία για τις μεγάλες και σημαντικές μεταρρυθμίσεις» και πλέον, απομένουν να διευθετηθούν οι περαιτέρω λεπτομέρειες. «Τα κλιμάκια των θεσμών θα επιστρέψουν στην Αθήνα το ταχύτερο δυνατό» έσπευσε να προσθέσει.

Ο μηχανοδηγός του μετρό της Αγίας Πετρούπολης συνεχίζει να σώζει ζωές μετά το χτύπημα


Διέθεσε όλο το χρηματικό ποσό που συγκέντρωσε για τον ίδιο κάποια οργάνωση, σε μια γυναίκα που είχε τραυματισθεί σοβαρά κατά την τρομοκρατική ενέργεια

Ο μηχανοδηγός του συρμού στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης, στον οποίο σημειώθηκε η τρομοκρατική ενέργεια στις 3 Απριλίου και ο οποίος παρασημοφορήθηκε για τη συμβολή του στην διάσωση των επιβατών, διέθεσε όλο το χρηματικό ποσό που συγκέντρωσε για τον ίδιο κάποια οργάνωση, σε μια γυναίκα που είχε τραυματισθεί σοβαρά κατά την τρομοκρατική ενέργεια.

Θέλουν εγκλωβισμένο το λαό

Οσο πλησιάζει η ώρα της συμφωνίας για το επόμενο αντιλαϊκό πακέτο μέτρων και φανερώνεται η σύγκλιση όλων των αστικών κομμάτων στην κατεύθυνση και τους στρατηγικούς στόχους της πολιτικής που διευθύνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για λογαριασμό του κεφαλαίου, τόσο ενισχύεται η προσπάθεια των αστικών επιτελείων να εγκλωβίσουν το λαό σε ψευτοδιλήμματα και κάλπικες διαχωριστικές γραμμές.
Πρωταγωνιστικό ρόλο σ' αυτό έχουν αναμφίβολα η κυβέρνηση και η ΝΔ, με εναλλασσόμενους και αλληλοσυμπληρούμενους ρόλους. Για παράδειγμα, ο καβγάς τους για τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης και το εύρος των ανατροπών καταλήγει στον εκβιασμό του λαού να αποδεχτεί τα αντιλαϊκά μέτρα, προκειμένου να υπάρξει γρήγορα συμφωνία και να αποφευχθεί ο κίνδυνος ανάσχεσης των προϋποθέσεων για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

13 ευρώ την ημέρα για 4μελή οικογένεια

Απόλυτη ένδεια


«Το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης δεν απευθύνεται σε όλες τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, ούτε σε όλους τους πολίτες με χαμηλό εισόδημα. Απευθύνεται σε όσους βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτης ένδειας. Ως εκ τούτου, το εισοδηματικό όριο, δηλαδή το εισόδημα κάτω από το οποίο ένας πολίτης δικαιούται ΚΕΑ, είναι χαμηλό». 

Οι κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ σήμερα 7 Απρίλη σε πολλές πόλεις της χώρας


«Κάτω τα μέτρα και τα αντίμετρα κυβέρνησης - ΕΕ - μονοπωλίων», τονίζει το ΠΑΜΕ και καλεί σε αγώνα και πάλη για τη διεκδίκηση των σύγχρονων αναγκών των εργαζομένων.
Στην Αθήνα η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί στις 6.30 μ.μ. στην Ομόνοια. Διαβάστε εδώ τις προσυγκεντρώσεις. 
Στη Θεσσαλονίκη θα γίνει στις 7 μ.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου, στον Πειραιά στις 6.30 μ.μ. στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Κινητοποιήσεις θα γίνουν ακόμα στις εξής πόλεις:

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Σχετικά με το θέμα των αγωγών...

Θα ξεκινήσουμε με το ιστορικό της υπόθεσης για να καταλάβουν όλοι οι σιδηροδρομικοί για το  τι πρόκειται (σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε γενικότερη εικόνα.)
Στην συνεδρίαση του ΣΤΑ τον Δεκέμβριο του 2016 παρουσιάστηκαν οι θέσεις της ΑΣΚΕ  .Οι θέσεις μας σαν ΑΣΚΕ   αναγνώστηκαν από κείμενο μερικών σελίδων που είχαμε προετοιμάσει.
Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ του Σ.Τ.Α ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΘΗΚΕ και υπάρχει στο αρχείο της ΠΕΠΕ.

Τι έκανε το στέκι της έλξης λοιπόν ;

Έβαλε το παρακάτω κείμενο ως υστερόγραφο σε ανάρτηση του...

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Oι Ρομπέν των ....''διευθυντών''.

(**ΓΕΛΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΟΣΗΜΑΤΑ**)
Από που να αρχίσουμε  και που να τελειώσουμε...Από ότι καταλάβαμε  περισσότερο  ενόχλησε το ..στέκι  η μεταφορά της είδησης της παρουσίας των Ιταλών  στην Καρόλου από το ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ παρά τα περί  γλωσσομάθειας στελεχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και το θέατρο που παίζει ο Φαρισαικός θίασος.
Χρειάστηκε διερμηνέας στην συνάντηση;ΝΑΙ ..Ε και; 
Η αναφορά στην διερμηνεία   έγινε από εμάς για να καταδείξουμε ότι πλέον στον σιδηρόδρομο θα μιλάμε άλλη γλώσσα ή θα χρειαζόμαστε διερμηνέα καθώς οι επιτυχημένοι της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ξεπούλησαν τον σιδηρόδρομο σε ''εταίρους'' της αγαπημένης μας ΕΕ.Πιθανόν στην ΔΕΗ ελέω Σταθάκη και ΣΥΡΙΖΑ να μάθουν ..γερμανικά....και στο νερό ...να μάθουν τα γαλλικά.

Έκτακτη συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών .Σημαντικές εξελίξεις..

Μαθαίνουμε οτι χθες, αργά το απόγευμα   δρομολογήθηκαν πολύ σημαντικές εξελίξεις  στο υπουργείο μεταφορών και οι οποίες αφορούν τον κλάδο ...και όχι μόνο.Δεν γνωρίζουμε τον λόγο της υποχώρησης του υπουργείου στα αιτήματα αλλά υποψιαζόμαστε πολλά και τα οποία θα θέσουμε στην κρίση των συναδέλφων...
Έτσι μετά από  παρέμβαση της ΠΕΠΕ στον υπουργό  μεταφορών κο Σπίρτζη μάθαμε ότι συμφωνήθηκαν τα παρακάτω: